#57 Veto Meeting, Week 11

 



Alexis: Hej wszyscy. Czas na ceremonie Veto.






AlexisTo jest ceremonia Veto. Dejvid oraz Ola zostali nominowani do eksmisji przez Forevera, jednak mam moc do zawetowania jednej z nominacji. Ola, Dejvid -  dam wam teraz szansę powiedzenia mi dlaczego powinnam użyć Veto na Was.

Ola Mimo wszystko pokazałam, że zawalczyłam do samego końca próbując uratować swoją przed nominacją Forevera. Dzieliło nas zaledwie 50 punktów czyli chyba jedno słowo. Chciałabym pozostać a użycie na mnie Veto dałoby mi tę szansę. Nie będę prosić, a jedynie sugeruję. Nie mamy stałego kontaktu, ale dobrze wiesz, bo Ci to pisałam - ja do nikogo pisać nie będę, jak nie mam takiej potrzeby. To nie oznacza, że jestem chamska czy mam wyjebane. Po prostu pisać o dupie marynie, czy jaka jest pogoda w XYZ mieście lub "co dziś jadłaś?" - no nie widzi mi się, więc tego nie robię. Mam nadzieję, że użyjesz mądrze swojego głosu i decyzja nie będzie przez nikogo na Ciebie wywarta. Zrób jak uważasz i jeszcze raz gratuluję posiadania tej mocy.

Dejvid No cóż Alexis. Uważam że powinnaś użyć veto na mnie gdyż NIE gram przeciwko Tobie w tej grze i potrafię być lojalny wobec osób które pokazują że są lojalne wobec mnie. Wiadomo zrobisz co będzie dla Ciebie i Twojej gry najlepsze


Alexis  Na tym etapie podjęcie takiej decyzji nie jest czymś prostym ani szybkim. Od wczoraj się zastanawiałam i przemyślałam wszystko to co się stało lub zostało mi powiedziane. I właśnie przez to dochodzę do wniosku ze wiem co powinnam zrobić.  Zadecydowałam...

Alexis nie używać Veto.

Alexis Ta ceremonia Veto została zakończona




Komentarze

Popularne posty