#66 Nominations Ceremony, Final 4

          


Uczestnicy wychodzą na zewnątrz.
Alexis jest poproszona do HoH Room na dokonanie nominacji.







Alexis przychodzi do uczestników.

AlexisHej wszystkim, czas na ceremonie nominacji!





AlexisTo jest ceremonia nominacji. Jednym z moich obowiązków jako HoH jest nominowanie dwóch osób do eksmisji. Przede mną znajduje się pudełko z kartami zawodników:





Alexis W pudełku znajdują się karty osób, które zostały nominowane. Gdy przekręcę kartę twarz 
nominowanej osoby pojawi się na ścianie pamięci.

AlexisJesteśmy na etapie finałowej czwórki wiec nie będę przedłużać, dobrze wiemy że te nominacje nie mają znaczenia I wszystko się rozegra przy vecie.

Alexis Pierwszą osobą, którą nominowałam jest...




Alexis: Drugą osobą, którą nominowałam jest...



Alexis:  Ika- w swoim uzasadnieniu napisałeś mi że nie chce ci się na mnie marnowac czasu. Szkoda ze dopiero teraz, tak to ja bym nie marnowala czasu na ciebie przez poprzednie dziesiąt dni. Jednak skoro zgłaszamy się do jakies gry to znaczy ze chcemy na nią poświęcić czas i mimo wszyatko postanowiłam zmarnować na ciebie parę minut. Dogrzebalam się do czegoś.i z tego powodu daje ci te dziewiątą nominacje I jeśli się nie mylę to masz teraz rekord tylko i wylacznie dla siebie. Gratulacje, pod tym względem tez ktos musi dominować i wszyscy ci w tym kibicowalismy dokladajac swoje cegiełki. Forever- ostatnio maja byla.na bloku, ty wcześniej byłeś tylko raz, jej się należy odpoczynek, a tobie stres. Zwłaszcza ze przez ostatnie etapy gry pomimo aktywnego bycia w gronie czterech szczurów inni postanowili zrezygnować z pretensji wycelowanych w twoja stronę, które jednak, nawet jeśli były głupie to powinny być rozłożone na całą winna czwórkę czterech gryzoni, w końcu zrobiliśmy ten pakt f4, prawda? Nie zrozum mnie źle, wiem że.to na pewno bylo dla.ciebie bardzo wygodne uniknac tych mocnych pocisków, ale do końca nie da.sie siedzieć po srodku, a gdy niemalże bezstresowo przeszedłeś.przez całą grę to niech teraz się pod Tobą cos zapali, tak jak pode mną na etapie f5. To by było głupie czekać z odkryciem wszystkich kart az do finału

AlexisTa ceremonia nominacji została zakończona.

















Komentarze

Popularne posty