Big Brother S08E40 Veto Meeting, F5 Live Eviction, Week 13

 



Pięcioro mieszkańców marzy o miejscu w finale, który odbędzie się za tydzień, jednakże mamy w nim tylko trzy miejsca i nadszedł czas rozpocząć wycinkę najsłabszych ogniw.

Przed nami Veto Meeting i wszystko może się zdarzyć.

Welcome to Big Brother.
Im Kamel Chen Moonves, this is Mećka Willis.

Jesteśmy o krok od poznania najlepszej czwórki tego sezonu.
Kto do niej dotrwa?

Przekonajmy się






PREVIOUSLY ON BIIIG BROTHER!!

Po eksmisji Oli w grze odbyło się
kultowe zadanie z ruchem konia. Niespodziewanie 
wygrał je Ika niwecząc plany finałowej czwórki pozostałych osób.
Nie było to do końca niekorzystne dla Forevera, który cieszył się z obrotu spraw.
Jack i Alexis znaleźli się on the chopping block. Myśleli, że nie ma innej opcji
niż eksmisja jednego z nich, dlatego pozwolili sobie na głosowanie na siebie nawzajem.
Podczas zadania o Veto uczestnicy zmierzyli się z legendą Franciszki Maj. Ostatecznie zadanie wygrała Alexis


Czy PoV Zostanie użyte? Jeśli tak, to kto zostanie zastępcą? I kto odpadnie, zajmując piąte miejsce?

IT ALL HAPPENS NOW ON BIIIG BROTHER

Alexis:  Kurewsko jestem zła


DAY 89

CONGRATULATIONS ALEXIS! YOU HAVE WON THE GOLDEN PPOWER OF VETO!!!!




DAY 90

Ika:  top 10 saddest moments in Big Brother history Alexis wygrywająca Veto przez co nie odpadnie kurwa 

Ika:  Ile ona robi te notatki?????? naprawde

Maja: To co oni odwalaja tak perfekcyjnie na tym zadaniu to jakis hit. Co oni minuty tez zapisywali w notatkach? XDD

Maja: Ogolnie to ide na pewno na zastepstwo, wiec juz sobie chyba mowe przygotuje :smiling_face_with_3_hearts:

Komentarze Jacka

Jack:  Damn, i co ja mam tutaj napisać? :smile: Byłem przygotowany na to zadanie, ale daliście trudne pytanie na samym końcu. Byłem też gotowy na tie-break question w razie gdyby było potrzebne
ale trudno :frowning: Nie wiem w sumie co mogę zrobić. Zostaje mi tylko rozmowa z Foreverem :smile:

Jack: Ika nawet nie chce rozmawiać, napisał że nic nie chce ode mnie wiedzieć. I jak tu rozmawiać z takimi osobami? Nie będę mówić, że to jest pomyłka castingowa, ale jak ktoś się zamyka w takiej bańce i wcześniej w rozmowach odpowiada jednym słowem to trudno tutaj mówić o dyskusji i jakieś grze strategicznej.

Jack:To znaczy, może Ika był w jakimś secret alliance i przez całą edycję narzucał bieg wydarzeń, ale jakoś mnie się nie wydaje :smile:

Jack: To HoH było straszne, w sensie miałem w głowie ścieżkę od B4 do zwycięstwa, a tutaj nagle Ika tam przeskoczył. to mnie bardzo zdziwiło. No i w sumie dałem znać Foreverowi że już po zabawie :smile: Nie wiem czy to 12-letni geniusz czy po prostu ma tyle szczęścia
Trochę nie podobał mi się też ten komentarz, że nic nie robię i nie umiem grać xd I to mówi osoba, która nie potrafi rozmawiać :smile:

Jack:Ogólnie szacun dla Forevera za to że nadal jest najbardziej lubianą osobą. Nie wiem co się dzieje w jury house. Może tam ktoś przejrzał lekko na oczy, ale nie sądzę. Zgaduję, że większość wychwala go pod niebiosa. Łącznie ze Spectarą, którą sam wywalił i Olą, której chciał się pozbyć tuż po Dejvidzie

Jack:Nie wiem w sumie jak on to robi, że jest taki lubiany :smile:
Szczerze mówiąc, jakbym miał dzisiaj wybierać zwycięzcę i jak się zastanawiam nad różnymi scenariuszami to boję się, że w finale Ika vs Alexis może wygrać Ika. To byłoby okropne podsumowanie edycji (No chyba, że Ika obroni się jakoś super w pytaniach)

Jack: W ogóle jak ja jeszcze raz przeczytam gdzieś ze strony Oli, Mawa czy kogokolwiek że robienie notatek jest niefair i źle wpływa na edycję to proszę o jakąś reakcję i potwierdzenie, że to normalna reakcja. 

Jack:Kiedyś notatki robił każdy, a jak ktoś nie miał to albo nie zależało mu na grze, albo to był jakiś newbie, który nie wiedział co i jak :smile: Pamiętam że u mnie w BB2 był taki poziom że już same notatki nie wystarczały. Tam chyba Vico był najmniej aktywny, ale miał notatki. Malinowa to się uczyła wszystkich wydarzeń na pamięć :smile:

Maja probowala sie ocalic od eliminacji.

Maja: Postanowilam, ze napisze do Iki, bo why not. Moze to cos zmieni, ale watpie. I o ironio odpisal mi. Ze raczej nie odpadne, a przynajmniej to nie jest jego planem.  

Maja: Moze zrobil sobie jakis sojusz z Foreverem na Alexis i Jacka? Idk ale po glosu Forevera na Wojcia (bo tak chyba bylo) moge sie spodziewac wszyskiego XD

Komenatarze Alexis.

Alexis: Cieszę się z tego veto, ale sytuacja nadal jest beznadziejna. Jack zostaje na bloku. Ja zostaje w grze Ale bez niego... 

Alexis:Nie wyobrażałam sobie innego f2, nie widziałam siebie tam z nikim innym, rzadko kiedy w grach się poznaje normalne osoby a Jack taki jest I to jest przyjemność miec kogos takiego po swojej stronie. 

Alexis:Forever nadal próbuje byc po srodku. powodzenia przed, gratulacje po, naprawdę for w tym momencie ciebie tez nienawidzę I spierdalaj, jestem sama I tylko maja mi zostanie ktora o mnie w jakiś sposób dba

Alexis:Jakby to kurwa nie mogło być zadaniem o hoh, przynajmniej ika się zesral ze wygralam Ale i tak czuje sie jak dziwka z tym i jest mi po prostu źle ze Jack odpadnie na 99%

   



Alexis: Hej wszyscy. Czas na ceremonie Veto.








AlexisTo jest ceremonia Veto. Ja oraz Jack zostaliśmy nominowani do eksmisji przez Ika, jednak mam moc do zawetowania jednej z jego nominacji. Jack -  dam Ci teraz szansę powiedzenia mi dlaczego powinnam użyć Veto na Tobie.

Jack  Alexis - Jak pewnie zdążyłaś się dowiedzieć w ciągu ostatnich kilku dni: nie potrafię grać w tę grę, nic nie robię, wypadam słabo w zadaniach i tylko przytaczam historie które miały wpływ na taki a nie inny przebieg gry. Dlatego proszę Cię, błagam! NIE używaj tego veto na mnie :heart: Do mojej prośby dołączam też ten fragment, wraz z dedykacją dla naszego HoH. "You dont know who the villain is until you watch the show *neda eyerolls in the background*"



AlexisDecyzja jest oczywista, ale nie jest łatwa. Jedyne co ja polepsza to satysfakcja, że nie będę czyimś dużym ruchem, bywa. No i to że druga osoba na bloku to wstrętny zakłamany szczur ktory robi notatki a to jest zenujace prawie tak samo jak uzasadnienie Ika. Zadecydowalam użyć veto na sobie.

Alexis Ika ponieważ zawetowałam twoją nominację, musisz teraz wskazać zastępcę na moje miejsce..

Ika Moim zastepczym nominowanym jest Maja



Ika 3 rat do kolekcji <333 ty jesteś najmniejszym z nich wiec cie nie nominowałem ale jako że Alexis wygrała Veto to niestety musisz pojawić sie na bloku życze ci powodzenia <3- Ika :kiss:



Alexis Ta ceremonia Veto została zakończona






DAY 91

AlexisForever mi gratuluję ze jestesm y w finał 4. Zeby sie nie zdziwił jak to będzie jego ostatni etap

Maja spodziewała się swojej nominacji.

MajaSpodziewalam sie, bo to bylo oczywiste, ze Forevera Ola wybielila na tyle, ze go nie tknie xD Ale no coz, zycie. 

MajaWystarczy tylko jedna osobe przekonac i wtedy byc moze Ika wybierze Jacka, aby odpadl.

Maja i Alexis

Alexis:  Mają to kochana osoba, napisala ze nie będzie zła, ze mnienwybierze do finału jeśli zostanie a jak nie to mam jej głos. To jest jasne że odpadnie Jack. Jest mi okropnie, jestem z ni. Od początku a maja okazała mi tyle nieoczekiwanego wsparcia ktore go się nie spodziewałam. Ika zapłaci za to co z robil. Forever zapłaci za to że mu jest z tym wygodnie xd

DAY 92

Zblizalo sie glosowanie a uczestnicy mysleli o najblizszych planach.

Ika:   Na dzisiaj to za dużo zrobić nie moge no bo co jak bedzie tie to wiem kto odpada ale po za tym za dużo nie zrobie veto bedzie potrzebne 

Ika:    Foreverowi kibicuje dzis na hohu chociaż szczerze to na tym etapie to nie ma takiego znaczenie ponieważ to veto ma znaczenie tylko że safe osoba ma raczej 2 osoby grające dla niej

Jack i jego feel of defeat

Jack:   Moje przewidywania są takie, że będzie głosowanie, a następne zadanie o HoH :smile: A tak serio, trudno powiedzieć. Ogólnie spodziewam się że odpadam i jestem na to gotowy, z kolei Maja mówi że ona odpada :smile: 

Jack:   Ogólnie próbowałem rozmawiać z Foreverem, ale nie mam od niego żadnego konkretu. Rozmawiamy tak samo jak zawsze, więc nie wiem czy podjął już decyzję ale ją ukrywa czy nadal się zastanawia. Z tego co wiem to Alexis jeszcze zamierza dzisiaj z nim porozmawiać i wybadać sytuację. 

Jack:   Jak wiadomo remis 1-1 w żaden sposób mnie nie ratuje, bo wywali mnie Ika, który nawet nie chce ze mną rozmawiać, więc potrzebuję Fora i Alexis 2. Jeżeli wygrałbym HoH to  pewnie Ika i ktoś tam jeszcze :smile: Innych opcji raczej nie widze, choć jak wiadomo veto jest w F4 najważniejsze

Maja:   No mysle, ze moze byc remis w glosach i wtedy Ika bedzie decydowal kto odpadnie. I prawdopodobnie wezmie Jacka, aby odpadl. 2. Nominowalabym Ike i Forevera. Ale bardziej by mi zalezalo na ekmisji Iki

Forever Przewiduje dzisiaj remis i to, ze Ika będzie decydować o tym kto odpadnie. No co. Będzie miał target na plecach, a ja naprawdę nie chce eliminować Maji. Czuje się z nią bardziej związany niż z Alexis. 

ForeverNominowalbym z bolem serca Alexis, ale teraz to ona jest osoba do pobicia w finałowej dwójce. Nie będę mówił, ze się jej nie boje ponieważ ona jeżeli dojdzie do finałowej dwójki to na pewno wygra

Forever nie chciał zdradzić szczegolow swojego planu jackowi.

Alexis:  Jezu od Jacka wiem ze Forever mu nie chce jasno powiedzieć co zrobi dzisiaj. Człowieku odwagi troche ja pierdole, nie bądź taka pizda ciagle. Musisz się w końcu określić I przestać pierdolic o tym ze ktoś nie ma szans w f4 kiedy jak teraz wyjebiesz.jacka to wiem ze przy okazji wyjebiesz tez mnie jak tylko będziesz.mogl. 

AlexisNa.pewno odpadnie Jack, jeśli wygram to nie ma znaczenia kogo nominuje, liczy się tylko veto

Forever byłzdania ze glosowanie podzieli dom

Forever:  Dzisiejsze głosowanie zdecydowanie podzieli w pewnym sensie dom w moim mniemaniu. Alexis zawalczy chyba oficjalnie przeciwko trzem osobom o miejsce w finale. Nie będę przecież udawał, że nikt o tym nie myśli i chyba wszyscy boimy się stanąć przeciwko niej w finałowej dwójce, gdzie na pewno dostanie tonę głosów jurorów...

Frustracja Alexis osobą Forevera

AlexisForever mowi ze nie będzie kłamać.i bawić się w blindsidy. Napisał że myśli nad Jackiem. Odkryłes Amerykę kolezko, kochany foreverze, ja.mowie NEVER na to że chcesz.siedziec w finale z ika lub z mają. Ale skoro chcesz iść do finału na łatwe zwycięstwo to proszę bardzo. Jeszcze wczoraj miałam wątpliwości kogo bym widziała.najchetniej obok siebie bo w końcu pisałam że chce z najlepszymi rywalizować. Ale gra sie toczy, wszyatko się zmienia, ja mam okres a Ty mnie wkurwiles wiec właśnie kupiłeś sobie bilet w jedną stronę ktory zrealizuje tak szybko jak będę.mogla

Alexis:  Jezu maja jest super i nic nie znaczy. nie lubie teraz forever, nie cierpię ika jeszcze bardziej. Najchętniej bym go utopila w smole, Jezu nawet shelli mnie tak nie wkurwiala, a ona pisała że wojciu robi żółty snieg za igloo.
Jestem w stanie wybuchnąć w każdej chwili, mam dosc tego miejsca I tego ze nie mogę na nikim polegać. strasznie dolująca sytuacja. Płacze na sama myśl że ika ma szansę wygrac, a jego iq jest mniejsze niż to ile osob zostało, forever niech się kurwa zesra w końcu od tego bycia przyjacielem każdego. Jedyne co on ma wspólnego z przyjaźnią to to że rozmowy z nim sa na poziomie tekstów z "przyjaciolki" a ta gazeta jest warta 2.49

AlexisForever mowi ze jak zostawi Jacka to nie zrobi ruchu ktory zapewni mu glosy jury w finale, ale zacznijmy od tego zlotko ze nie ejst powiedziane że się w nim znajdziesz. A jeśli wybierasz prostą drogę to ja też taka wybiore


Jack powoli godził się z porażką

JackWiem, że już odpadam, ale i tak jest zabawnie. Tok myślenia Forevera, który chce mi przedstawić w stylu: Maja to debiutantka, zasługuje bardziej i wgl jest śmieszny :smile: Serio, mógł powiedzieć prawdę, że boi się mnie, albo duetu ja i Alexis, a nie że Maja zasługuje xd 

JackCo do samej eksmisji nie podchodzę do tego ze złością czy wściekłością.  Przez te wszystkie lata chyba w końcu udało mi się zapanować nad emocjami. Szkoda tylko że mój ostatni sezon kończy się w tej sposób, chociaż nie spodziewałem się na początku że uda mi się dotrwać do F5 i to z Ikiem i Mają :smile: 

Jack:Już nie mogę doczekać się pobytu w jury villa i tych wszystkich hejtów w moją stronę. No i w końcu będzie też wywiad ze mną, a na to czekałem od samego początku i trochę zazdroszczę Krzyżakowi, że był pierwszym, który doświadczył tego zasczytu


Kamel Chen Moonves: Głosowanie się zbliża nieuchronnie. Porozmawiajmy teraz z uczestnikami.

Mećka Willis: Mamy dzisiaj dzień 92, do końca edycji został równo tydzień. Patrząc, że jest to ostatnia normalna eksmisja i następnym razem czeka nas Special Eviction Night - jak oceniacie swoją drogę do tego etapu? Jesteście zadowoleni ze sposobu  w jaki graliście i myślicie, że bylibyście w stanie go obronic? Co sądzicie o swoich konkurentach?

Ika: Jestem w miare zadowolony z mojej gry może nie była ona najlepsza ale nie wydaje mi sie żeby była jakaś okropna co do obrony to szczerze nie wiem zależy z kim bym wylądował w top 2 wydaje mi sie że trudno byłoby ją obronić ale to nie tak że byłaby też w ogóle nie popierana. Jak dla mnie każda osoba która doszła do f5 no musiała w jakikolwiek sposób dobrze grać wiec oceniam ich no dobrze pomimo dram no to jednak na miejsce w f5 trzeba sobie zasłużyć

Alexis: Moja droga do etapu f4 byla uslana wieloma kurwami,  wyzwiskami, nerwami, hejtami, krwia i potem oraz żółtym śniegiem shelli. Nie było łatwo ani przyjemnie. Ale jestem zadowolona z tego co zrobiłam. Patrząc na to jak łatwo się denerwuje  byłam zaskakująco spokojna. Gre moich konkurentów doceniam, chociaż duzo do powiedzenia w niektórych przypadkach by nie bylo,  ale jak coś działa to działa I to jest najważniejsze.

Forever: Szczerze, moją drogę do tego etapu uważam jako mieszankę szczęścia oraz wykonania kilku nieoczywistych ruchów. Przez całą grę starałem się grać w miarę z balansowanie i jestem z siebie dumny, że mi się udało dojść tak daleko. Serio, myślałem, że wylecę max do 3 tygodnia. XD Każda z osób w finałowej piątce ma moim zdaniem na chwilę obecną szansę wygrać i każdy z nas chce już wygrać. Każdy z moich rywali ciągle gra cudownie i myślę, że nikt już teraz nie odpuści! :slight_smile:

Maja:  Swoją drogę do tego etapu oceniam dosyć dobrze. Zwłaszcza gdzieś tak od połowy sezonu, gdzie w końcu wzięłam się w garść. W sumie myślę, że jestem zadowolona, chociaż mogłam być aktywniejsza na początku, bo niektórzy, którzy odpadli na samym początku pewnie się zastanawiają co ja tu robię. O moich konkurentach sądzę tyle, że każdy z nas zasłużył na miejsce w tej TOP 5, czy to troszke mniej, czy wiecej. Kazdy dawal zawsze z siebie 100% na zadaniach, czy gdzie indziej.

Jack:   Myślę, że moja droga była trochę wyboista, ale nie była stroma, jeżeli wiecie co mam na myśli. Tak, jestem zadowolony z tego w jaki sposób grałem i co udało mi się osiągnąć. Nie musiałem praktycznie w tej edycji oszukiwać,  kłamać, większość osób sama podkładała się do eliminacji próbując różnych dziwnych ruchów. Jeżeli chodzi o konkurentów to myślę, że zasłużyli na to miejsce, skoro się tutaj znajdują. Muszę jednak przyznać, że ta edycja jest bardzo dziwna. Pewnie najdziwniejsza w jakiej do tej pory przyszło mi brać udział. Jest wśród naszej 5 m.in. osoba, która nawet nie chce rozmawiać z innymi uczestnikami o grze. Jest to dla mnie trochę nie do pojęcia, ale no, jestem z tej starej szkoły, więc pewnie przez ostatnie lata trendy się zmieniły i niektórzy eliminując rywali sugerują się ilością serduszek które dostali w wiadomościach, nie zwracając przy tym uwagi na to, że ktoś obraża ich za plecami albo pisze o nich nietolerancyjne teksty.


Kamel Chen Moonves: Houseguest! Nadszedł czas na kolejną Live Eviction. Jack, Maja-  jako nominowani nie możecie głosować. Ika jako HoH głosujesz tylko w przypadku remisu.. Już za parę chwil wasi współzawodnicy pójdą pojedynczo do Diary Room i oddadzą swój głos. Jednak zanim to zrobią każdy z Was wygłosi mowę, która jest waszą ostatnią szansą na zmianę decyzji pozostałych.

Jack: Przede wszystkim chciałbym podziękować Kamilowi i Mećkowi za możliwość wzięcia udziału w tej edycji. Naprawdę warto docenić Wasze zaangażowanie w przygotowanie i poprowadzenie tego sezonu! Houseguest, dziękuję za wspólne 92 dni. Jeżeli chcielibyście pomęczyć się ze mną jeszcze kilka kolejnych dni, to proszę o wsparcie w dzisiejszym głosowaniu. Maja, you're amazing. Bez względu na wynik dzisiejszego głosowania trzymam za Ciebie kciuki. P.S. Już nie mogę doczekać się odcinków i reakcji niektórych uczestników na to, co tak naprawdę działo się w grze.

Maja: no to hejka, wiedzialam, ze jak ktorys z nominowanych wygra veto, to Ika mnie da na zastepstwo, takze zadne zaskoczenie moge tylko powiedziec, ze Jack jest znacznie grozniejszym zawodnikiem ode mnie, a na tym etapie trzeba sie pozbywac tych mocnych osob jesli chce sie miec szanse na wygrana, co zrobicie to juz wasza decyzja, ja tam do niczego nie zmuszam i tak sie ciesze, ze dotarlam do tego top 5 :smiling_face_with_3_hearts:

Kamel Chen Moonves: Nadszedł czas na głosowanie. 






Kamel Chen Moonves: Forever widzi, jak wielkimi krokami zbliża się finał. Jaka decyzja ułatwi mu dotarcie do tego etapu? Hi Forever. Please cast your vote to evict.

Forever: Hej, z bólem serca, ale I vote to evict Jack. Wybacz, z Tobą i Alexis w grze nie dotrwam do final 2 XD

Kamel Chen Moonves: Alexis niemalże od początku edycji trzymała się blisko z Jackiem. Czy jest gotowa na rozstanie? Hi Alexis, please cast your vote to evict.

Alexis: Nigdy nie miałam przyjemności grania z kimś takim. Sadly I vote to evict Jack.

Mieszkańcy! Wszystkie głosy zostały oddane.
Kiedy wyjawię wyniki wyeliminowana osoba będzie miała tylko moment
na pożegnanie się, zabranie swoich rzeczy i wyjście z domu.


Stosunkiem głosów.

2-0

Jack-  zostałeś wyeksmitowany z domu Wielkiego brata


Jack
good luck :heart:

Maja
pa Jack :c

ForeverNTM
Papa :frowning:

Ika
papaśki

Alexis
Pa! :(





WYWIAD

Jack

Mećka Willis: Jack! Witamy po tej stronie, 92 dni zajęło ci wychodzenie przez drzwi. Co tak długo? Jak myślisz, dlaczego inni postanowili się ciebie pozbyć dopiero teraz?

Jack: Gdyby zaczęli myśleć odpowiednio wcześniej, to wyeliminowaliby mnie tuż na samym początku jury. Ogólnie myślę, że to dla nich nie głupi ruch. W sumie dla Ika to jedyna rzecz jakąś zrobił przez cały sezon.

Mećka Willis: Przez całą edycję unikałeś nominacji jak ognia. Jesteś zaskoczony, że pierwszy raz nominowany byłeś dopiero dnia 88? Mało komu udaje sięwytrwać tak długo nie dotykając bloku.

Jack: Tak, powiem szczerze, że myślałem, że zacznie się to wcześniej. Jak kilka lat temu grałem w twojej edycji Meciek, i od razu przystąpiłem do ataku wygrywając HoH i veto to stałem się dość szybko wrogiem numer 2 (numerem 1 jak zawsze był Mikki) i tam te nominacje przychodziły dość wcześnie, ale ja zawsze jakoś się ratowałem. Tutaj wiedziałem, że nie mam już 15 lat i nie będę wygrywać każdego zadania. Musiałem więc dostosować swoją strategię do innych. Pozwoliłem pozostałym osobom odkryć swoje karty i tak szczerze mówiąc większość osób, która siedzi teraz w jury wyeliminowała się sama przez swoje głupie ruchy.

Mećka Willis: Przez całą edycję prowadziłeś spokojną grę, która się sprawdzała. Od początku tak planowałeś? Jako jeden ze szczurów- jaka była twoja reakcja na oskarżenia o notatki, rozmowy z Iką i dramy, które rozgrywały sie przez ostatnie tygodnie? Nie da się ukryć, że Ola i Ika byli przeciwko sobie. Co sądzisz o ich argumentacji?

Jack: Tak, jeżeli dokładnie czytałeś moje dzienniki to była to właśnie taka gra jaką planowałem. Rozmawiałem jakoś na początku sezonu z Mikkim i mówił mi że ma dokładnie taką samą strategię. Jak widać taka spokojna gra nie sprawdza się we wszystkich przypadkach xd Ta reakcja o notatki to była najgłupsza rzecz jaką słyszałem w tej edycji. Serio. Kto nie ma notatek? Myślałem, że robienie notatek w ORGach to nadal jest standard. Przecież kilka lat temu dosłownie każdy robił notatki. Jak ktoś ich nie miał to znaczyło, że był nowym uczestnikiem albo kompletnie nie zależało takiej osobie na grze. Pamiętam jak kiedyś w mojej edycji był taki wysoki poziom wśród uczestników, że same notatki nie wystarczały i uczestnicy uczyli się poszczególnych dni/wydarzeń na pamięć. Argumentacja jest śmieszna. Po prostu musieli się do mnie o coś przyczepić, bo chyba najłatwiej było ze mnie zrobić cel.

Mećka Willis: Gdybyś mógł cofnąć czas to zrobiłbyś coś inaczej patrząc na to jak kończy się twoja przygoda z domem Marshy?

Jack: Szczerze mówiąc to chyba nie. Jeżeli mówimy o błędach to zrobiłem jeden taki głupi w zadaniu, w którym HoH został Maw. Chciałem thrownąć wyzwanie i akurat zrobiłem to na rundzie z językiem hiszpańskim, który znam w dość niezłym stopniu. Od razu zauważył to Wojciu, który po wyzwaniu napisał do mnie z taką lekką sugestią, że może poddałem to zadanie. Tutaj Wojciu, miałeś rację :wink:

Mećka Willis: Jak oceniasz grę finałowej czwórki? Komu kibicujesz, kto gra najlepiej, a kogo byś najchętniej zobaczył jako następnego jurora?

Jack: Każdy z nich grał inaczej, niektórzy płynęli z prądem, inni udawali fałszywych przyjaciół, wbijając nóż w plecy. Zobaczymy, która strategia zwycięży. Myślę, że chyba Ika najmniej zasługuje na F3, to izolowanie się od innych jest co najmniej dziwne. Ale kto wie, być może to jest zwycięska strategia.

Mećka Willis: Any final thought? Jak oceniasz swoje relacje z innymi i doświadczenie w tym sezonie? Będziesz miał co wspominać na emeryturze ORG-owej?

Jack: Tak. Chcę dodać, że gra zmieniła się bardzo przez te ostatnie lata, jednak mentalność ludzi w ogóle. Tak na pierwszy rzut oka, wydawałoby się że żyjemy w XXI wieku, ale pewnie żyje w nim tylko 20% społeczeństwa. Pozostali nadal kierują się jakimiś uprzedzeniami, co pokazała ta edycja m.in jeżeli chodzi o rasistowskie teksty. Jak już wspomniałem w swojej mowie pożegnalnej do uczestników, też nigdy wcześniej nie spotkałem się z tym, żeby ktoś nie chciał rozmawiać z inną osobą, mimo tego, że był jej wrogiem, przeciwnikiem, jakkolwiek to nazwiesz. Myślę, że będę miał co wspominać, bo mimo wszystko poznałem kilka świetnych osób. Poza tym z każdego doświadczenia można wyciągnąć jakąś lekcję dla siebie. Wspomnę tutaj chociażby Mikkiego, który zwrócił nam wszystkim uwagę na to czym jest mikroagresja.

Mećka Willis: Ponieważ zostałeś wyeksmitowany pozostali nagrali dla Ciebie wiadomości pożegnalne. Otrzymasz je w DR, a teraz zmykaj do Jury House! Dołączysz do nas JUŻ ZA TYDZIEŃ podczas wielkiego finału 21 grudnia, kiedy pomożesz nam wskazać zwycięzcę. Ogromnie dziękujemy ci za grę i mamy nadzieję, że ci się podobało! :heart:

Jack: Dzięki, i Meciek, w końcu komplement dla Ciebie, też jesteś wspaniały :heart:

Mećka Willis:  No w końcu się doczekałem po tylu tygodniach przymilania się do Kamila!




WIADOMOŚĆ POŻEGNALNE



Dla Jacka:

Alexis: Jack - jejciu nawet nie wiem od.czego zacząć. Nie spodziewałam się spotka c w tych grach kogos tak normalnego jak ty. Jesteś po prostu porzadnym, normalnym, facetem ktory nie pierdoli, z którym da sie pogadać,  nie trzeba udawać, super mi sie z toba rozmawiało, wgl nie czułam ze ta relacja to wykorzystywanie siebir nawzajem, po prostu sojusz,.ktory wyszedl naturalnie. Nie wyobrażałam sobie byc w f2 z kimś innym niż z Tobą, jest.mi bardzo przykro że.odpadasz na tym etapie gry I to przez tego spierdolenca. Nie obchodziło mnie kto z nas wygra, ale teraz dam z siebie wszystko żeby dojść do tego finału I wygrać dla nas. Będzie trudno, trzymaj kciuki za mnie w zadaniach, inaczej się szybko spotkamy w jury xd no ja pierdole jak mogłeś odpasc, kto tu teraz został, miła maja ktora nic nie znaczy, ika którego nienawidze, jest glupi jak but, i nawet wojciu od niego więcej prezentowal w.swoich najgorszych chwilach I Forever którego nie znoszę jeszcze bardziej teraz za to jego ciagle pierdolenie. Z kim ja teraz będę.rozmawiac boze

Forever:  Jack, jest mi naprawdę bardzo smutno, że odpadłeś! Ale nie będę ukrywał, jakbym Cię zostawił jury odebrałoby to w naprawdę negatywnym dla mnie świetle. Dziękuje Ci za nasze wszystkie rozmowy, miło poznać kogoś, kto pracuje i lubi Survivory. :slight_smile: na tym etapie już coraz trudniej wybierać i niestety tym razem padło na Ciebie. Życzę Ci powodzenia i jeszcze raz dozgonnie przepraszam. :sob:

Ika: Mogłeś wygrać to veto :sob: to byś nie odpadł a odpadł by najwiekszy rat tej gry no ale cóż życie

Maja: Jeśli to czytasz to odpadłeś Ty, a nie ja. W tej mowie pożegnalnej chciałabym Ci po prostu podziękować z całego serca. W połowie to dzięki Tobie tak właściwie tu jeszcze jestem, bo wtedy gdy byłam samotnym wilkiem, a mieliśmy trochę słaby kontakt. To Ty postanowiłeś nie nominować mnie, tylko osoby z Twojego sojuszu za co Ci się mocno oberwało. Cieszę się, że mogłam te ostatnie dni spędzić z Tobą i liczyłam bardzo na to, że będziesz w finale z Alexis, bo na to zasłużyliście.  Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś razem zagramy, bo super mi się z Tobą pisało.








Kamel Chen Moonves: Czekaliście na to. Już za moment kolejne  zadanie o HoH.
Bezpieczny od zagrożenia eksmisją HoH musi nominowac dwie osoby do opuszczenia gry. Kto zyska władzę? Stay with us.



Ika - jako outgoing HoH nie możesz brać udziału w tym zadaniu.
Everyone else it's fair game.

Ta konkurencja nazywa się "Have Not Trivia".
W przeciągu trwania edycji co tydzień do etapu F7 mianowaliśmy Have Nots.
Jak wiadomo w domu BB nic nie dzieje się bez powodu i dzisiaj sprawdzimy jak dobrze pamiętacie
ten aspekt gry. Przed Wami pytania, różnorakie o Have Nots. Dobra odpowiedz - 1pkt. Zła odpowiedź - 0. Osoba, która uzbiera najwięcej pkt zostanie nowym HoH!


1.Podczas HoH Mikkiego Have Nots byli Maja, Ika, Elm oraz:
a.Krystian
b.Maw

A

Alexis, Maja - 1
For - 0

2.Podczas czyjego HoH pojawił się nick dla Have Not, który brzmiał "Drzewiec"?

a.Spectara
b.Dejvid

A

Maja, Alexis - 2
Forever - 1

3.Gdy Maw został HoH Ika został Have Not po raz

a.szósty
b.siódmy

A

Maja, Alexis - 2
Forever - 1

4.Prawda czy fałsz. Wojciu był Have Not dokładnie tyle samo co Dejvid

a.prawda
b.fałsz

A

Maja - 3 Alexis - 3 Forever - 2

5.Jeśli dodać do siebie liczby, które symbolizują ilość bycia Have Not dla osób: Kamilos, Duncan, Kaczka, Forever to wyjdzie nam wynik:

a.pięć
b.sześć

A

Alexis - 4 Maja - 3 Forever - 2

6.W tygodniu, w którym pojawił się stosunek głosów 5-2 po raz pierwszy Have Nots byli:

a.Elm, Dejvid, Spectara, Maja
b. Ika, Spectara, Elm, Ola

B

Alexis - 4 Maja - 4 Forever - 3

7.Ile osób nigdy nie było Have Not?

a.trzy
b.cztery

B

Alexis - 5
Maja - 4
Forever - 3

8.Spectara została drugi raz Have Not w tygodniu, w którym

a.Jack wygrał swoje pierwsze Veto
b.Dejvid wygrał swoje drugie Veto

B


Ponieważ zostało do końca tylko jedno pytanie
CONGRATULATIONS
ALEXIS!
YOU ARE THE NEW HEAD OF HOUSEHOLD!


ForeverNTM
Gratki! :slight_smile:

Maja
brawo :heart:

Alexis
Dziękuję

Ika
Graty

Alexi
I kto teraz łapie life vest
Tak kuzwa

Ika
Takk ja
<3
bierze kamizelke ratunkową

Kamel Chen Moonves
Wygrywając dzisiaj HoH - Alexis jesteś pierwszą osobą, która jest pewna swojej obecności w grze podczas dnia 99.

Meciek Willis
Gratulacja!





Alexis została nową głową domu. Kogo nominuje do eksmisji? I kto wygra kluczowe Veto tego sezonu? A na sam koniec - kto opuści grę tuż przed finałem? Do zobaczenia w środę, kiedy poznamy trójkę finalistów Big Brother: Secrets of Marsha!



CONFESSIONALS

Alexis 9+11  (428)
Maja 3+7   (167)
Forever 4+3   (170)
Ika 6+2    (229)

5.Jack 6+14 = 20   (294)

6.Ola  (149)
7.Dejvid  (258)
8.Spectara (263)
9.Maw (236)
10.Elm  (140)
11.Wojciu  (292)
12.Kamilos   (85)
13.Duncan  (47)
14.ZłeKaczka (68)
15.New York  (45)
16.Mikki  (107)
17.Krystian  (78)
18.MrXant  (51)
19.Katie  (35)
20.Nagini  (17)
21.Chemical   (18)
22.Krzyżak  (11)




Komentarze

Popularne posty