#13 Nominations Ceremony, Week 3

 


Uczestnicy wychodzą na zewnątrz.
Alexis jest poproszona do HoH Room na dokonanie nominacji.







Alexis przychodzi do uczestników.

AlexisHej wszystkim, czas na ceremonie nominacji!






AlexisTo jest ceremonia nominacji. Jednym z moich obowiązków jako HoH jest nominowanie dwóch osób do eksmisji. Przede mną znajduje się pudełko z kartami zawodników:




AlexisW pudełku znajdują się karty osób, które zostały nominowane. Gdy przekręcę kartę twarz 
nominowanej osoby pojawi się na ścianie pamięci.

Alexis:  Wbrew pozorom podjęcie tej decyzji bylo trudne, ale dom potrzebuje się nieco rozruszać. Gramy w grę a niektórzy nadal mylą mnie z Shelli myśląc że łykam wszystko tak jak ona. Poprzedni tydzień i pewne wydarzenia z tego tygodnia pokazały że ludzie są w stanie zatrzymać kogos niekatywnego zeby polechtac swoje ego czyjas porażka z manekinem. Ten tydzień będzie lekarstwem na brak wrażeń dla tych osob którym dam szansę na polechtanie  swojego egoczyms lepszym - uratowanie samego siebie. Jednak uważam że każdy zasługuje na drugą szansę. Próbowałam ja dawać niektórym Ale sytuacja pokazuje ze ostateczną druga szansa moze okazać się veto.

AlexisPierwszą osobą, którą nominowałam jest...





AlexisDrugą osobą, którą nominowałam jest...




AlexisPrzekonajmy się teraz kto nadal siedzi na karnym jeżyku. Trzecim nominowanym jest.....





Alexis: Katie - niestety padło na ciebie. Uważam cie za bardzo miła osobę Ale sama czytając nasze rozmowy musisz przyznać że do tej pory nie udalo nam się nadawać na tych samych falach. Nie da sie dogadywać z każdym Ale mam nadzieję że kiedyś będzie nam dane fajnie pprozmawiac. Krystian- nominowalam cie ponieważ uważam że próbujesz chować się za pewną osobą ukrywając ze z nią grasz. Pewne wiadomości ktore do mnie wyslalaes i sposób w jaki reagowales na inne wiadomosci dają mi podstawy by tak sądzić, więc ufam mojej kobiecej intuicji. To tobie próbowałam dac szanse na wyjście na czysto Ale z niej nie skorzystales myśląc że nie potrafię połączyć faktów. Wojciu - tak chciała Marsha.

AlexisTa ceremonia nominacji została zakończona.





Komentarze

Popularne posty