#61 Veto Meeting, Week 12

  



Maja: Hej wszyscy. Czas na ceremonie Veto.






MajaTo jest ceremonia Veto. Ola oraz Ika zostali nominowani do eksmisji przez Alexis, jednak mam moc do zawetowania jednej z nominacji.Ola, Ika -  dam wam teraz szansę powiedzenia mi dlaczego powinnam użyć Veto na Was.

Ola wsadź sobie to veto w pizde bo i tak zagrałaś nieczysto i podle nie dając nawet szansy. Jebane tryhardy które obsraly zbroje. Zarzucać komuś ze nie robi nic, a i tak go wypierdalasz z zadania po 2 minutach XDDDDDDDD klauny zajebane. Żeby się ktoś wam zesral do mordy.

Ika Nie użyjesz veta na mnie pewnie nie mam ci tego za złe <333333

Maja  Początkowo moje plany były inne. Aczkolwiek jesteśmy już na tym etapie gry, na którym podjęcie innej decyzji byłoby niesprawiedliwe. Olu, to, że wygrałaś ostatnio PRAWIE Veto nie oznacza od razu, że masz lepsze osiągnięcia. Pojawianie się na zadaniach to żaden wyczyn. Tym bardziej, że nie raz musieliśmy na Ciebie czekać co najmniej półgodziny. Ika, nie mieliśmy ostatnio prawie żadnego kontaktu i z tego co mi wiadomo, nie tylko ja tak miałam w Twoim przypadku. Może przez to, że odpadła Spectara, czy Maw spowodowało Ci brak chęci do dalszego walczenia o swoją pozycję w grze? Nie wiem, ale teraz to wpłynęło na moją decyzję.

Maja Zadecydowałam, że... ze Veto nie zostanie tym razem uzyte.


Maja Ta ceremonia Veto została zakończona






Komentarze

Popularne posty