#47 Veto Meeting, Week 9

    





Jack: Hej wszyscy. Czas na ceremonie Veto.









Jack To jest ceremonia Veto. Dejvid oraz Elm zostali nominowani do eksmisji przez Ika, jednak mam moc do zawetowania jednej z nominacji. Dejvid, Elm - dam wam teraz szansę powiedzenia mi dlaczego powinienem użyć Veto na Was.

Dejvid Jack- gratuluje wygranej, zaoferowałem Ci wczoraj szczery deal, chciałbym jeszcze trochę pograć w tej edycji i powygrywać zadań bo mało ich wygrałem i pasowałoby więcej, nie zamierzam grać przeciwko Tobie w tej grze, nigdy nie miałem zamiaru Cię nominować ani głosować na Ciebie gdyby ktoś Cię nominował, mam nadzieję, że to co Ci zaproponowałem wczoraj uznasz za prawdziwe i uratujesz mnie swoim vetem

Elm:   A więc Jack, masz szansę mnie uratować i bardzo na to liczę. Jak już mówiłem, bardzo lubię Dejvida, jednak żeby zajść dalej muszę działać przeciwko niemu. Argumenty przedstawiłem Ci wczoraj szczere, głównym było brak zagrożenia odnośnie zadań :heart: Również wspomniałem o aktywności, o której mówimy już dobre kilka tygodni. Jestem bardzo aktywnym graczem i nie chce jeszcze żegnać się z grą XD W tym tygodniu poniosły mną emocje, muszę nad tym zacząć panować. Jeżeli dasz mi szansę to będę  bardzo wdzięczny, jednak cokolwiek zrobisz uszanuje to! BĄDŹ MOIM JACKIEM I URATUJ MNIE Z TONĄCEGO STATKU :heart:

Jack  Wcześniej narzekałem, że w grze nominowani rzadko kiedy walczą o swój los. Wy, w tym tygodniu obaj pokazaliście, że potraficie walczyć jak lwy. Każdy z Was podał mi mnóstwo argumentów za tym, aby go uratować. Naprawdę, bardzo to doceniam. Dostrzegam również fakt, że w czasie gdzie tak dużo mówi się o aktywności graczy i ich stosunku do gry, pokazaliście że naprawdę Wam zależy. Przy podjęciu ostatecznej decyzji brałem pod uwagę mnóstwo czynników, m.in. fakt że w grze pewnie nadal poukrywane są różnego rodzaju przewagi, które mogą zmienić przebieg poszczególnych tygodni. 

JackPostanowiłem... uszanować decyzję podjętą przez Ika i pozostawić niezmienione nominacje. Jeżeli ktoś chce użyć jakieś power, może zrobić to w tym momencie


Jack This veto meeting is adjourned!










Komentarze

Popularne posty