Big Brother S08E27 Sudden Death, Nominations Ceremony, Week 9

 





PREVIOUSLY ON BIIIIG BROTHER!

Po eliminacji Kamilosa i zażartej walce o HoH
Maw zdobył moc po raz pierwszy. Decyzja nie była dla niego trudna - nominował
Dejvida - swój cel oraz Maję. W zadaniu Marshy Spectara zdobyła sekretne Veto.
Tymczasem w czasie klasycznego zadania Otev, które poprzedziła wizyta Zingbota
Dejvid uratował się i zdobył PoV. Maw cieszył się, że Veta nei zdobył Wojciu, którego postanowił nominować jako zastępce. Przed eksmisją Elm zirytował trzy osoby: Alexis, Jacka i Forevera
próbuja ich namawiac na Ika. Tymczasem parę osób zaczelo myslec o eksmisji Mai oraz Wojcia.
Cala trojka byla zagrozona, jednak ostatecznie to Wojciu opuścił grę, a HoH został nieoczekiwanie Ika


TONIGHT

SUDDEN DEATH WILL BE PLAYED
I NOWE NOMINACJE WSTRZĄSNĄ DOMEM. IT ALL 
HAPPENS NOW ON BIIIG BROTHER

Jack:   #drama cały dzień


DAY 60

Stosunkiem głosów.

5-2

Wojciu-  zostałeś wyeksmitowany z domu Wielkiego brata



CONGRATULATIONS IKA!

YOU ARE THE NEW HEAD OF HOUSEHOLD!

DAY 60

AlexisElm się pyta I mowi czemu nie maja. nikt na nią nie chcial glosowac. Elm mowi ze ta spectara to potrafi. nie. ty to zjebales 

MajaBardzo, ale to bardzo mi jest szkoda Wojcia. Jak teraz tak mysle, to Duncan mogl wtedy zostac w grze zamiast Forevera. Chyba juz do konca tej decyzji bede zalowacXD

Maja : A więc tak, bardzo się zawiodłam, szczególnie na Foreverze. Nie spodziewalam sie tego po nim tbh. 

Maja : Znajac zycie to pewnie zakladam, ze Spectara albo ktos inny wcisnela mu jakis kit, o tym jak Wojciu gral wczesniej, ze nie nalezy mu ufac. 

Maja : Ale ja w tym sezonie sie serio do niego przekonalam i nie zaluje tej decyzji :sob

Spectara:  ? :open_mouth: Czyżby ta eliminacja wywołała oburzenie pośród samego pana fal i oceanów oraz jego fanbase? XD


Spectara
Well, czy ktoś chce jeszcze spillnąć cappuccino?

Maw
Sorki zasnalem

Ika
Wojciu PLS
TOP 10 :heart:

Elm
Specia, pogratulowałaś ładnie na priv swojemu pieskowi (bo tak cudownie go nazywasz) wygranie zadania? :heart:

Ika
omg Nie roleplayuj Wojcia XD

Spectara
Owszem, pogratulowałam.
A Ty?

Elm
ufff, to mogę spać spokojnie Specia :heart:

Spectara
Również naucz się interpretować rozmowę zgodnie z tym co jest powiedziane, jeśli to żart, i nie wyciągać tekstów z kontekstu by potem nastawiać innych przeciwko mnie. Nie miałeś myślę powodu, ale najwidoczniej myliłam się. Zachowałeś się nieelegancko, parszywie i o ile jest to gra oparta na strategii, zdradzie i kłamstwie, to było poniżej pasa. Wyciąganie rozmowy i rozciąganie jej we własne strony.
Dobranoc Elmzo.

Elm
Również naucz się interpretować rozmowę zgodnie z tym co jest powiedziane, jeśli to żart, i nie wyciągać tekstów z kontekstu by potem nastawiać innych przeciwko mnie. Nie miałeś myślę powodu, ale najwidoczniej myliłam się. Zachowałeś się nieelegancko, parszywie i o ile jest to gra oparta na strategii, zdradzie i kłamstwie, to było poniżej pasa. Wyciąganie rozmowy i rozciąganie jej we własne strony.
@Nie Dajcie Się Jej  jakby no ta gra polega na wyciąganiu rozmowy kochana. Śpij dobrze! :heart:

Spectara
Jeżeli robisz to w taki sposób, jest to po prostu złośliwe.

Elm
chyba bardziej złośliwe jest nazywanie pieskami swoich "sojuszników", ale co ja tam wiem

Spectara
To był żart. Kontekst był: Ika mógłby być pieskiem do przytulania i głaskania, bo jest jak biedny uwiązany na łańcuchu pies przez te liczne nominacje.

Elm
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
bye

Spectara
Myślę, że powiedziałam wszystko co należy.

Elm
skończyłem rozmowę, jesteś tak fałszywa jak pusty jest portfel Izy Kisio

Ika
cutely czeka aż Mrxancik może skończy opętywać Kathy

Spectara
Okej, mamy przypomnieć co zrobiłeś parę dni temu?
Mieliśmy dobre relacje, a innym zacząłeś o mnie rozgadywać takie rzeczy?
Jeśli jestem fałszywa, to Ty tak samo.

Dejvid
Xanta proszę szanować, dobry ziom z niego był

Elm
no naprawdę straszne rzeczy, pisanie konstruktywnej krytyki

Ika
Um Chile anyways so

Elm
Mieliśmy dobre relacje, a innym zacząłeś o mnie rozgadywać takie rzeczy?
@Nie Dajcie Się Jej dobra relacja polega na tym, że wymieniasz się z kimś poglądami a nie narzucasz wszystkim swoje zdanie nie licząc się z żadnym innych osób :heart:''

Spectara
Nie narzucałam Ci nigdy zdania.

Elm
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
kończę'

Spectar
Dobranoc Elm.

Elm
bo i tak nie zmierza to do niczego

Spectar
Powodzenia na veto.
O ile jakieś wygrasz.

Ola
xd

Elm
buźka

Ika:TA DRAMA KOCHAM ciekawe rzeczy sie dzieją kiedy ja Ownuje ten house i to mi sie podoba.

AlexisElm pokazuje totalny brak klasy. Tak spectara narzuca swoje zdanie często Ale da się to obalić jeśli pociagnie sie dalej rozmowę bez tupania noga. Na chuj ją obraża ten ciec, wkurwil mnie, nie będzie po niej jechać w taki sposób, każdy jest jaki jest, gra jak gra Ale po co byś kurwa takim debilem ktory drame robi na serwerze a na pw przeprasza ze przekonywał mnie niepewnymi informacjami

Spectara:  Rozumiem, że Elm tonie i łapie się brzytwy. Niech uważa, bo sobie porozcina łapki i nie będzie w stanie zająć nawet przedostatniego miejsca w veto. Jak to się dzieje, że w tej grze jest tylu facetów będących drama queens, a dziewczyny są level-headed i potrafią zacisnąć zęby i postępować rzeczowo?

Maw:  Po wygraniu HOH przez Ikę między Specią a Elmem wybuchła wielka drama. On zdaje sobis sprawę, że jest na przegranej pozycji i stąd jego wybuch. Ja jednak muszę w tej kwestii wziąć stronę Speci - nie widziałem, co oni między sobą pisali, aczkolwiek chodzi mi o sam fakt, że ona zachowała zimną krew, a on niepotrzebnie sobie zaszkodził... Nie chcę, by odpadł, ale też nie chcę zdradzać swojego sojuszu. To może być mimo wszystko ciekawy tydzień.

IkaElm i Dejvid sobie zakopali grób u wiekszości z tego co wiem :heart:

JackMuszę skomentować zachowanie Elma. Nie sądziłem, ze da się go tak łatwo wyprowadzić z równowagi. Teraz trochę rozumiem to co się wydarzyło na Nidzie.  Jeżeli ktoś nie czuje się na siłach psychicznie udźwignąć czegoś takiego jak internetowy Big Brother, to nie powinien grać, naprawdę.

Jack Ja myślę, że przed kolejną edycją Kamil, powinieneś wprowadzić jakieś badania psychologiczne i nie dopuszczać do gry takich osób jak Mikki czy Elm. Tymbardziej patrząc na to jak potrafi się zmieniać jego nastrój w ciągu kilku godzin. 

JackJestem rozczarowany jego postawą i trochę zniesmaczony sposobem w jaki próbuje grać. Każdemu mówi co innego, w różnym konkteście. To trochę jak w TVP, jak na ulice wyjdą ich przeciwnicy to szkodzą Polsce, a jak ich zwolennicy to nic się nie stało, po prostu świętują. 

JackTak bardzo bałem się relacji Elma z Mawem i tego że Maw tam próbował z nim grac, ale teraz Elm sam sobie kopie dołek i czeka aż ktoś go zasypie.

MawWiększe emocje niż na targu. Specia Elm wielki FAJT, konflikt sezonu. Masakra. Kłótnie prowadzą do chorób i dlatego Elm ma koronę :(. Najlepszy lek to oregano albo wyjazd na Hawaje.  A w szpitalach leżą statyści, którzy odgrywają wcześniej ustalone sceny. Przesyłam wam światło. Jeśli jutro mnie nie będzie to znaczy, że powiedziałem za dużo...

Ika sięcieszył, Elm nie.Ludzie byli w szoku.

Elm:  jaki rok, taki hoh w 60 dniu

Ika:  WYGRAŁEM HOH GUYS  nie wiem jak ja to zrobiłem ale wszyscy wiemy co to oznacza pewna dwójka nie bede nikogo wymieniał literally pisała referaty dlaczego powinienem odpaść więc BYE BITCHES 
Ikatrudniej bedzie żeby utrzymać te noms po vecie ale to tam damy rade. Myśle że każdy sie spodziewa tych nominacji XD ale cóż. 

IkaJuż widze jak Wojciu is shaking in jury house kiedy zobaczy że wygrałem to HoH zaraz po tym jak on odpadł <3.

AlexisNie mogę uwierzyć że to ika wlasnie wyral hoh.  Mega się cieszę. Wiedziałam że jeśli coś wygra to coś na szczęście. A głupi ma szczęście

Ola:  No sądzę, że takiego obrotu sytuacji w postaci IKI nikt się nie spodziewał, ale ja się niczego nie boję. 

Ola:  To jest za bardzo nieszkodliwa osoba. On nie wie co to życie. Rozłożę mu tarot.

Spectara
IKA WON
To jest
nie do wiary

Ola ♛
yas

Jack_
jaki wynik kosmiczny wgl

Maw 👑
Ika snapped
Raczej i tak nie musimy sie martwic skoro byly osoby ktore chcialy wyjebac ike i nawet na niego glosowali xdd

Spectara
Nooo

Maw 👑
Ale i tak uzywam swojej power bo inaczej przepadnie..

Jack_
tak :smile: na szczęście były dwie osoby które na niego dały głos xd

Spectara
To się wydaje wręcz oczywiste i głupie gdyby nie nominował akurat tych osób

Ola ♛
ika to dla mnie zagadka
bo nwm z kim on trzyma

Maw 👑
Kto z was chce grac w veto? Myslalem nad daniem siebie, jacka i oli (jako ze alexis i specia wygralyscie wiecej xd)

Ola ♛
czy powinniśnmy się bać
czy nie

Maw 👑
Pasuje wam to??

Jack_
spoko Maw, ja mogę grać

Alexiss
Mi pasuje

Ola ♛
znowu jakieś pierdolnięte zadanie mi da Kamil

Alexis
obojetnie

Ola ♛
pokroju
kamole

Spectara
Mi też obojętnie :heart_eyes:

Maw 👑
Mi tez obojetne dlatego postanowilem ze danie osob co najmniej wygraly bedzie najbardziej ok xdd

Alexiss
Intak
Jest
Wyglada fair xd

Maw 👑
Oby tylko nominacje pozostaly bez zmian bo 2 glosy byly na ike
Wiec musimy o to zadbac :smiling_face_with_3_hearts:

Jack_
jak tyle nas zagra w veto to ktoś musi to wygrać. Nie ma innej opcji

Maw 👑
Odbieracie telefon?
Ika pewnie nas nie nominuje ale i tak pewnie zaraz koniec tego twistu

Alexis
Ja jeszcze mogę

DAY 61




Maja nie widziala przyszlosci kolorowo.

Maja : : Tak jakby jestesmy z Elmem i Dejvidem na straconej pozycji jeszcze bardziej, no ale coz. Life is brutal. Nie mamy juz nic do stracenia :pleading_face:

Maja :  W ogole jeszcze XD bo Alexis do mnie pisala, ze oczywiscie na mnie zaglosuje, a tu prosze 0 glosow. Ciekawie sie tam bawią

Elm nie chciał rozmawiać z Ika.

Alexis:  Elm mowi ze leci I będzie gadać z ludźmi i nie będzie się podlizywal dziecku. Dosc slabe podejście ale czego się spodziewac

Ika chodził jak na piórkach.

Ika:  Elm i Dejvid nie mogli wybrać gorszego momentu żeby targetować mnie XD

Maja nie chciała śłuchać rad innych.

Maja : mówią mi, aby trzymać się z tamtymi. Ale szczerze? Wole trzymać się z Elmem, który jest w jakiś sposób godzien zaufania 

Maja :nie chce sie trzymac  z tamtym kółkiem wzajemnej adoracji :heart: Jak przez to odpadne - trudno i tak już tutaj długo pobyłam.

-----------------

JURY HOUSE

Duncan
Hey Wojciu

Wojciu
Duncan :heart:

Duncan
widzę ze przypłynąłeś

Meciek Willis
Czy Duncan nalejesz też wojciowi wina?

Duncan
Oczywiście

Wojciu
jestem sportowcem :frowning:
ja nie piję :frowning:

Duncan
Oj tam@
wyjątkowo

Meciek Willis
Duncan jest
gospodarzem
jury villa
i nie możesz mu odmówić!

Duncan
trzeba oblać smutki i napić sie wódki
Tea Meciek

Wojciu
Ale ja przecież... Ja jadę na safarii :frowning:
Duncan, come with me hun

Kamel Chen Moonves
zacznijcie spamic
po zadaniu
xd

Wojciu
uciekniemy oknem o północy, gdy zawyją Spitzelhundy!

Duncan
To dzieki mnie bedziesz gadać z wielbłądami
No dobrze

Kamel Chen MoonvesD
juz mozecie spamic xd

Kamilos
Wojciu
...
Nie chcialem Cie tu widziec

Wojciu
Heej

Kamilos
Czesc

Wojciu
Ja siebie też nie, ale taki klimat był xd

Kamilos
Co za debile, wygral ika i nadal alexis z foreverem beda bezpieczni
Kiedy ten szczur w koncu odpadnie

Wojciu
Nie debile, tam są w dużej mierze ogarnięte osoby
A na ich grę lub jej brak najedziemy w finale

Kamilos
Czuje sie gorzej bo nie wygralem nic a Ika cos wygral xddd

Wojciu
ja też nie wygrałem HoH xd

Kamilos
Veto wygrales
xd

Wojciu
no, ale to jest takie wiesz, meh
nie wygrałem w poważnym sezonie nigdy immunitetu, so high five :heart:

Kamilos
Ja bym juz po nich jechal, kto tam mysli. Alexis, Spectara, Dejvid, Elm, Jack nikt wiecej
Forever to tam przechodzi jak szczur

Wojciu
oblałem prawko ;c
po nikim
nie pojadę

Kamel Chen Moonves
dont be bitter, be sweet :heart:
albo sour jak ktos zasluguje x

Wojci
yes, love, peace, sex, drugs and rock 'n' roll

Kamilos
Dla forevera nie bede oszczedzac xddd

Kamel Chen Moonves
kto wie czy bedzie w finale jeszcze
38 dni xd

Kamilos
Aczkolwiek jak dojdzie do finalu z ika i mawem to bede musial na niego zaglosowac

Wojciu
oj zostaw Forevera Kamilost, on był bardzo miły akurat

Kamilos
Lub mawem

Wojciu
no ja będę rzucał moneta coś czuję :heart:

Kamilos
Jak bedzie w finale Alexis albo spectara to na nich zaglosuje pewnie

Wojciu
ale Spectara ciebie okłamywała xd

Kamel Chen Moonves
its game about lies!

Kamilos
Wiem
Ale lepiej by wygrala osoba ktora na to zasluguje a nie zeby skonczyla jak pewnie gracz z Survivor sezon 19 xd
Zeby nie spoilerowac xddd

Kamel Chen Moonve
akurat ten winner jest ofiarą editu :frowning:
ale tak, lepiej zeby wygral ktos kto zasluguje xd

----------------

Elm wysłał Ikowi swoją kampanie

"Doskonale wiem, że trafię na block. Mimo wszystko nie chce sobie później wmawiać, że nie próbowałem. Owszem, celowałem w Ciebie sporo czasu, nie udało mi się, trudno. Celowałem w Ciebie z prostego powodu, nie potrafisz normalnie przeprowadzić rozmowy z osobą, która próbowała trafić do Ciebie, po prostu przeprowadzić konwersację na poziomie. Twój socjal jest na poziomie zero. Dlatego właśnie w Ciebie celowałem. Wolę szczerze Ci to powiedzieć niż płaszczyć się przed Tobą jak reszta mimo tego, że gra toczy się o przysłowiową pietruszkę. Jedyny argument, żebym został w grze to może taki, że nie jestem zadaniowym zagrożeniem. Ty decydujesz, proszę bardzo. Z podniesioną głową przyjmuję decyzję i wysyłam Ci tę "kampanię" :heart:"


Forever miał nadzieje, że uda mu się uniknąć celu.

Forever: Uwielbiam to jak Wojciu jest w stosunku do mnie troooooochę bitter. Znaczy no, zrobiłem to co zrobiłem, ale naprawdę po tym tygodniu nie miałem złudzeń. 

Forever:Tutaj w domu działo się za dużo mniejszych rzeczy o których nie miałem pojęcia. I niech będzie, że będziemy bitter na siebie. 

Forever:Ja uważam, że zrobiłem jeden z moich większych kroków w tym momencie i mam nadzieje, że dom nie będzie mnie uważał za cel w pierwszej linii... no poza Dejvidem i Elmem. Oni mnie i Jacka to pewnie teraz niezbyt lubią. XD

HAVE NOTS

Spectara - Nie Dajcie Się Jej
Maja - Następczyni Katie.PL
Elm - Kathy Hills
Dejvid - Gej w szafie


Dejvid przezywal meltdown

Dejvid: No i chuj, znowu na blocku. To jest klątwa, ona jest silniejsza od Iki, akurat ten dzieciak musiał wygrać, co za pech No mówiłem, że przegrywam te grę, jestem na łasce Spectary i Alexiss 
Jeszcze będę na blocku z elmstreetem, jednym z niewielu osób, która jest tutaj true Tym razem pewnie na veto będzie jakaś układanka i wygra ją Forever No on to zrobi Guys co to ma być. 

Dejvid: To jakaś plaga jest I takie Mawy czy Ole zwłaszcza Maw grający na znajomościach będą sobie grali dalej Ja to wiedziałem, trzeba go było zajebać jak Chemical odpadała, jeszcze ją pamiętam xD moja pierwsza sojuszniczka xDD Nie chce znowu tracić sojusznika Taki chuj, i tak bym nie wygrał tego zadania Bo miałem za duży wynik, więc nie było to dla mnie

Maw komentował wygranie przez Ika HoH

Maw: Ika wygrał HOH yaaass gurl slay me iconic. Te szybkie zadania zawsze mają ciekawych zwycięzców - Ven, Charlotte, Maja, Elm... Raczej powinienem być safe z Iką i na blok lecą dwie osoby, które chciały się go pozbyć, czyli Elm i Dejvid. Trzeba zadbać, by nominacje pozostały bez zmian, ale też po ostatnim zachowaniu Elma sądzę, że pewnie on by odpadł, a tego bym nie chciał. xd Już nawet nie chodzi o naszą relację, ale Dejvid jest również dużo większym zagrożeniem chociażby w zadaniach, a jest chyba nowym karaluchem... Ma dziewięć żyć jak kot i mam nadzieję, że już je wykorzystał!

Maw: Po wygraniu HOH przez Ikę między Specią a Elmem wybuchła wielka drama. On zdaje sobis sprawę, że jest na przegranej pozycji i stąd jego wybuch. Ja jednak muszę w tej kwestii wziąć stronę Speci - nie widziałem, co oni między sobą pisali, aczkolwiek chodzi mi o sam fakt, że ona zachowała zimną krew, a on niepotrzebnie sobie zaszkodził... Nie chcę, by odpadł, ale też nie chcę zdradzać swojego sojuszu. To może być mimo wszystko ciekawy tydzień.

Maw:Mam swoją moc, którą i tak muszę użyć w tym weeku, bo inaczej minie jej ważność, więc to zrobię. Zamierzam dać siebie, Olę i Jacka - Alexis i Specia wygrały więcej zadań, więc uznałem, że byłoby fair, gdyby oni mogli się wykazać. Ja siebie wybiorę, bo już pisałem o tym kilka dni temu, a gdybym tego nie zrobił to byłoby fishy, ale wygranie tego veto na pewno nie byłoby dobrym ruchem dla mnie. Xdd Bo musiałbym wybierać Elm albo sojusz... Więc będę musiał postarać się jakoś to thrownąć.

Celem Ika był Elm.

Ika: Specia jest wkurwiona na Elma i jestem szczęśliwy bo może pokierować votes w jego strone wolałbym żeby on odpadł bo Dejvida kiedyś sie tam dorwie Elm może jakoś Floatnąć jeszcze

Maw: Ika nawet nie wiedział o tej dramie z nazwaniem go przez Specie pieskiem i dopiero teraz o tym usłyszał. Xdd a co jeśli się wkurwi i nominuje wiedźmę?? Myślę, że do tego mogłaby doprowadzić jedynie różdżka Elma, którą Specia już złamała. :(( They are burning all the witches even if you aren't one.

Maw miał dziki plan

Maw:Ogólnie najlepiej by było jakby Ika mnie nominował i Elma to wtedy uratowałbym się vetem albo ktoś mnie i nie miałbym presji, ale lepiej nie ryzykować i nie pisać o tym pomyśle Ice, bo to by się na pewno wydało i miałbym przejebane. Xdd Na koniec i tak zostaną sami świetliści ludzie!!! Anyways myślę, że bez względu na przebieg to przetrwam i znajdę się w F9. :smiling_face_with_3_hearts: Jeszcze tylko miesiąc do przyznania mi czeku na kosmetyki z Avonu za wygraną I can't wait bo nie mam siostrze co kupić na urodziny:(

Spectara była zadowolona z tego jak zareagowała na swoja wczorajszą konfrontacje.

Spectara: Naprawdę to jest tak ohydne doznanie, tłumaczyć się komuś z czegoś czego się nie zrobiło.
UnderwhElm jest żałosny. Tyle mam do powiedzenia. Liczę tylko na to, że Ika mi uwierzy.Jestem mimo to zadowolona jak wyszłam z tej konfontacji, bo nie dałam się ponieść emocjom i nie wydaje mi się bym wyszła na błazna. To nie ja powiedziałam przed wszystkimi, że "ta gra polega na wyciąganiu rozmów z kontekstu" kiedy to ostatnio zrobił. Ale jeżeli facepElmowi na tym zależało by spalić się przed innymi, to mu się to udało. Jakby już wystarczająco się nie poniżył.

Maw rozmawiał z Iką.

Maw: Ika mnie poinformował, że Dejvid napisał mu długi wywód dlaczego nie powinien zostać nominowany i nazwał mnie swoim wrogiem. xdd Śmiać mi sie chce z typa, bo on serio jest nowym Krystianem. Ja wygrałem był wywód do mnie, Ika to wywód do niego, kiedy to oczywiste, że by nas nominował. I ok, rozumiem, że chce się ratować i doceniam to, ale od niego jebie fałszerstwem na kilometr. Xddd Pisał po wygranej pov do mnie że nic nie ma, Ikę chciał wyjebać, teraz jak Ika wygrał to Ika jest ok, a tylko ja jestem jego wrogiem i nominuje tylko 1 osobę zapewne jak wygra. Xd 

Maw:Dejvid U NEED TO CALM DOWN. Typowa osoba, ktora zrobi wszystko, by się uratować, ale ja jego fałszywość przejrzałem już dawno! New dog old tricks. Specia teraz napisała, że Dejvid do niej przed eksmisją pisał w celu uratowania Wojcia, bo 'jest wrogiem Mawa i go osłabi'. Czy on w ogóle zdaje sobie sprawę, do jakich osób pisze??? Xd Przecież Specia też miała kosę z Wojciem i to dość jawną, może nawet większą ode mnie, więc pisanie do niej w tym celu to takie 'musimy zostawić Wojcia bo jest wrogiem Mawa a to że twoim też to już mnie jebie'. Xdddd I wonder jak on tak daleko zaszedł prowadząc tak 'dyskretną' grę. Jedynie jest dobry w zadaniach i to trzeba mu przyznać.


Pierwsza odebrała Ola
Drugi odebrał Maw
Trzeci odebrał Ika
Czwarty odebrał Dejvid

Ola: Wybieram Mawa

Maw: Wybieram Forevera

IkaWybieram Elma

Dejvid: Wybieram Olę

💰Oscar Winner Marsha
Zaczelam studia na akademii filmowej!
Brdziecie moimi pierwszymi gwiazdami o ktorych nikt nie bedzie pamietac.
W moim filmie zagraja:
@Ola
@Maw
@Kathy Hills
@Forever



Dejvid:  Co za skurwiele nie dają mnie żebym przewagi nie mógł zdobyć

Jack_
I jak tam? ktoś z Was odebrał telefon dzisiaj?

Maw 👑
Ja odebralem po pracy xd
I tylko 1 osobe moglem
4 osoby odebraly wiec jeszcze 2 nie odebraly tylko
I one beda musialy odebrac next week bo to bedzie twist ostateczny
Dalem fora bo on chyba jako jedyny nie byl jeszcze tam, jest neutral dla sojuszu i tez mam z nim spoko relacje wiec nie dalbym dejvida czy mai
A kto dal mnie  i @Ola ♛ przyznac sie suczki??

Jack_
to nie ja :frowning:

Maw 👑
Najwiekszy mankament wygranej iki to ze nie mozna go dac bo to nyla juz tradycja tak samo jak on jako have not xd

Ola 
ja dałam
mawisko kurwisko
mawice kurwice

Maw 👑
:open_mouth:
Wow ola jesteś cancelled
Mamy 50% szans
Ja zrobie obiad i bede robil ten caly teatrzyk
Jeszcze musze sob8e neta doladowac znowu bo wifi mi nie działa na razie xdd

Jack_
Ja mam nadzieję, że tego nie przegracie!

Maw 👑
Ja również!!
Trzeba WIERZYĆ
Jeszcze tylko ten i nastepny week i konirc tego twistu musimy to przetrwac.. I nie dostac kar

Ola ♛
ja canceled chuju?

Maw 👑
Ola wiesz co ci powiem?
@Ola ♛

Ola ♛
co

Maw 👑
Jesteś hipokrytką. Próbowałem z tobą rozmawiać w kontekście gry, tak jak każdy z Nas to robi, ty wtedy mnie zlewałaś. Na co tam akurat zawsze odpisywałaś :heart:
Yes, wykorzystuję okazję, by wskazać hipokryzję

Maw 👑
Bardzo dziękuję Wam wszystkim, powstrzymam się od spilla na sam koniec... A może nie, nie dajcie się Oli, proszę was...

Maw: Ola mnie wybrala do telefonu i teraz wyzywa mnie od kurew. :( czuje sie nekany... Jeszcze tego pozaluje!!! Ja sam tez odebralem, bo to jesli dobrze mysle bedzie przedostatnia szansa, ale 4 osoby az odebrsly o dziwo i tylkk dwie zostały jeszcze. :o Moj wybor zbytnio nie byl podyktowany strategia tylko dalem Fora, bo po prostu go tam jeszcze nie bylo, wiec niech on teraz tego zasmakuje... No i poza tym jest dosc neutral, gdybym dal Dejvida, a on zdobylby przewage to byloby tragiczne dla mojej gry, więc nie moglem do tego dopuscic.

Ika czekał nma swój moment

Ika: Nie moge sie doczekać tych nominacji Wreszcie bede hościł jakąś ceremony <33333 i to mi sie podoba chyba najbardziej jeśli chodzi o zostanie HoH

Spectara miała swoje plany.

Spectara:  Odebrałabym telefon, ale szczerze mówiąc nie czuję takiej potrzeby xd Niech pElm tree się spieszy żeby mnie putnąć do zadania, zanim ktoś go wyprzedzi. W nocy zaczęłam sobie myśleć trochę o przyszłym tygodniu. To raczej łatwe do przewidzenia, że Ika nominuje dzisiaj Dejvida oraz borElmiozę i najbardziej zależałoby mi na eliminacji tego drugiego. Już nawet nie z faktu, że sobie u mnie przeskrobał i się wielce panoszy jakby dokonał game-changing move, ale że mi się nie przyda. MenElm nominowałby mnie i Ikę, ale nie umie wygrać nawet darmowego Big Milka. A szkoda, bo mogłabym użyć secret veto (które ostatni raz mogę wykorzystać za tydzień) to może skusiłby się na nominację Mawa. 

Spectara: Dejvid już umie wygrywać te umysłowe zadania, więc nawet moglabym mu pomóc i się podkładać, bo na pewno postawiłby Mawa i Ikę. Ogólnie to mówię teraz o Mawie z tego względu, że powoli dochodzimy do momentu, w którym nie podoba mi się jak dobrze jest obstawiony. Jest łącznikiem pomiędzy Iką i Olą, a to już za duży układ sił na później. Dlatego rozważam ucięcie go niedługo i musi to zostać wyegzekwowane skutecznym manewrem.

SUDDEN DEATH

Witajcie na kolejnym zadaniu Marshy!
Ta konkurencja nazywa się "Drama Time" i oto jej zasady.
Marsha ostatnio dostała się do łódzkiej filmówki i postanowiła
stworzyć dla was mix 6 seriali. Musicie je rozpoznać.
Podpowiedź można kupić i kosztuje 2 minuty.

Forever - 4 minuty 33 sekundy
Elm - 11 minut 46 sekund
Ola - 10 minut 56 sekund
Maw - 3 minuty 14 sekund

Marsha odwiedziła Mawa.

💰Oscar Winner Marsha 🪙
CIĘCIE
Wspaniale ujecie zrobiles. Zaslugujesz na Pozłacaną Marshę
Marsha’s Favor - na najblizszych dwoch ceremoniach nominacji gdy HoH postanowi cię nominować twoja moc sie aktywuje i Glowa Domu bedzie musiala wybrac kogos innego na twoje miejsce.

Maw
Swoja droga to skandal ze nie bylo tam opowiesci podrecznej po tym co sie dzieje w pl!!!
Omg yess :heart_eyes_cat:

Po wizycie u Mawa poszła do Elma.

💰Oscar Winner Marsha 🪙
CIĘCIE
Niestety ale twoja dykcja jest fatalna. Ale nie martw sie, obsadze cie w niemym filmie
Mute - na najblizszym glosowaniu nawet jesli przestaniesz byc nominowany twoj glos zostanie zablokowany.

Maw:  Yass wygrałem kolejną power i tamta była dobra, ale ta jest JESZCZE lepsza. Aczkolwiek najlepiej jakbym miał dwie na raz, a tamtej pierwszej już mi ważność mija. :( Po prostu inni nie mogą się dowiedzieć, żeby nie planować backdooru, ale zawsze mogę polecieć jako post-pov nominee, także ta power wcale nie jest taka mega, ale też zależy kto wygra pov. Xd anyways myślę, że ta moc może trochę namieszać, zwłaszcza jeśli komuś się zachce być szczurem. Także watch out i dziękuję za nominacje Olu! Jestem królem zadań marshy. Jak będą takie zadania jak ostatnie to ja się zgłaszam na kandydata w next ep. Xdd Celebrtyki, seriale, to teraz może muzyka? :heart:

Jack_
i jak Wam poszło? Maw, Ola?

Maw 👑
Dobrze
Mysle ze moge wygrac
Latwe bylo
Byly seriale do obejrzenia
I w dodatku takie banalne typu riverdale, gra o tron xddd
To zadanie bylo na poziomie tych celebrytek

Ola ♛
niby proste, ale łatwe
jestem myśli fifty fifty
raczej jestem po środu

Maw 👑
Wydaje mi sie ze to specjalnie takie daja
Latwiejsze do marshy
I krotsze
Jeszcze na filmikach byli glowni aktorzy
I znani więc jak ktos nie znal to mogl np wygooglowac eva green seriale

Maw 👑
Wgl ja sovie tak myślę
Ze to zadanie z muzyka bylo neega
To MUSI byc returning challenge
Wolalabym byc sucha ale przynajmniej jestem zywa
I specjalnie dla @Ola ♛ zagadka zobaczymy czy zgadniesz?????
Powiedz im swoje marzenia a oni wszyscy zaczna sie smiac
Zdaje sie ze jestes niespelna rozumu dopoki nie wydarzy sie to naprawde
@Ola ♛ zgaduj??????

Ola ♛
ale co ja
lalka

Maw 👑
Zgadnij co to za song

Ola ♛
kylie flop - magic?

Maw 👑
Nope
Podpowiefź
:blossom::blossom::blossom:

Ola ♛
daisies

Maw 👑
Brawo wygralas talon na zakupy w kiku miss vannesy

Ola ♛
oh thank you darling


      


Uczestnicy wychodzą na zewnątrz.
Ika jest poproszony do HoH Room na dokonanie nominacji.








Ika przychodzi do uczestników.

IkaHej wszystkim, czas na ceremonie nominacji!











IkaTo jest ceremonia nominacji. Jednym z moich obowiązków jako HoH jest nominowanie dwóch osób do eksmisji. Przede mną znajduje się pudełko z kartami zawodników:




IkaW pudełku znajdują się karty osób, które zostały nominowane. Gdy przekręcę kartę twarz 
nominowanej osoby pojawi się na ścianie pamięci.

IkaPierwszą osobą, którą nominowałem jest...




Ika: Drugą osobą, którą nominowałem jest...







IkaElm- Według mnie osoba taka jak ty nie zasługuje na bycie w tym domu jedyne co umiesz robić to rozsiewać Plotki i pisać eseje dlaczego powinienem pójść i jak ci smutno że nie moge odpaść wreszcie. Bo naprawde jesteś strasznie fałszywy i no sorry że sie to wydało.Po za tym nie wygrałeś ani nie byleś blisko do wygrania niczego. Na koniec powiem że wszystko co zrobiłeś w tym domu jest żałosne Cyrk przyjechał klauna zostawił :heart: Dejvid- Musze cie nominować tutaj bo jesteś wspólnikiem tego o to pana u góry no i też byleś za tym żeby na mnie oddać głos no sorry przynajmniej ty nie jesteś drama queen wiec to moge tobie dać jako plus


IkaTa ceremonia nominacji została zakończona.












CONFESSIONALS

Maw 10    (191)
Ika 8  (178)
Maja 8 (96)
Spectara 5 (220)
Alexis 4  (318)
Jack 4  (150)
Dejvid 3  (210)
Forever 3   (109)
Ola 2  (95)
Elm 1 (116)

11.Wojciu  (292)
12.Kamilos   (85)
13.Duncan  (47)
14.ZłeKaczka (68)
15.New York  (45)
16.Mikki  (107)
17.Krystian  (78)
18.MrXant  (51)
19.Katie  (35)
20.Nagini  (17)
21.Chemical   (18)
22.Krzyżak  (11)




Komentarze

Popularne posty