#39 Nominations Ceremony, Week 8

     


Uczestnicy wychodzą na zewnątrz.
Maw  jest poproszony do HoH Room na dokonanie nominacji.







Maw przychodzi do uczestników.

MawHej wszystkim, czas na ceremonie nominacji!







MawTo jest ceremonia nominacji. Jednym z moich obowiązków jako HoH jest nominowanie dwóch osób do eksmisji. Przede mną znajduje się pudełko z kartami zawodników:




MawW pudełku znajdują się karty osób, które zostały nominowane. Gdy przekręcę kartę twarz 
nominowanej osoby pojawi się na ścianie pamięci.
MawPierwszą osobą, którą nominowałem jest...





MawDrugą osobą, którą nominowałem jest...







Maw: Dejvid, już nawet nie chodzi o to, że mnie nominowałeś, ale po prostu nie ufam ci i chyba już nie zaufam po tym, jak proponowałeś deale każdemu i nominowałeś Maję, z którą - jak sam przyznałeś - jeden z nich zawarłeś. Ja rozumiem, że twist zadziałał na twoją niekorzyść i musiałeś nominować dodatkowe dwie osoby, ale to nie wydaje się szczere i jestem przekonany, że robiłeś to tylko, by za wszelką cenę przetrwać, co pozwala mi myśleć, że jesteś w stanie posunąć się do wszystkiego. Jesteś po prostu zwykłym krętaczem, ale mnie nie uda ci się omamić! Ja się nie godzę na żadne brudne interesy. Pora skończyć tą szopkę. Za Kaczkę za którą tęsknię bardzo. :( Pamiętajcie kochane wspieramy was. #polskajestkobietą #strajkkobiet Maja - nie mam nic do ciebie i uważam, że nasza relacja uległa polepszeniu, aczkolwiek muszę przyznać, że jak zostałem HOH czekałem na jakąkolwiek wiadomość od ciebie i ja zawsze musiałem pisać do ciebie pierwszy. Nie chcę twojego odpadnięcia, ale kogoś nominować muszę i mam nadzieję, że zrozumiesz. Powodzenia w veto.


Sekretna moc została aktywowana.
Karą w dzisiejszym zadaniu był wybór jednej z trzech najbliższych ceremonii nominacji
na której przegrany zgłosi się do nominacji.

Osoba, którą Marsha dziś wzgardziła postanowiła wybrać dzisiejszą ceremonią.

Trzecim nominowanym jest:


MawTa ceremonia nominacji została zakończona.






Komentarze

Popularne posty