Big Brother S08E38 Live Eviction (W12), HoH Comp (W13)

 Ola lub Ika. 
Osoby pełne kontrowersji i nominacji na koncie...
jedno z nich w końcu spotka swój demise.


Big Brother jest jak szachy. Który pionek zostanie zbity?

I'm Kamel Chen Moonves, this is Mećka Willis.
Welcome to BIIIG BROTHER


Ola i Ika, zagrożeni są dzisiaj eksmisją oboje.
Które z nich przetrwa? W domu się działo dużo, dramy, kłótnie,
wyzwiska, płacz i łzy. Ale co wydarzyło się po meeetingu i do czego doprowadzi?

Przekonajmy się!






PREVIOUSLY ON BIIG BROTHER!
Po eksmisji po władze po raz trzeci sięgnęła Alexis, dla której cel był jasny.
Ika i Ola poczuli się wykluczeni z grupy, gdy po raz kolejny
stanęli na bloku, tym razem przeciwko sobie. Zadanie o Veto przyniosło wiele mieszanych emocji. 
Ola wywołała dramę, a Ika dorzucał oliwy do ognia. Zawodnicy pokłocili się ze sobą i wyzywali od szczurów. Gdy Maja wygrała Veto myślała, żeby uratować Ika, jednak to co się pisało później dawało jej mixed feeling. OStatecznie PoV nie zostało użyte.


TONIGHT
WHO WILL BE EVICTED? AND WHO WILL BE THE NEW HOH?
IT ALL HAPPENS NOW ON BIIIG BROTHER!

Alexis:  shelli szcza  gdzie popadnie


DAY 84

Maja Początkowo moje plany były inne. Aczkolwiek jesteśmy już na tym etapie gry, na którym podjęcie innej decyzji byłoby niesprawiedliwe. Olu, to, że wygrałaś ostatnio PRAWIE Veto nie oznacza od razu, że masz lepsze osiągnięcia. Pojawianie się na zadaniach to żaden wyczyn. Tym bardziej, że nie raz musieliśmy na Ciebie czekać co najmniej półgodziny. Ika, nie mieliśmy ostatnio prawie żadnego kontaktu i z tego co mi wiadomo, nie tylko ja tak miałam w Twoim przypadku. Może przez to, że odpadła Spectara, czy Maw spowodowało Ci brak chęci do dalszego walczenia o swoją pozycję w grze? Nie wiem, ale teraz to wpłynęło na moją decyzję.

Maja Zadecydowałam, że... ze Veto nie zostanie tym razem uzyte.

Maja Ta ceremonia Veto została zakończona


Ola: a to ci niespodzianka

Ika: Pretends to be shocked

Ola: odpadnięcie mawa czy speci spowodowało moją niechęć? przecież ja od 1 dnia zachowuję się tak samo - nie piszę z nikim bo NIE MAM TAKIEGO CELU. Jak ktoś do mnie napisze, to kontynuuję rozmowę, ew. czasami zacznę ją sama i te osoby o tym wiedzą. 

Ola: Mi się po prostu odechciewa jak patrzę na wasze mordy i te wasze zagrywki. Argument że nic nie robię, ale mnie wypierdalacie z zadania, ty no kurwa nie wiem, einstein big head na naszych oczach się rodzi ale spokojnie, ja swoje 5 groszy jeszcze przekażę później

Alexis:  Jaka ona jest tepa szmaciura xd ciagle pierdoli o zadaniach. No hit idiotke, wyjebijemy cie z zadan Bo jesteś przeciwko nam xd to że w nich bierzesz udział to nie granie. Granie to rozmawiania z ludźmi, proponowanie, układy, sojusze, wkupowanie się w laski,  ty nic z tego nie masz

Ika:  bardzo szokujące i to że niby miała w planach zrobić coś innego no coś mi sie nie wydaje kotek

DAY 85

Maja podsumowala poprzedni dzien

Maja:  Do Oli powiem tylko tyle - naucz sie czytac zlotko ze zrozumieniem :heart: Bo do Ciebie to nic chyba nie dotrze. 

Maja:  A na poczatku wydawalas sie taka super. No wlasnie wydawałaś.  Wywalilismy Cie z zadania, no bo przeciez nie chcielismy aby cokolwiek bylo zmienione w nominacjach, a wtedy bysmy my trafili na blocka. To logiczne. 

Maja:W każdym razie jak już to myślałam o ocaleniu Iki, ale wtedy na blocka by trafił Jack, albo Forever, a oni bardziej zasługują na bycie tu od Iki :c


1.Jaką masz opinie na temat dramy po zadaniu o Veto? 
2.Jaki jest twoj plan na glosowanie i dlaczego taki?

Forever: OMG... Ola naprawdę pogrążyła się tą dramą. Chyba już na serio ma dosyć patrząc na to co ona wyrabia i kogo atakuje za każdym razem. Patrząc szczególnie na to, że o wyborze kto odpadnie decydujemy wyłącznie my: ja, Jack oraz Maja... 

Forever: Ola jest pewna, że odpadnie. Mój plan na głosowanie jest prosty. Ola. Zarówno dla Oli i dla Iki nie jestem pierwszym wyborem do nominowania... myślę, że oboje by się przy pierwszej okazji skupili na Alexis oraz Jacku. 

Forever: Teraz jednak postanowiłem raczej skupić się na Oli. Bądźmy szczerzy, ona spokojnie mogła przejść do finałowej piątki, ale sama się ostatecznie pogrążyła...

Jack:  Liczyłem na coś większego szczerze mówiąc. Myślałem, że Ola przedstawi to swoje expose i ujawni kto w jaki grał sposób, z kim miał sojusze itd :smile: 

Jack:. Głosuję na Olę, ponieważ powinna odpaść już dawno. Mniej więcej wtedy kiedy była karnie nominowana do eksmisji za swoje teksty.

Maja: 1. Na początku powiem szczerze, że śmiałam się z tego, co Ola wypisywała. Ale patrząc na to głębiej, to jak nazwała nas szczurem przylepionym do Alexis to trochę zabrzmiało hipokryzją

Maja:   pamiętam, że to samo dokładnie robiła w stosunku do Mawa, ale cóż jak widać według niej jej pobyt tu może zawdzięczyć tylko samej sobie. 

Maja: Plan mój na głosowanie się nieco zmienił od ostatnich pytań. Tym razem na Ole. Nie mam zamiaru ponownie jej przepuścić dalej fartem.

DAY 86

Maja:  Widze, ze nominowani sie nawet nie staraja i nic nie napisza, a potem narzekaja, ze przeciez to oni najwiecej tu robia xD No comment

Alexis:  Ola I ika sa tak zajęci gra ze nie mają czasu żeby z nami porozmawiać. ONI GRAJA

DAY 87

Eksmisja była coraz bliżej

Alexis:Nie mogę się doczekać eksmisji. Nikt mnie nie nazwał.dziwka od czasu faroe xd. Moja.opinia ma temat dramy jest jedna. 

Alexis: Ola.jest popierdolona z tymi swoimi urojeniami. obraza.sie bo jej nie idzie i nikt nie chce jej ciągnąć dalej I to.jest tylko to. No soreczka panciu pod latarnią moze by docenili obecność w czasie zadania, tutaj wymagamy czegos wiecej 

Alexis:Niech Ola spierdoli I tyle dzisiaj. Ika mimo wszystko to chociaż ogarnia na czym polega gra a ona jest teraz tepa szmula.  i jest przykre i to bardzo Bo lubię ja dogadyealyamy się,  ale prezentuje sobą.jedno wielkie zero, więc niech idzie do wojcia,.poruchaja sie na pocieszenie

Maja: nadal cisza przed głosowaniem, no comment

Ika: chce sie podlozyc oli, pullne kaczke

Ola: nie rozmawiam z tymi ratowymi personami

Alexis komentowała brak atrakcji.

Alexis: Troche sobie pofolgowalam  w tym tygodniu ale nie bylo o czym rozmawiać. Jack mi mówił że nie rozumie Oli bo nie gadamy przeciez co tam jak mija życie,. Tak robi wojciu a nie każdy jest.jak on,.I dzięki bogu już dość takich dziwakow na swiecie




Kamel Chen Moonves: Głosowanie się zbliża nieuchronnie. Porozmawiajmy teraz z uczestnikami.

Mećka Willis: Na tym etapie w grze, każdy z obecnych osób co najmniej raz był HoH. Jak oceniacie wpływ roznych osob jako HoH na rozgrywkę? Jest to jakis czynnik zapewniajacy roznorodnosc?

Maja: Myślę, że każda osoba ma inny plan na grę jak i pomysł na danie kogoś na blocka. Oczywiście, że dzięki HoH gra nabiera różnego tempa, w zależności od nominowanych. Różnorodność jest obecna, ponieważ ludzie mają inne układy i sojusze, które nie zawsze nakładają się z wizją innych.

Alexis: Na pewno im więcej osób wygra hoh tym bardziej różnie może wyglądać gra. Ludzie mogą się zgadzać na papierze z kimś a gdy mają władzę to zrobią cos inn ego. 

Jack: Wow. Ile pytań. Na pewność ma to wpływ na grę i przez to jest ciekawiej. Każdy z naszej szóstki dzięki temu miał okazję, aby sprawdzić jak to jest być tym HoH.

Forever: Różnorodność w HoH musi być. :smile: każdy z nas wywiązał się z zadania według swojej przyjętej strategii co czyni tą grę tak ekscytującą. Myślę, że szczególnie na tym etapie bycie HoH będzie ekscytujące i w grę będą już wchodzić poważniejsze propozycje! :D

Mećka Willis: W tym tygodniu mieliśmy do czynienia z tzw. dramą. Czy dramy mogą wpłynąć na dynamike relacji z innymi? Czy myślicie, że ktos po uslyszeniu jak ktoś mówi w gniewie może zmienić o czymś zdanie?

Maja: Dramy często decydują o dynamice gry. Dodatkowo osoby kontrowersyjne często są nominowane, co zapewnia nie mało rozrywki. Również dochodzą tu informacje od osób trzecich jak i zwykłe plotki. Dramy po prostu rozsiewają się dalej, nieważne od przyczyny i sieją zamęt.

Alexis: Co do dram, no taki jest ich cel zeby wyjść z gownianiej sytuacji I sprawić zeby inni inaczej mysleli

Jack: Myślę, że dramy mają wpływ na grę uczestników. Być może nie było ich tak dużo w tej edycji, ale każda niewielka kłótnia może przerodzić się w coś większego. Przypomnę tutaj chociażby przypadek Xanta albo Mikkiego.

Forever: Myślę, że w tym sezonie mieliśmy kilka poważnych dram, które zmieniły przebieg gry o 180 stopni. Chyba każda "drama" zmienia nasze podejście do jakiś aspektów gry, otwierając oczy na zupełnie inne aspekty. Też jesteśmy ludźmi, czasami działamy w gniewie :slight_smile:


Kamel Chen Moonves: Houseguest! Nadszedł czas na kolejną Live Eviction.Ola, Ika-  jako nominowani nie możecie głosować. Alexis jako HoH też nie głosujesz. Już za parę chwil wasi współzawodnicy pójdą pojedynczo do Diary Room i oddadzą swój głos. Jednak zanim to zrobią każdy z Was wygłosi mowę, która jest waszą ostatnią szansą na zmianę decyzji pozostałych.

Ola: Witam serdecznie.. Wszystkich, czyli Ikę, Foreva i po części Maję. Nie witam się z resztą, ponieważ są to dla mnie dwa największe Raty tego sezonu, które naprawdę sprawiły nie tylko mi, ale kilkoro osobom przykrość. Pragnę na samym wstępie zaznaczyć, to jest tylko gra - prywatnie jak najbardziej nic do Was nie mam i wszelkie użyte słowa nie są personalne, tylko na potrzeby gry, także chcę żebyście wiedzieli, że najzwyczajniej w świecie nic do Was nie mam jeżeli chodzi o ten świat "poza grą". Przede wszystkim pragnę wspomnieć o Waszej zagrywce. Od samego początku - Jack oraz Alexis, graliście we dwójkę na jednej konferencji z Dejvidem, pisząc ŻE NIE MASZ KOCHANA Z NIM KONTAKTU. Trudno, w dupie to mam czy miałaś z nim kontakt czy nie. Okazało się, że byłaś najgorszym szczurzyskiem wraz ze swoim kompanem dobrej Woli Jana Grzmociciela z Asyżu pierdolony kanał ściekowy. Jack jako persona sprzedawał wszelkie informacje do swojego przydupaska, który oferował mu układ praktycznie co tydzień. Jestem po prostu w szoku, że Waszej dwójce nie jest wstyd tak pogrywać. Będąc z nami w sojuszu, wydawało się że gramy do jednej bramki, co podkreślał dosłownie co chwilę Maw. Sprawiliście mu największą przykrość z tego wszystkeigo. On grał tylko i wyłącznie dla tego sojuszu, traktując Was jak swoich bliskich. Koniec końców po prostu go wyjebaliście. Szkoda. Idąc w moim kierunku - zarzucaccie mi OD SAMEGO początku, że ja nic nie robię. Mam do Was jedno, podstawowe pytanie - co takiego ja mam zrobić, skoro zawsze biorę udział w zadaniach tak jak Wy. Wy myślicie, że to było zachowanie fair play w stosunku do nominowanych? Kurwa pierdoleni idioci - nominujecie NAS, karzecie nam robić COKOLWIEK, ale nas wyrzucacie. Czy Wy macie mózg? Czy Wy macie w ogóle 5 iq w tym mózgu? Po czym PO WSZYSTKIM piszecie, że NIE ROBICIE NIC (ponownie), więc nie dacie nam szansy. HIT XD. [1 cz]




Ja już pomijam fakt, że stwierdziliście iż NIE GRACIE razem, a koniec końców przyznaliście się do konsultacji, ja nie wnikam czy to jest sexkamerka, wspólne opierdalanie na discord czy poszkole.pl. Było to zachowanie naprawdę podłe. Uwierzcie, że ja tutaj nie przyszłam tryhardować tak, aby pot z pizdy leciał, tylko się dobrze bawić. Czasami szło mi gorzej w zadaniach, czasami lepiej co potwierdzały moje osiągnięcia. Wpierdoliliście mnie we trójkę na nominacje, kiedy miałam osiągnięcia w zadaniu VETO (dodam, że ta wasza święta trójeczka bez alexis jest gównem bo zajeliście topkę LAST miejsc i nawet IKA was prześcignął XD) i pokazałam że coś robię, a mimo wszystko nadal byliście w konsultacji ds. nominacji. To jest kolejny punkt, kiedy pokazaliście że gracie bezczelnie razem i sobie liżecie anuska - ciekawe na jak długo. Koniec końców zostawiacie mnie mimo ciągłej nominacji - nie wiem po co. Skoro chcecie mnie zostawić a ja mam pisać ciągłą przemowę i przemowę to nie wiem, skrypt mi przygotujcie skoro JESTEŚCIE TACY AKTYWNI. Argument, że z kimś się nie rozmawia jest tak totalnie z piździska, że ja pragnę to skomentować jednym słowem. Chcesz do mnie napisać? To kurwa napisz → Ola ♛#8355 Bo odpierdalanie takiej szopki, że ja się nie odzywam a Wy wzajemnie już tak NIE MA SENSU. Rozumiecie? Okazaliście się ratami, a to ja się mam nad Wami spuszczać? Po co. Jak napisałam do Majki to równie dobrze mogła mi NIE odpisywać, bo taka była jej odpowiedź na moją PRÓBĘ rozmowy. Pragnę jeszcze tylko słowem końca dodać → tak jak wspomniałam w poprzedniej przemowie. Mamy teraz JURY. Możecie być pewni, że JACK nie otrzyma najprawdopodobniej na samym wstępie, zakłądając że trafi do finału aż 4 głosów. Za swoje skurwysyństwo mozesz jedynie polizać nas po dupie i błagać, a mi i tak Cię oplujemy, tak jak Ty nas. Zwykła szmata do podłogi.
Alexis.. Nad Tobą się zastanawiałam, czy otrzymasz 4 podstawowe głosy.. Nie wiem. Używałaś mózgu, prowadziłaś grę z notatkami i tryhard z torcikiem na klatce piersiowej. Może.. Aczkolwiek też wątpię, bo byliście dwoma najgorszymi ratami, a po Waszych zagrywkach każdy ma tego dość. Maja.. Skarbie.. na Twój temat to ja nie mam za wiele do powiedzenia. Do Ciebie nic nie mam, tylko szkoda że jesteś 3 kołem u wozu w dyktaturze dwóch osób. Jedynie na tym raczej tracisz, ale its not my business. Graj sobie dalej, z głosami może być tutaj różnie bo raczej nikomu nie zaszkodziłaś. Najbardziej życzę powodzenia Ice oraz Foreverowi, ale patrząc, że jest to 3 do 2, to znając życie szybko się będziecie pozbywać problemu i może się okazać, że ten finał będzie nudny jak krew z nosa. Nie mnie oceniać, aczkolwiek JUŻ w imieniu Jury mogę powiedzieć iż jesteśmy wszyscy wkurwieni waszą zagrywką. Jak się okaże, że nasz plan (bo nadal nasz plan jest aktywny który mimo wszystko nadal funkcjonuje) nie wypali do samego końca, to i być może oddamy puste głosy. Kto wie? :slight_smile: Besos xoxo, koniec skurwysyństwa a ja rzucam klątwy na kurwy z moich kart śmierci.

Ika: Chuj mnie już obchodzi ta gra szczerze nie wygram no nie wygram kogo to tam obchodzi możecie mnie zevictować idk flopy co tam se chcecie zrobić to zróbcie <3

Kamel Chen Moonves: Nadszedł czas na głosowanie. 



Kamel Chen Moonves: Jack od początku tego tygodnia celował w Olę. Drama, która   rozpętała się po Veto raczej nie zmieniła jego decyzji. Hi Jack. Please cast your vote to evict.

Jack: Hola!, I gladly vote to evict Ola! By the way, Kamil, you look amazing!

Kamel Chen Moonves: Maja lubiła Olę, jednak w tym tygodniu ta pokazała się od strony drama queen. Czy maja lubi ten rodzaj chaosu? Hi Maja. Please cast your vote to evict.

Maja: I vote to evict Ola

Kamel Chen Moonves: Forever czuje sie tak samo bezpiecznie z Iką jak i z Olą. Jak więc dzisiaj zadecyduje? Hi Forever. Please cast your vote to evict.

Forever: Hej Kamel... z bólem serca, ale głosuje to evict, Ola, THE QUEEN :heart:

Mieszkańcy! Wszystkie głosy zostały oddane.
Kiedy wyjawię wyniki wyeliminowana osoba będzie miała tylko moment
na pożegnanie się, zabranie swoich rzeczy i wyjście z domu.


Stosunkiem głosów.

3-0

Ola-  zostałaś wyeksmitowana z domu Wielkiego brata


Alexis
Do zobaczonka

Maja
pa Olaa

Ola ♛
Alleluja! Karty śmierci rozłożone a ja najebana życzę powodzenia.

ForeverNTM
Papatki :mouth:

Ika
przytula ze spóźnieniem bo nie ogarnął że to 20 już twerks jako wróg publiczny numero uno



WYWIAD

OLA

Mećka Willis: Ola! W końcu widzimy się po tylu nominacjach z rzędu. JSpodziewałaś się na początku, że dopiero dzień 87 będzie twoim ostatnim?

Ola:  Powiem Ci mój drogi, ze jest to mocne fifty fifty. Niby się spodziewałam bo odpadły wszystkie mordy, które mi jakoś pomagały i wspierały w tym wszystkim. Najgorszy jest fakt, ze odpadam przez mikro sojusz, patrząc na fakt ich wspólnych działań. Historia się kończy, ale wspominam sezon bardzo dobrze - myśle ze sama z siebie zaszłam daleko, po prostu się dobrze bawiąc.

Mećka Willis: Jak myślisz, dlaczego padło akurat na ciebie dzisiaj? Myślisz, że gdybyś była spokojna to byś przetrwała?

Ola:  Myśle ze to jest po prostu losowanie. Padło na mnie, ponieważ ktoś musi odpaść. Następny w kolejce na dwieście procent będzie ika i maja. Forever czuje się za dobrze i dzięki temu wygrywa. Jack i alexis to są takie raty, które wspierają się zajemnie i maja plecy.

Mećka Willis: W swoich mowach mowilas ze jestes aktywna bo przychodzisz na zadania. Czy jest to dla ciebie jedyna forma aktywnosci, którą uznajesz? Mimo wszystko ta gra to też tworzenie układów z innymi idogadywanie sie i tego mogło u ciebie jednak trochę zabraknąć, jednak nie można ci odmowic bycia barwną osobowością.

Ola:  Patrząc na moje możliwości to tak - jest to WEDŁUG MOJEJ OPINII ważny współczynnik. Naturalne również było ze grałam w sojuszu, który mnie podtrzymywał na duchu. Ja nie neguje tego, ze inni maja intrygi. Pewnie, może robią więcej, ale patrząc na fakt ze jestem sama i mnie po prostu wyrzucają z zadania - słabe zachowanie. Dodatkowo ja nie robiłam notatek a kilka zadań tego wymagało. Po prostu się dobrze bawiłam.

Mećka Willis: Czy gdybyś mogła cofnąć czas to zrobiłabyś coś inaczej patrząc na to jak się skonczyla twoja gra?

Ola:  cofając czas nie pozwoliłabym Mawowi wygrać HOH. Ja miałam inne nominacje i miała to być alexis wraz z dejvidem. Myśle ze zupełnie inaczej by się wtedy wszystko potoczyło - jak widsc.. Mimo wszystko nie żałuje żadnej chwili w programie.

Mećka Willis: Kto według ciebie gra najlepiej? Komu kibicujesz? A kogo byś chciała zobaczyć w domu jury zaraz po tobie?

Ola:  Mimo wszystko liczę na forevera i alexis. To są dwie osoby które pokazały się z wieloma względów na plus. Mimo ze za nimi nie przepadam to im kibicuje.

Mećka Willis: Any final thoughts? Jak ocenisz swoj występ?

Ola:  Jestem królowa i czarownica tego sezonu. To ja rozkładam karty.

Mećka Willis:  Ponieważ zostałas wyeliminowana pozostali nagrali dla ciebie wiadomości pożegnalne. Teraz wybywaj do Jury Villa. Widzimy się z powrotem 21 grudnia, kiedy pomożesz nam zdecydować kto powiniem wygrać Big Brother 8!


WIADOMOŚĆ POŻEGNALNE



Dla Oli:

Alexis: Ola - ja naprawdę.cie bardzo lubiłam i uważam że.nestesmy podobne, ale brakowało mi w tobie gry, bo przychic na zadania każdy jeden potrafi, nie potrzebować zadań niekoniecznie, ja starałam się ugadyeac z kazdy zeby byc bezpieczna bez względu na wynik konkurencji i to dla mnie była aktywność w grze. Jeśli myślisz że to robi ze mnie szczura to to jest twoje zdanie, ale nie będę udawać że.tego nie robiłam I po prostu starałam się robić wszystko żeby dojść jak najdalej a przy tym grac ciekawie a nie tkwić w jednym miejscu. A teraz myślałam że Ty i ika macie szansę.na glosy od wkurwionych jurorów a poza tym na pewno byście mnie nominowali xd Nie jestem.na ciebie zła na drame, jestem z Ciebie dumna za te drame bo to bylo najwięcej gry jakie pokazałaś w ostatnich dniach, pewnie mi to zaszkodziło Ale jeśli Cię wkurwilam na tyle zebys cos w grze zrobila to to jest dla mnie sukces xd

Forever:  Olu... jest mi bardzo przykro patrząc jak się kończy ta przygoda. :frowning: Spędziliśmy w domu pomad 85 dni. Niestety na ten moment już uformowały się już finałowe sojusze w których niestety się nie znalazłaś. Byłaś wspaniała, amazing i mam nadzieje, że w czasie eksmisji naprawią drzwi do toalet w naszym Domu Wielkiego Brata. Mam nadzieje, że się spotkamy w jakiejś innej grze w przyszłości. Papa!

Ika: Te flopy wyeliminowali queen zamiast mnie flopy z nich straszne zemszcze sie dla ciebie <3 zawładnij ten jury house lepiej

Jack: Ola - tak po prostu zadecydowali wszyscy uczestnicy. Goodbye.

Maja: Hejka słońce. Czytasz to, bo odpadłaś. I powiem Ci szczerze, że nie miałaś być moim celem w tej ekmisji, ale sama sobie na to zasłużyłaś. Kochana, pamiętam, jak na początku to Ciebie tu najbardziej lubiłam. Ale ostatnio pokazałaś mi, że jesteś tą drama queen, jak o Tobie mi mówili. Nazywanie nas szczurami, podczas gdy Ty robiłaś to samo, będąc przywiązaną do Mawa było strasznie hipokryckie. Szczerze, jestem ciekawa jakie Ty masz lepsze osiągnięcia, bo nic poza jednym wygraniem HoH mi nie pokazałaś, a my z Jackiem byliśmy prawie zawsze w topce, więc jeśli jeszcze masz jakąkolwiek chęć do rozmowy to po rozgrywce możesz mi powiedzieć, ew. po mojej ekmisji. Mimo wszystko, mam nadzieje, że nie jesteś na mnie zła za to, że wywaliłam Ciebie w zadaniu o Veto, ale sama rozumiesz, że wtedy być może ja bym była na blocku. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś razem zagramy.







Kamel Chen Moonves: Czekaliście na to. Już za moment kolejne  zadanie o HoH.
Bezpieczny od zagrożenia eksmisją HoH musi nominowac dwie osoby do opuszczenia gry. Kto zyska władzę? Stay with us.



Alexis - jako odchodząca głowa domu nie możesz brać udziału w zadaniu.

Ta konkurencja nazywa się "Ruch Łosia" i oto jej zasady.
Otrzymacie szachownicę. Każdy z was wybierze sobie pole startowe
i będziecie po kolei poruszać sie po planszy ruchem konia szachowego. Zajęte przez was pola 
are out ot the game. Osoba, która nie bedzie miala juz mozliwych ruchów - odpada.
Ostatnia osoba na szachownicy wygrywa HoH!

https://i.pinimg.com/originals/e5/c4/6c/e5c46c20e5f6ff288b71dc4596b8a9bd.jpg


To zadanie zaczyna się teraz...!



CONGRATULATIONS IKA!
YOU ARE THE NEW HEAD OF HOUSEHOLD!










CONFESSIONALS


Alexis 5+8+7 = 20 (407)
Maja 4+5+8 = 17  (157)
Forever 5+3+3 = 11  (163)
Ika 1+6+3 = 10    (221)
Jack 3+1+2 = 6   (275)

6.Ola 2+4+4 = 10  (149)

7.Dejvid  (258)
8.Spectara (263)
9.Maw (236)
10.Elm  (140)
11.Wojciu  (292)
12.Kamilos   (85)
13.Duncan  (47)
14.ZłeKaczka (68)
15.New York  (45)
16.Mikki  (107)
17.Krystian  (78)
18.MrXant  (51)
19.Katie  (35)
20.Nagini  (17)
21.Chemical   (18)
22.Krzyżak  (11)



Komentarze

Popularne posty