#42 Veto Meeting, Week 8

   





Dejvid: Hej wszyscy. Czas na ceremonie Veto.







Dejvid  Ja oraz Maja zostalismy nominowani do eksmisji przez Mawa, Ika nominował się sam,  jednak mam moc do zawetowania jednej z nominacji. Ika, Maja - dam wam szansę powiedzenia mi dlaczego powinienem użyć Veto na Was.

Ika Dejvid nie bede cie prosił żebyś użył Veta na mnie bo wiem że nieużycie na sobie veta jest głupie i tak na koniec jeszcze raz chciałbym ci pogratulować wygrania tego Veto.

Maja:   hej Dejvid, moze szykujesz jakis zwrot akcji i siebie nie uratujesz? nie no, kogo ja probuje oszukac, na pewno siebie uratujesz, ale gdybys sie jednak zlitowal, to byloby mi bardzo milo, bo odpadlam przez to, ze mi internet wywalilo i musialam szybko wchodzic na telefon, no i coz, nie zdazylam :((

Dejvid:   Decyzja wydaje się być dosyć proste, Maw w swojej mowie nakreślił swój target w tym tygodniu i wyraźnie byłem to ja więc było to dla mnie ważne zwycięstwo. Jakkolwiek chciałbym mieć możliwość double veto, którą miała nasza głowa domu i uratować drugą osobę jednakże nie mam takiej możliwości, więc w takim wypadku postanowiłem bez zaskoczenia użyć veta na sobie

DejvidMaw ponieważ zawetowałem jedną z twoich nominacji musisz teraz wskazać zastępcę na moje miejsce.



MawMój target wygrał veto. Kierując się zastępczą nominacją chcę być jak najbardziej 'fair'. Obiecałem sobie, że jak zostanę HOH to pod uwagę będę brał głównie wcześniejsze rozmowy, a nie, co ludzie piszą tylko jak wygrałem, więc na replacement leci osoba, z którą wydaje mi się, że mam najgorszy kontakt W GRZE z pozostałych... 

MawWith that being said my replacement nominee is 


Dejvid Ta ceremonia Veto została zakończona.








Komentarze

Popularne posty