#49 Nominations Ceremony, Week 10

      


Uczestnicy wychodzą na zewnątrz.
Jack jest poproszony do HoH Room na dokonanie nominacji.








Jack przychodzi do uczestników.

JackHej wszystkim, czas na ceremonie nominacji!






JackTo jest ceremonia nominacji. Jednym z moich obowiązków jako HoH jest nominowanie dwóch osób do eksmisji. Przede mną znajduje się pudełko z kartami zawodników:




Jack W pudełku znajdują się karty osób, które zostały nominowane. Gdy przekręcę kartę twarz 
nominowanej osoby pojawi się na ścianie pamięci.

Jack Pierwszą osobą, którą nominowałem jest...




Jack: Drugą osobą, którą nominowałem jest...



Jack: Ika - Z bólem serca, jednak postanowiłem w tym tygodniu wybrać Ciebie. To naprawdę nie była łatwa decyzja. Nie traktuj tego proszę jako coś personalnego. Dzięki tej nominacji, o ile dobrze liczę już siódmej w tej edycji, zapiszesz się w historii BB jako żyjąca legenda! Zgaduję też, że to nie będzie ostatnia twoja nominacja w tym sezonie ;) Spectara - Jakiś czas temu pewna osoba zarzuciła, że wszystkimi sterujesz i że nikt nie zdecyduje się Ciebie nominować :frowning: Wydaje mi się, że dzisiaj nadszedł ten dzień w którym pierwszym raz znajdziesz się na bloku :frowning: Mam nadzieję, że nie odbierasz tego jako coś osobistego, a po prostu strategię.


JackTa ceremonia nominacji została zakończona.








Komentarze

Popularne posty