#3 Nominations Ceremony, Week 1

 


Ola przychodzi do uczestników.

OlaHej wszystkim, czas na ceremonie nominacji!





OlaTo jest ceremonia nominacji. Jednym z moich obowiązków jako HoH jest nominowanie dwóch osób do eksmisji. Przede mną znajduje się pudełko z kluczami:




OlaW pudełku znajdują się karty osób, które zostały nominowane. Gdy przekręcę klucz twarz 
nominowanej osoby pojawi się na ścianie pamięci.

OlaPierwszą osobą, którą nominowałam jest...




OlaDrugą osobą, którą nominowałam jest...


OlaPrzekonajmy się teraz czyja randka z Marshą wyszła fatalnie...Trzecim nominowanym jest


OlaWybrałam Nagini, ponieważ wydaje mi się, że jest ona najmniej aktywną uczestniczką. Jako jedyna nie odpowiedziała na mój list i nie socjalizowała się ze mną. Przykre, więc sama ułatwiła mi dokonanie wyboru.  Wybrałam Chemical, bo wydaje mi się najsilniejszym ogniwem na ten moment. Jest bardzo aktywna, co mi wręcz imponuje, więc chciałabym aby zmierzyła się w prawdziwym pojedynku - tak jak ja. Krystian - tak chciała Marsha.

OlaTa ceremonia nominacji została zakończona.



Komentarze

Popularne posty