#32 Veto Meeting, Week 6

 





Alexis: Hej wszyscy. Czas na ceremonie Veto.







Alexis  Ika oraz Duncan zostali nominowani do eksmisji przez Spectare,  jednak mam moc do zawetowania jednej nominacji.

Alexis Duncan, Ika -  dam Wam szansę powiedzenia mi dlaczego powinnam użyć Veto na Was.

Ika:   powinnas użyć na mnie veto ponieważ szczerze nie zagrażam waszym grą i są wieksze targety do wywalenia a po za tym może jak coś kiedyś wygram to sie odwdzięcze #SaveIka :heart:

Duncan:   Hejka Alexis ! Powinnas użyć veto na mnie, poniewaz w domu jestem króciutko i nie zdążyłem sie jeszcze dobrze udomowić! Poza tym są moje urodziny, wiec to będzie idealny prezent! Kisses 😘


AlexisJak to było powiedziane wczesniej. Walczyliśmy o miejsce na tym etapie przez 43 dni, a ktos kto wszedł niedawno do edycji powinien według mnie powalczyć jeszcze trochę w tym tygodniu. Jednak z  drugiej strony- nie sądzę że aż tak śmieszne jest skazywanie kogos co tydzień na nominacje. Z tego powodu 

Alexis Zadecydowała użyć Power of Veto....na Iku.

Alexis Spectara - ponieważ zawetowałam twoją nominację musisz teraz wskazać zastępcę.

*OMINOUS MUSIC*


Została użyte sekretna moc.
Ta moc sprawia, że osoba na której jej użyto nie może
zostać zastępczym nominowanym....

Osobą, na której użyto mocy jest.....

WOJCIU.


SpectaraTo nie jest prosta decyzja, musiałam nominować dwie osoby, teraz będę musiała wskazać trzecią. Wiele osób musiało się już pomęczyć na stanowisku nominowanej osoby, więc myślę że wyznaczę jedną z osób, które jeszcze tego "przywileju" nie miało. To nie była prosta decyzja, ale

SpectaraMy replacement nominee is... Forever.




Spectara: Spectara - posiadasz drugie Veto. Czy chcesz go użyć?

Spectara  Musiałam w tym tygodniu wskazać trzy osoby do eksmisji i nie chcę być zmuszona typować jeszcze czwartej. Dlatego

Spectara I have decided not to use the power of veto.



Alexis Ta ceremonia Veto została zakończona.




Komentarze

Popularne posty