#6 Veto Meeting, Week 1

                                     



Mrxant: Hej wszyscy. Czas na ceremonie Veto.





Mrxant:   Chemical oraz Nagini zostały nominowane do eksmisji przez Olę. Krystian został nominowany przez Marshę. Jednak mam moc, dzięki której mogę zawetować jedną z nominacji.

Mrxant:  Chemical, Nagini, Krystian- dam Wam szansę powiedzenia mi dlaczego powinienem użyć Veto na Was.

Chemical:  Mrxant - użyj veto na mnie a ocalisz ciekawą i pozytywną osobę, której naprawdę zależy na rozgrywce. Krótkie i proste uzasadnienie :slight_smile:

Nagini: To twoje Veto, więc zrób z nim to co uważasz za najlepsze dla siebie. Ja nie wykorzystałam swojej szansy na wygranie go.

Krystian: Hej! Byłbym wdzięczny gdybyś mnie uratował! Z mojej strony mogę tylko obiecać, że się odwdzięczę! Dzięki!

Mrxant:  Decyzja co do użycia veta nie była łatwa, pisało do mnie wiele osób, proponowali mi wiele układów oraz informacji. Jednak postanowiłem, że użyje veta nie ze względu na układy czy znajomości, a po prostu na osobie, która pierwsza do mnie napisała z prośbą o uratowanie.

Mrxant:  Zadecydowałem....użyć Veto na Krystianie.

Mrxant: Ponieważ zawetowana została trzecia nominacja zobaczmy teraz kto poradził sobie najgorzej w zadaniu Marshy.

Zastępczym nominowanym jest....


*Ika zajmuje miejsce Krystiana*


Mrxant:  Ta ceremonia Veto została zakończona.



Komentarze

Popularne posty