#24 Nominations Ceremony, Week 5

   


Uczestnicy wychodzą na zewnątrz.
Dejvid jest poproszony do HoH Room na dokonanie nominacji.







Dejvid przychodzi do uczestników.

DejvidHej wszystkim, czas na ceremonie nominacji!







DejvidTo jest ceremonia nominacji. Jednym z moich obowiązków jako HoH jest nominowanie dwóch osób do eksmisji. Przede mną znajduje się pudełko z kartami zawodników:




DejvidW pudełku znajdują się karty osób, które zostały nominowane. Gdy przekręcę kartę twarz 
nominowanej osoby pojawi się na ścianie pamięci.




DejvidPierwszą osobą, którą nominowałem jest...




DejvidDrugą osobą, którą nominowałem jest...



DejvidKarną nominację w tym tygodniu otrzymała...




DejvidPrzekonajmy się teraz kogo dzisiaj zaraziła Marsha. Czwartym nominowanym jest...








Dejvid: Kaczka - Nadal ze mną nie piszesz jak i z większością tutaj. Maw - Nie jest mi Ciebie łatwo nominowac ale wydaje mi się że nie chcesz ze mną grać. Bardzo szybko pozbyles się mnie ostatnio w zadaniu o HOH i zabolało mnie to Ika - Tak chciała Marsha. Ola - złamałaś zasady. 

DejvidTa ceremonia nominacji została zakończona.









Komentarze

Popularne posty