#27 Veto Meeting, Week 5

    

Maw: Hej wszyscy. Czas na ceremonie Veto.





Maw  Ja oraz Kaczka zostaliśmy nominowani do eksmisji przez Dejvida. Ika zostął nominowany przez Marshę jednak mam moc do zawetowania jednej lub obu nominacji.

Maw Ola - ponieważ twoja nominacja w tym tygodniu wynika ze złamania zasad nie mogę tego użyć na tobie, jednak Kaczka, Ika- dam Wam szansę powiedzenia mi dlaczego powinienem użyć Veto na Was.

Ika:  Maw powinienieś użyć Veto na mnie bo masz dwa veta i staram sie jak najbardziej jak moge żeby pozostać w tej grze i nie mam zamiaru grać przeciwko tobie w najbliższym czasie. :heart: :kiss: ~ IKonA

ZłeKaczka:   Maw, powinieneś użyć veto na mnie bo jestem piękną dziewczyną, i trafi się zawsze jakaś gnida jakaś wsza która chce się podwiesić albo zeby jej coś załatwić albo coś jej załatwić i i... no wystarczy. Ja bym sie chciała o to veto podwiesić


MawIka w majtkach coś ci pika. Widze w tobie twarz kampanii Kika. Kaczka za dużo kwaczesz, to nie wieś tylko big brother house.

Maw I have decided not to use the power of veto on Ika.  That means Kaczka you are safe. I have also decided to use the Veto on myself.

Maw Dejvid ponieważ zawetowałem twoje dwie nominacje musisz teraz wskazać zastępców w nasze miejsca.

Dejvid Nie jest to łatwa decyzja by nominowac kolejną osobę w tym tygodniu. Jedną z osób które nominuje to osoba z którą mam tu najmniejszy kontakt spośród pozostałych w grze. Nie jest to dla mnie łatwa nominacja. Idąc tym schematem moją kolejną nominacja jest osoba z którą złapałem ostatnio kontakt i nie chce jej nominowac jednakże twist mnie do tego zmusza. Przepraszam za to również bardzo.

DejvidMoimi zastępczymi nominowanymi są....New York i Maja.




Maw Ta ceremonia Veto została zakończona.









Komentarze

Popularne posty