#16 Veto Meeting, Week 3

  


Wojciu: Hej wszyscy. Czas na ceremonie Veto.




Wojciu  Katie oraz Krystian zostali nominowani do eksmisji przez Alexis. Ja zostałem nominowany przez Marshę. Jednak mam moc, dzięki której mogę zawetować jedną z nominacji.

Wojciu Krystian, Katie- dam Wam szansę powiedzenia mi dlaczego powinienem użyć Veto na Was.

Katie:  Myślę, że powinieneś uratować mnie swoim veto, ponieważ wtedy moje starania nie pójdą na marne, a swoją zajebistością pomogę rozwinąć ci skrzydełka, ale nie miłości, tylko Twojej własnej zajebistości. Nie będę porównywać się do mojej konkurencji, ale myślę, że nie zraniłam Cię żadnymi słowami i nie zrobiłam Ci żadnej przykrości, abyś życzył mi źle w tym sezonie. Dodatkowo myślę, że na swoją korzyść unicestwiłbyś wtedy pewne niecne plany. W każdym wypadku respektuję Twoją decyzję.

Krystian:   Wojciu myślę że powinieneś użyć veto na mnie, ponieważ kiedy odpadne ludzie będą mieli naprawdę problem żeby wysłać kogoś do sudden.

Wojciu Myślałem, że stresujące będzie siedzenie na bloku, ale stać tutaj z tym złoto-srebrnym naszyjnikiem jest porównywalnie źle. O tym co zrobić z tym cudownym wisiorkiem zastanawiałem się przez całą ostatnią dobę. Odpowiedzialność mnie zabija, czuję się zgnieciony jak kiep w popielniczce, bo nagradzając jedną osobę ukarze dwie inne.

Wojciu Zadecydowałem....

Wojciu Ponieważ nie ma mnie już na bloku Marsha musi wskazać zastępce na moje miejsce. Zastępczym nominowanym jest.......


Wojciu Ta ceremonia Veto została zakończona.





Komentarze

Popularne posty