#18 Nominations Ceremony, Week 4

  


Uczestnicy wychodzą na zewnątrz.
Mikki jest poproszony do HoH Room na dokonanie nominacji.









Mikki przychodzi do uczestników.

MikkiHej wszystkim, czas na ceremonie nominacji!








MikkiTo jest ceremonia nominacji. Jednym z moich obowiązków jako HoH jest nominowanie dwóch osób do eksmisji. Przede mną znajduje się pudełko z kartami zawodników:




MikkiW pudełku znajdują się karty osób, które zostały nominowane. Gdy przekręcę kartę twarz 
nominowanej osoby pojawi się na ścianie pamięci.




MikkiPierwszą osobą, którą nominowałem jest...





MikkiDrugą osobą, którą nominowałem jest...




MikkiPrzekonajmy się teraz kto powinien się wysłać na kurs dla barmanów. Trzecim nominowanym jest....





Mikki: Kamilos - nie odzywasz się, nie znam Cię gościu i rozsiewasz plotki na mój temat. Znajdź chłopie lepsze hobby, bo śmierdzi tutaj parobasem. Dejvid - sorry, ale nie będę tolerował homofobicznych komentarzy. Na dodatek okłamałeś mnie, gdy zapytałem się czy coś wiesz i plotkach "dużego sojuszu", kiedy wiem, że sam je rozpowiadałeś. Daję Ci szansę i możesz uratować się w zadaniu o veto. Krystian - tak chciała Marsha. Ponownie.

MikkiTa ceremonia nominacji została zakończona.







Komentarze

Popularne posty