Big Brother S08E36 Nominations Ceremony, Week 12

 





PREVIOUSLY ON BIIIG BROTHER!

Po podwójnej eksmisji najbardziej wytrwały na zadaniu okazał się Forever.
Nie chciał on sobie zrobić wrogów w jury, dlatego postanowił wycelować w Dejvida.
Alexis myślała, że nakryła Dejvida na kłamstwie. Jack nie chciał, aby do finału zaszły 
osoby takie jak Ika lub Ola. Podczas zadania o Veto Alexis okazała się triumfatorką.
Po rozmowach z ludzmi postanowiła nie używać Veta. W międzyczasie zaczęły się rozmowy o 
pakcie czwórki: Maja, Forever, Jack, Alexis. Na eksmisji
z grą pożegnał się...


AlexisDwa słowa. Do widzenia


DAY 81

Stosunkiem głosów.

4-0

Dejvid-  zostałeś wyeksmitowany z domu Wielkiego brata


CONGRATULATIONS ALEXIS!
YOU ARE THE NEW HEAD OF HOUSEHOLD!

JURY SEGMENT

Wojciu
Omg, Dejvid :heart:

Maw
ale fantastyczne f6 xd

Meciek Willis
3 kobiety i 3 mężczyzn : O

Maw
Ola musi wygrac w koncu cos

Wojciu
Nie ma tragedii xd

Maw
bo inaczej jej resume bedzie slaby
na Ike i Jacka nie zamierzam glosowac wiec trzymam kciuki za alexis fora i kto tam byl jescze
a maja
i ze ola cos pokaze w koncu

Kamel Chen Moonves
spamujcie
po zadaniu
oki

Maw
chcialem napisac spoko ale i tak zadanie bedzie za jakas godzine a tutaj ola sie wyrobila w punkt im shooketh

Kamel Chen Moonves
mozecie spamowac
to jak oceniacie hoh, kogo sie tu spodziewacie next?

Maw
expect the expected!!

Spectara
Imo, Jack może się czuć bezpiecznie jak w banku. xd

Elm
Jeśli Ika zajdzie do f2 to głosuje na niego :slight_smile:

Spectara
Pod ostrzał pójdzie Ola i nie wiem kto jeszcze.

Maw
ola 4 nominacja z rzedu?
ja głosuję w finale na Elma albo Specie :kissing:

Spectara
Ika niby to prosty cel, ale eliminowanie go byłoby głupie. XD
Więc może Maja, ciężko mi stwierdzić jaką ona ma z Alexis relację.

------------

Maja:   No coz, odpadl Dejvid. Tak jak myslalam. Smieszylo mnie troche to, jak stwierdzil, ze Alexis gra z Ola? A Alexis tyle razy mi gadala, ze chce ja wlasnie dac na blocka.

Maja I mam nadzieje, ze byla ze mna szczera i da teraz Ike i Ole. Btw, super zadanko o HoH, podobalo mi sie.

Alexis:  Wygrałam hoh na etapie finałowej szóstki I mam to f5. Ale się cieszę bardzo. Ostatnio pisałam o tym żeby zebrać te lepsza czwórkę razem i zamierzam to zrobić. to moj cel

Ola:   No w sumie to byłam pewna, ze ona to ugra - taki tryhard leci z jej strony od dłuższego czasu, ze surprise to to nie jest.

Jack:   EvilAlexis :smile: Nie mam nic osobiście do Alexis, ale jednak chciałem wygrać HoH teraz i potem móc walczyć w F4 i F3 o kolejne. Jeżeli miałbym wskazać osobę na drugim miejscu, której wygranej dzisiaj chciałem to byłaby to Maja. Na trzecim właśnie Alexis.


DAY 82




AlexisPlanem na nominacje sa.ika I Ola. Ika od czasu podwójnej eksmisji nie stara się że mną utrzymać kontaktu I jest dziwny, no Ola jak się z nią gada to jest zawsze ok, ale ika chyba sie obraził na wynik podwójnej. 

Alexisodpowiadał dziwnie, wiem że to były trudne decyzje dla niego i przeprosilam ale nadal jest dziwny. Jedno zdanie na tydzień pisze, to nie to samo

Ika słusznie nie był pewny swojego losu.

IkaSflopiłem af ja już bylem ready ale cóż wydaje mi sie że Alexis powinna mnie zostawić ze mną ma easy win ale kto tam to wie szczerze

Forever cieszył się, z przebiegu swojego weeku i z tego ze nie zrobil czegos co wg niego byłoby głupotą.

ForeverOh dear... w sumie to się cieszę z HoH Alexis, nie jestem jej pierwszym wyborem na pewno więc tym lepiej dla mnie. Cieszy mnie teraz, że nie nominowałem jakiegoś Jacka i jej, bo pewnie teraz bym jechał do domu tak bardzo XD 

ForeverAlexis już się wielokrotnie sprawdziła jako HoH więc pewnie i teraz będzie dążyła do realizacji swojego celu XD

ForeverNa ten tydzień przewiduje, że celem będzie Ika albo Ola. Nie będę kłamać, ale w sumie zawiązał się nieoficjalny final 4 deal pomiędzy mną, Jackiem, Alexis oraz Mają więc sam ten fakt może oznaczać, że raczej w tym tygodniu wyleci Ika albo Ola. 

ForeverCo jest dla mnie bardzo korzystne w jakimś tam sensie, ponieważ przynajmniej nie będę musiał teraz stać na pierwszym planie XD A Ola i Ika raczej nie wygrają veta, ponownie, tym lepiej dla mnie XD 

ForeverObecnie chyba jakbym miał wybierać to najkorzystniej dla mnie byłoby rozbić Jacka i Alexis. Wydaje się, że oni trzymają się w domu najmocniej, zatem warto byłoby ich strategicznie rozbić. Jako, że w tym tygodniu to raczej niemożliwe, więc raczej powiedziałbym, że Ika? Chyba jego ewentualne HoH byłoby najbardziej nieprzewidywalnym jeżeli chodzi o moją grę.

Ola celowała w Jacka.

OlaMyślę, że Jack jest do wyjebania i to tak solidnie z przytupem. Kogo by się tu pozbyć? Reszta mi nie szkodzi, więc tylko jego mam na celowniku. Rat.

A Jack celował w Olę.

JackChciałbym, żeby w tym tygodniu odpadła Ola. Jeżeli Ika i Ola znajdą się na bloku to wolę eliminację Oli. For ma z nią całkiem dobre relacje w sumei. Teraz mówił, że ona jest "amazing itd", kilka tygodni wcześniej użył na niej veto. No i ogólnie mówił że zawsze woli celować w osoby, które są zagrożeniem zadaniowym, a Ola zdecydowanie nie jest taką osobą.

Alexis mówiła jackowi, że jest bezpieczny.

JackAlexis zapewnia mnie, że jestem bezpieczny i że nominuje Ika i Olę. Ogólnie to wczoraj/dzisiaj zrobiliśmy deal z Mają, Forem i Alexis, że nie wywalamy siebie do F4, żeby było fair. Zobaczymy co z tego wyjdzie

Maja czuła się bezpiecznie.

MajaDobrze, że wygrała Alexis, bo z tego co wiem ma w planach nominować osoby, w które ja aktualnie celuje. 

Maja czekała na losowanie, którego nie będzie.

Maja: jesli mnie wylosuja w Veto to wygranie go i nie uzycie na nikim (o ile nie bede nominowana ja), a w srode po eksmisji staranie sie w zadaniu na Hoh XD   W przypadku moich terazniejszych celow tj. Ika i Ola. To bardziej mi zalezy na eliminacji Iki.

Alexis pudrowała nosek.

AlexisMuszę się przygotować na nominacje, powiedzieć tym leszczom ze wykurwiaja na blok, ale to później ja chce nominacje późno bo nie chce z nimi rozmawiac dzis xd

Zblizala sie ceremonia.

AlexisPróbowałam wymyślić dla nich jakies dobre uzasadnienia, ale po prostu powiem prawde xd

JURY SEGMENT


Spectara
Either way,
czekam aż ktoś z Maja-Forever-Jack w końcu zrozumie, że Alexis ich ogra jak jej tak pozwolą na luzie iść z nimi do finału.
O ile to się stanie.

Dejvid
Aczkolwiek ja na forevera nie zagłosuje obojętnie z kim by nie był, nie ma szans

Maw
MAJA jest smart ona zrobi big move!!! tylko nie teraz bo jest ZA WCZEŚNIE

Spectara
Bardzo lubię Fora, ale poza doskonałym socialem i wygraniem paru zadań (gdzie zawsze wybierał najbezpieczniejsze opcje jeśli to było HOH), to jednak nie zrobił czegoś co "miałoby to coś" dla zwycięzcy.

Dejvid
Jak użyje veto i wywalić forevera to ma mój głos XD

Maw
nie no
nominacje na bank takie same zostana :frowning: xd

Spectara
Ale rozumiem go, pierwszy raz ever gra w poważnego ORGa więc pewnie dlatego gra tak zachowawczo.

Maw
chociaz moglaby uratowac ike tym bardziej ze on tak o niej dobrze sie wypowiadal

Spectara
Mimo to - ileż można? Jest F6. xd

Maw
tez lubie forebera

Dejvid
For i jego sztucznie kalkulacyjny social, takie miałem zdanie od początku, on był aż przeraźliwie miły, nienaturalnie

Maw
zdenerwowal mnie raz
kiedy stwierdzil ze

Elm
Ja uważam ze powinien zostać przywrócony Krzyzak

Maw
JESTEM ZBYT PEWNY SIEBIE... wkurwilem sie
gif z izą

Spectara
Nie mam pojęcia czemu on z czymś takim wyskoczył.
Ale

Maw
ja rozumiem
ale i tak sie wkurwilem wtedy xddd

Spectara
Moim zdaniem on był ugadany od początku z Alexis-Jack-Maja
że głosują na Ciebie

Maw
bo ja po prostu pisalem do innych tak jakbym sadzil ze maja alexis itd nie zaglosuja na mnie

Spectara
i mi tak gadał żeby mi podać powód czemu by się skłaniał ku Tobie i by to nie brzmiało podejrzanie.

Maw
ale ja tak naprawde nie pisalem i wiem ze maja to long shot
tylko pisalem tak po to
bo wiem ze kazdy wszystkim wszystko rozpowiada xd
wiec jakbym napisal maja napisala ze sie zastanowi ale jej nie ufam to by doszlo do niej ze jej nie ufam i byloby jeszcze gorzej bo musze odpasc bo jej nie ufam
i w sumie trochę coś tam zdziałałem
tzn maja pewnie od poczatku wiedziala ze na mnie zaglosuje
ale jakies tam wyrzuty sumienia miała bo napisala w swojej mowie ze jej przykro ze liczylem na jej glos a ona tak mnie potraktowala :frowning: :heart:

Spectara
Ale i tak był promyczek nadziei, bo nie napisała, że "nie wie jak zagłosuje" tylko "zastanowi się". :heart:

Maw
yes :heart:

Spectara
He played us with that!!

Maw
mysle ze to byloby duzo latwiejsze gdybym jej nie nominowal i nie wywalal CALY CZAS w zadaniach xddd takze ja sie jej nie dziwie akurat ze mnie wyjebala
i ogolnie kibicuje jej

Spectara
Mnie może by nie targetowała, ale ktoś jej musiał wypaplać, że rozważałam jej eliminację...

Maw
chociaż każdy mnie czymś wkurwil to i ona też :heart:
mianowicie jak odpadł elm
to ona do niego na zapytanie czy na niego nie zaglosuje odpowiedziala ze
WOLALABY ZEBY NIKT NIE ODPADL xdddd
co to miala byc za odpowiedz...

Spectara
Bo zanim ona dostała na moim punkcie wścieku to miałyśmy wręcz współpracę, że robiłybyśmy sobie na korzyść i wzajemnie nie nominowaly itd.

Maw
you dont say
ja was rozgryzłem już jak dałaś jej immunitet w 1 ep!!!!

Spectara
To ona mi dała

Maw
czy ty katie dałaś?

Spectara
Chyba
Czekajcie

Maw
a ok

Spectara
epojfif
Ja dałam Katie.
XD

Maw
no to ciebie i katie
Katie robbed

Spectara
Tbh

Maw
ciekawe jakie konfy pisała

Spectara
Chciałam dać immunitet pierwszej osobie która do mnie o to napisze
I to było tak, że 3 osoby w sumie do mnie napisały, Katie była ostatnia

Maw
czyli miałaś kompletnie inne myślenie ode mnie tak jak większość osób się okazuje xd

Spectara
I te dwie zostały wcześniej uratowane

Maw
bo ja stwierdziłem że pisanie do innych o immunitet jest fishy i zostałem wybrany jako jeden z ostatnich :heart:

Spectara
Więc uratowałam Katie, bo jej obiecałam że jak te dwie osoby zostaną uratowane, to ją uratuję. xd
I te dwie osoby to chyba Alexis i Kamilos byli jak dobrze pamiętam

Maw
alexis playing

Spectara
Alexis grała od początku.

Maw
Kamilos INV juror :heart:

Spectara
Miałam okazję to widzieć od samego startu, wiec jestem witness. xd

Maw
co bylo to sie nie odstanie.....trzeba żyć dalej i uczyć się z popełnionych błędów!!!

Spectara
Będziemy musieli do końca życia godzić się z tym, że nigdy nie zaatakowaliśmy Alexis kiedy była taka możliwość. :heart_eyes:

Maw
ja bardziej jacka bym chciał xd

Spectara
Alexis ma szanse wygrać z każdym w F6, Jack za to już nie. xd
W sumie na dobrą sprawę, śmiem stwierdzić, że Alexis każdego w tym sezonie byłaby w stanie pokonać w finale, ngl. XD

Maw
no wiem o tym ale to jack mnie nominował a nie ona dlatego zaluje ze nie wygralem tego hoh : (

Spectara
FAP is real after all, trójka superludzi....

Maw
to kiedy frio wygra sezon?

Spectara
Frio, Alexis, Pati..
Frio też czeka na swoje przebudzenie mocy!!
Tak jak Pati, Alexis.

Maw
w ILM była w sumie bliska tego ale ludzie jej nie dali szans..
była jak karishma :sob:
goat ale nie typical goat!!!!
kiedy karishma znalazła hii :heart:
frio tak walczyła o równouprawnienie a i tak nikt nie traktował jej poważnie :frowning:
ale ja jestem z niej dumny :heart:
pamietam jej walke w skarbcu ....





Uczestnicy wychodzą na zewnątrz.
Alexis jest poproszona do HoH Room na dokonanie nominacji.







Alexis przychodzi do uczestników.

AlexisHej wszystkim, czas na ceremonie nominacji!





AlexisTo jest ceremonia nominacji. Jednym z moich obowiązków jako HoH jest nominowanie dwóch osób do eksmisji. Przede mną znajduje się pudełko z kartami zawodników:




Alexis W pudełku znajdują się karty osób, które zostały nominowane. Gdy przekręcę kartę twarz 
nominowanej osoby pojawi się na ścianie pamięci.

AlexisDo wszystkich was się przyzwyczaiłam bardzo, i mówiłam to już ostatnio, więc powtarzam ponownie. Mamy za sobą 80 kilka dni razem, różne przygody, ale decyzje trzeba podjąć. Myślę że nie będzie żadnego szoku, gdy moje nominacje opre po prostu na tym kto wnosi duzo, a kto malo do gry, na podstawie tego co się działo, bo jest f6 I nie powinno sienjuz po prostu liczyć na chowanie w cieniu i przechodzenie dalej bo szczęście sprzyja.


Alexis Pierwszą osobą, którą nominowałam jest...






Alexis: Drugą osobą, którą nominowałam jest...




Alexis:  Ola - przykro mi że jesteś nominowana po raz kolejny, ale ta decyzja nie powinna byc szokiem. nie rozmawiamy regularnie, chodzi przekonanie dookola ze jestes mało zaangażowana w rozgrywkę, i tak.troche jest niestety. ale. znalazłaś się na tym etapie gry wiec.cokolwiek robisz rób to dalej I życzę powodzenia w veto. Ostatnio było blisko. Ika- nasz kontakt podupadl, mam wrażenie że nie masz ochoty ze mną rozmawiać, nic nie piszesz oprócz.jedneog zdania raz.na pare dni, owszem ja też mogę pogadać, ale odpisujesz w taki sposób jakbym miala po prostu spierdalac i dac ci spokój. Myślę że od pewnego czasu twoje zaangażowanie systematycznie spada i twoja obecność w grze jest niezauważalna, więc ożyw się i również życzę powodzenia. Jesscze raz powodzenia dla was obojga. Ilość nominacji ktore przetrwaliscie jest imponująca I na pewno nie da się jej zignorować. Nie każdy by tak potrafił.


AlexisTa ceremonia nominacji została zakończona.













CONFESSIONALS

Alexis 5  (393)
Forever 5 (157)
Maja 4 (144)
Jack 3 (214)
Ola 2 (141)
Ika 1  (212)

7.Dejvid  (258)
8.Spectara (263)
9.Maw (236)
10.Elm  (140)
11.Wojciu  (292)
12.Kamilos   (85)
13.Duncan  (47)
14.ZłeKaczka (68)
15.New York  (45)
16.Mikki  (107)
17.Krystian  (78)
18.MrXant  (51)
19.Katie  (35)
20.Nagini  (17)
21.Chemical   (18)
22.Krzyżak  (11)




Komentarze

Popularne posty