#52 Veto Meeting, Week 10

     





Jack: Hej wszyscy. Czas na ceremonie Veto.







Jack To jest ceremonia Veto. Spectara oraz Ika zostali nominowani do eksmisji przeze mnie, jednak mam moc do zawetowania jednej z nominacji. Spectara, Ika- dam wam teraz szansę powiedzenia mi dlaczego powinienem użyć Veto na Was.

Ika Jack powinieneś użyć na mnie veto ponieważ jestem iconą a tak na serio to pewnie tego nie zrobisz bo użycie veta na swoim HoH jest troche dziwne ale jakby co to przyjme <3

Spectara:   Hej Jack powinieneś użyć na mnie veto ponieważ robię bardzo dobry kisiel i niedługo są Mikołajki i to byłby bardzo fajny prezent, 17 dni temu miałam urodziny i to też byłoby bardzo fajnym prezentem. No i ogólnie jesteś bardzo fajnym, przystojnym facetem, zainteresowanym bardzo, fajnie rozpalasz zapałki te długie i słyszałam, że chciałbyś jechać do kurortu do Pobierowa na urlop a ja mam znajomości i to jest do załatwienia. No i poza tym dawanie i dostawanie przynosi radość i gdybyś dał a ja dostała to obydwoje bylibyśmy szczęśliwi :heart_eyes:

Jack  Zadecydowałem, że

Jack: ...używam veto. Ika, jesteś bezpieczny!

JackPonieważ zawetowałem moją nominację teraz muszę wskazać zastępcę.

JackMy replacement nominee is....



JackMaw, Przez ostatnich kilka dni mieszkańców elektryzowała wiadomość o jakiejś tajemniczej przewadze, którą posiadasz i możesz ją wykorzystać podczas nominacji. Jeżeli ją masz, to użyj jej teraz, bo potem może być już za późno. Z kolei jeżeli jej nie masz, to zrobiłeś bardzo głupio opowiadając o niej tylu osobom, a mnie jako HoH pomijając.



Jedna osoba w trakcie edycji zdobyła Secret Veto.
Ta osoba postanowiła użyć tego Veto dzisiaj.

Secret Veto zostało użyte na....

SPECTARZE!

Jack - ponieważ twoja nominacja została zawetowana teraz
musisz wskazać zastępcę.

JackOk, dzięki Specia :smile:

JackMy replacement nominee is...


JackOlu, jako jedyna nie próbowałaś ze mną porozmawiać w tym tygodniu. Nie wiem czy nie zależy Tobie na grze, znudziłaś się tą edycją, czy może poczułaś się zbyt pewnie i uznałaś że nie warto rozmawiać?

Jack This veto meeting is adjourned!












Komentarze

Popularne posty