#8 Nominations Ceremony, Week 2


Uczestnicy wychodzą na zewnątrz.
Dejvid jest poproszony do HoH Room na dokonanie nominacji.





Dejvid przychodzi do uczestników.

DejvidHej wszystkim, czas na ceremonie nominacji!




DejvidTo jest ceremonia nominacji. Jednym z moich obowiązków jako HoH jest nominowanie dwóch osób do eksmisji. Przede mną znajduje się pudełko z kartami zawodników:




DejvidW pudełku znajdują się karty osób, które zostały nominowane. Gdy przekręcę kartę twarz 
nominowanej osoby pojawi się na ścianie pamięci.

DejvidPierwszą osobą, którą nominowałem jest...





DejvidDrugą osobą, którą nominowałem jest...




DejvidPrzekonajmy się teraz kto na zakupach z Marshą dźwigał najmniej tobołów. Trzecim nominowanym jest.....




Dejvid: Nagini. Niestety, ale nadal mnie olewasz w tej grze i nie mam z Tobą żadnego kontaktu, więc jesteś dla mnie oczywistym wyborem. Kaczka. Podobnie jak z Nagini mój kontakt z Tobą nie istnieje, więc na tym etapie gry najlepsze jest dla mnie by Cię nominować. Elm - Marsha tak chciała.

DejvidTa ceremonia nominacji została zakończona.






Komentarze

Popularne posty