#21 Veto Meeting, Week 4

   

Mikki: Hej wszyscy. Czas na ceremonie Veto.






Mikki  Dejvid oraz Kamilos zostali nominowani do eksmisji przeze mnie. Krystian zostął nominowany przez Marshę jednak mam moc do zawetowania jednej z nominacji.

Mikki Krystian, Dejvid, Kamilos- dam Wam szansę powiedzenia mi dlaczego powinienem użyć Veto na Was.

Krystian:  Myśle, że powinieneś użyć veto na mnie, ponieważ znamy się z poprzedniej edycji i chyba reszty nie muszę tłumaczyć?

Kamilos:   Miki- watpie bys uzyl na mnie veta gdyz uwazasz mnie za parobasa ale uzyj go gdyz jestem nowa osoba tutaj i pogralbym sobie jeszcze

Dejvid Miki- i tak wiem że nie użyjesz ale użyj na mnie wykonaj ruch

Mikki: *spogląda na Dejvida* To że jesteś ze wsi nie oznacza, że możesz szufladkować ludzi. Polecam zapoznanie się z lekturą - Co oznacza mikroagresja. Miłego wieczoru. PS Lepiej wyglądasz w dłuższych włosach. Nie wiem tak bardziej męsko.

Mikki Zadecydowałem....

Mikki Nie używać Veto.



Mikki Ta ceremonia Veto została zakończona.







Komentarze

Popularne posty