#53 Double Eviction

 


 Mieszkańcy! Wszystkie głosy zostały oddane.
Kiedy wyjawię wyniki wyeliminowana osoba będzie miała tylko moment
na pożegnanie się, zabranie swoich rzeczy i wyjście z domu.


Stosunkiem głosów.

5-1

Maw-  zostałeś wyeksmitowany z domu Wielkiego brata




GRATULACJE MAJA!
YOU ARE THE NEW HOH!

NOMINATION CEREMONY

MajaNo to postanowilam, ze nominuje 
Spectara - Raczej sie tego spodziewalas, nie mielismy zbytnio dobrych relacji, stad moja decyzja.
Ola - Niestety musiałam kogoś wybrać na drugie miejsce i padło Ciebie. Mamy najmniejszy kontakt ze wszystkich, dlatego postanowiłam, że będę w stosunku do innych fair i Ciebie tutaj wskaze.

GRATULACJE JACK!
MASZ VETO!

Jack: Wow, miałem bardzo mało czasu do namysłu i pewnie dlatego postanowiłem zachować nominacje bez zmian. Przykro mi :frowning:

Stosunkiem głosów.

3-2

Spectara-  zostałaś wyeksmitowana z domu Wielkiego brata.


Maja - jako odchodząca głowa domu nie możesz brać udziału w zadaniu. Everyone else - it's fair game.
Ta konkurencja nazywa się "Moosathon!" i oto jej zasady.
Za moment otrzymacie link do strony, na której musicie wyscrollowac myszką (lub palcem na telefonie) jak nadłuższą odległość. Strona działa na telefonach i nie powinna się resetować przy wygaszeniu ekranu, jeśli musicie przerwać. Do północy macie czas na przesłanie do DR screenów tego ile mil udało wam się przescrollowac. Osoba, która pokona swoim palcem lub myszką najdłuższą odegłość zostanie nowym HoH!
http://scroll-o-meter.club/


Komentarze

Popularne posty