#54 Nominations Ceremony, Week 11

       


Uczestnicy wychodzą na zewnątrz.
Forever jest poproszony do HoH Room na dokonanie nominacji.






Forever przychodzi do uczestników.

ForeverHej wszystkim, czas na ceremonie nominacji!






ForeverTo jest ceremonia nominacji. Jednym z moich obowiązków jako HoH jest nominowanie dwóch osób do eksmisji. Przede mną znajduje się pudełko z kartami zawodników:




Forever W pudełku znajdują się karty osób, które zostały nominowane. Gdy przekręcę kartę twarz 
nominowanej osoby pojawi się na ścianie pamięci.


Forever Pierwszą osobą, którą nominowałem jest...



Forever: Drugą osobą, którą nominowałem jest...



Forever:  Dejvid, Dejvido! Nie muszę chyba mówić, że wśród całej obsady jesteś chyba jedną z najbardziej kontrowersyjnych osób! Nominowałem Cię z uwagi właśnie na te kontrowersje. Uważam, że czas zaprowadzić spokój wśród duszyczek w Domu Jurorów. Uniknąłeś już kilku eliminacji o włos, myślę, że nominowanie Cię na tym etapie gry jest właściwym ruchem dla mojej gry. Wybacz.

Forever:Olu! Aleksandro! Uważam, że jesteś amazing! Czas, żebyś pokazała wszystkim osobą, które w Ciebie wątpią, że zależy Ci na miejscu w domu Wielkiego Brata! Nominowanie Ciebie było dla mnie trudne szczególnie w czasie mojego HoH. Powodzenia! :blush:


ForeverTa ceremonia nominacji została zakończona.










Komentarze

Popularne posty