#37 Veto Meeting, Week 7

  





Forever: Hej wszyscy. Czas na ceremonie Veto.









Forever  Ola oraz Kamilos zostali nominowani do eksmisji przez Alexis,  jednak mam moc do zawetowania jednej nominacji, z której muszę skorzystać.

Forever Ola, Kamilos-  dam Wam szansę powiedzenia mi dlaczego powinienem  użyć Veto na Was.

Ola:   Uważam, że zasłużyłam na użycie veto na mojej osobie, ponieważ wykazałam się naprawdę ogromną walką podczas zadania, gdy druga osoba zagrożona po prostu flopnęła. Jestem silnym ogniwem, a nominacja przez Alexis zadziałała na mnie momentalnie jak płachta na byka zmuszając do działania.

Kamilos:   Forever wiesz ze jezeli wygram HOH to jestes bezpieczny, napisalem Ci wszystko na priv. Od poczatku tej edycji bylem twoim przyjacielem, nie mialem zamiaru cie nominowac i nadal nie mam takiego zamiaru. Nie znam tutaj nikogo, nigdy nie gralem w orgi, nigdy nie ogladalem Big Brother jedynie Survivor dlatego ciezko przestawic mi sie na te gre niemniej jednak caly czas zamierzam walczyc o swoje miejsce w tej edycji i nie zamierzam sie poddawac. Pamietaj ze ja nikogo tu nie znam, jestem czysta karta i samotnym wilkiem szukajacym swojego stada i kogos przyjaznego


ForeverDecyzja nie była dla mnie prosta. Naprawdę, długo się nad nią zastanawiałem i dopiero dzisiaj udało mi się dokonać wyboru.Postanowiłem, że użyje dzisiaj mojego prawa veta na Oli. Olu, jesteś queen i myślę po naszej rozmowie, że zasługujesz na to veto w tym tygodniu ponieważ naprawdę uważam, że powinnaś pokazać wszystkim, że jestem bestią w zadaniach i jakiś głupi jacht za 30k euro nie powinien decydować o twoim vecie. Kamilos, naprawdę mi przykro, że nie mogłem Cię uratować w tym tygodniu. Dużo działo się wczoraj wieczorem i dzisiaj w południe w czasie rozmów z innymi i nie miałem wystarczająco czasu poznać wszystkich twoich argumentów. Życzę Ci powodzenia w zebraniu przynajmniej pięciu głosów z całego serduszka.


Forever Alexis- ponieważ zawetowałem twoją nominację musisz teraz wskazać zastępcę.


AlexisW myśl tego co powiedzialam. Spytalam was o to kogo uważacie za niezaangazowanego. I wzielam .to pod uwagę, dlatego nie powinno być to szokiem. 

AlexisMoim zastępczym nominowanym jest Maja.





Forever Ta ceremonia Veto została zakończona.






Komentarze

Popularne posty