Big Brother S08E39 Nominations Ceremony, PoV Comp, Week 13

 





PREVIOUSLY ON BIIIG BROTHER!

Po tym jak z gry odpadł Dejvid Alexis wygrała HoH
i stowrzyła sojusz finałowej czwórki z Jackiem, Forverem i Mają.
Nominowani zostali Ika oraz Ola, którzy zrobili dramę po zadaniu o Veto.
Drama wywołała wiele kontrowersji wsrod domownikow
i zmieniła cel na eksmisję.Ika chciał się podłożyć, żeby Ola mogła zostać.
Ola wyzywała pozostałych od ratów. Ostatecznie z grą pożegnała się Ola, a nowym HoH został Ika!

TONIGHT

NOMINATIONS CEREMONY WILL TAKE PLACE
FOLLOWED BY POWER OF VETO COMPETITION!

Who will win safety? Who will need safety? 
Stay with us.

Alexis: pod latarnią moze by docenili obecność 


DAY 87

Stosunkiem głosów.

3-0

Ola-  zostałaś wyeksmitowana z domu Wielkiego brata


CONGRATULATIONS IKA!
YOU ARE THE NEW HEAD OF HOUSEHOLD!


Ika
Rats you better grab a life vest <3

Jack
Ale Oli i Mawa już nie ma w grze :frowning:

Alexis
Kochanie
Ale ty pamiętaj że w f4 nie grasz o hoh xd

Ika
no wiem <3
still w F4 najważniejsze jest veto hun

Alexis
I ktokolwiek je wygra cienwyrzuci xd
Więc powodzenia!

Ika
No i wiem to dlatego ja je wygram i siebie nie wyrzuce <3
kotek

Alexis
zobaczymy
Ale gratulacje, w końcu będziesz miał się czym pochwalić jury
88 dni na pierwszy ruch, warto czekac

Ika
Ikrr
The Queen is never late everyone is just early

Alexis
Ale gratulacje i tak

JURY

Spectara
Rip Maja
Kochani

Wojciu
czy ja dobrze widze4...

Spectara
jeśli dobrze widzę
Ika wygrywa XDDD

Wojciu
też to widzisz?
xD

Spectara
OMG

Wojciu
;O

Spectara
I FEEL OUTPLAYED EVEN THOUGH I'D BEEN EVICTED ALREADY
Ika will save this season? Stay tuned for next episodes...

Maw
yess :heart:
ika robi sobie resumee w f5 we love to see it

Wojciu
challenge beast :heart_eyes:

Maw
nowa dżasta

Spectara
Ale serio, to że on wygrał takie zadanie to :ok_hand:
Może było w tym trochę szczęścia, ale na pewno musiał się bardziej przy tym wysilić niż przy zatrzymywaniu stopera przy 10 sekundach czy iluś tam xd
Ym
Czyli co, Ika miał thrownąć HOH dla Jacka?
Trochę niepotrzebne wywieranie presji przez Alexis

Maw
Alexis sie zachowuje jakby ktos go nie nominowal w f4 xd

Spectara
This is a bit condescending.

Maw
Tym bardziej jak go traktowali wczesniej wiec sorry ale nqwet dla iki to bylo clear

Spectara
W sensie, może być condescending, ale może nie publicznie przed Iką i jury. xd
Ale myślę, że w końcu ktoś inny poza Iką ma atmosferę obsranej zbroi i to jest dokładnie to co chcę tu oglądać. :heart:

Elm
Gdyby ktoś mi powiedział trzy tygodnie temu, że będę się cieszyć z jego zwycięstwa dziś :heart:

Ola ♛
yes

Spectara
Co nie? XD

Ola ♛
ja mówiłam
karty śmierci rozłożone

Spectara
Raczej możemy się spodziewać, że Ika nominuje Alexis i Jacka (chyba że ma jakąś inną foolish decyzję)
I to w sumie byłoby ciekawe gdyby żadne z nich nie zostało uratowane vetem

Ola ♛
ja myślę, żę tak się stanie

Wojciu
oby nie, Ika jest osobą, która chyba najmniej powinna bać się zrobić ruch xd

Ola ♛
jak specia pisze
tylko, że ika ma wyjebane już
więc ni ma nic do stracenia

Wojciu
*oby nie miał foolish pomysłów

Maw
Ola odpadajac wylozyla karty smierci... Jack i alexis nie zdawali sobie sprawy z kim pogrywaja ale ja i ola tasowalismy karty od poczatku

Ola ♛
owszem, powiedzieliśmy DOŚĆ

Maw
Suki nie wiedzą jak grac w tarota

Spectara
Ogólnie jeżeli For lub Maja wygra veto i zdejmie Alexis czy Jacka - tracą definitywnie mój jury vote.

Ola ♛
Bardzo dobrze kochana, stanowcza, utalentowana, decyzyjna

Spectara
Ma się lać krew
na tym etapie
a nie brokat.
I gorący klej.

Maw
Tipsy lakier i łzy
Długimi tipsami mieszałaś sałatkę owocową...

Ola ♛
XDDDDDD

Spectara
Zdjęcie z blocku Alexis/Jacka będzie równoznaczne z tym, że odpadnie replacement (Maja/For), kolejne HOH wygra właśnie Alexis lub Jack, którzy nominują Ikę i drugą osobę. No i wtedy zależy kto odpadnie, czy na replacement wejdzie Alexis/Jack. Ale jeśli nie będzie replacement - w F3 ten nieszczęśnik z Alexis i Jackiem będzie fucked. XD

Ola ♛
ja licze
że tu herbatka
wyjebie w chuj
i ika to bdzie mistrz
ale musz emiec z tyłu głowy
że ika to ika

DAY 88


Maja: Okej tego sie nikt nie spodziewal, ze Ika wygra. Wydaje mi sie, ze na blocka da Alexis i maybe ja, albo Jack. Forever mysle, ze moze czuc sie bezpiecznie. 

Maja: Co do zadania o Hoh, bylo glupie i nigdy wiecej takiego czegos.. Juz wole te puzzle XDD

Ika czuł że inni się stresują.

Ika: Już widze te ryje na ich twarzach gdy wygrałem
tego to sie nie spodziewały raty

Jack pisał do Ika



Ika: po co mi to mam se w salonie na ściane powiesić aka jakby smutno mi bo nie było mnie na żadnej konife i nudne życie miałem no cóż Alexis bully me



Ika był happy

Ika: czemu przed każdym weekiem kiedy jestem HoH ktoś mi podpada pLS aka to dobrze bo mi to ułatwia gre

Alexis, nic dziwnego, była zła.

Alexis:  Kurewsko jestem zła na to co się stało, jak mogli przegrać w zadanie na myślenie z ika,  ja pierdole. No ale nic. Nominacje sa wiadome, 88 dni bez bycia na bloku to. Troche mi nerwy siadly I musialam kogos zrownac z ziemia 

Alexis:do tej pory gra szła mi gładko, pierwsza poważna przeszkoda jest teraz, i jeśli mam pokazać że zasługuje na wygraną to muszę też pokazać że w takich sytuacjach gdy nie ma wyjścia tez jestem w stanie się ocalić.

Alexis: poprosiłam tylko ika o ładne uzasadnienie xd bo wiadomo ze mnie da. I odmawiam odpadniecia na hoh takiego gracza jak on. Tonsie kurwa nie stanie xd nie będę jego big movem. Zła na niego też.nie będę.

Dalekoidące plany Ika

Ika: jeśli chodzi o moje plany na f4 f3 i może f2 to tak teraz mam nadzieje że Jack/Forever lub Ja wygramy veto w razie mojej lub fora wygranej nie używamy  w razie Jacka to daje Maje na zastepstwo potem jest 1-1 i wywalam Alexis 

Ika:potem Forever wygrywa HoH nominuje Jacka i Maje po czym ja lub on wygrywamy veto i Jack żegna sie z domem top 3 Ja, Forever  i Maja iconic wtedy nie wiem czy mógłbym liczyć na fora ale mam nadzieje wiec ja lub on wygrywamy wywalamy Maje 

Ika: mamy f2 gdzie nie wiem jeszcze ogólem jak widać opieram swoją gre na forze może jestem delusional ale myśle że ja też jestem jego najlepszą opcją atm bo nie miałbym dla kogo go betraynąć ale kto to tam wie

Relacja Jacka, Mai i Alexis

Alexis: Jeśli ja odpadne to chciałabym żeby Jack wygrał, więc.jesli nie będzie szans na 2-0 gdy przegram veto a on wygra to mu powiedziałam że ma głosować na mnie. Nie chce zeby robil sobie wroga i przyznał ze faktycznie byliśmy blisko.

Alexis: Wiadomo, odpadne ja albo Jack. Mają jest słodka i mowi ze użylaby veto na mnie, ale.jak zobaczę szanse na zwycięstwo w zadaniu to nie będę podkladac. Ufać mogę tylko sobie. Po tym co napisała Ola zaufanie do forevera troche spada i jeśli pozegnamy jacka z którym laczylam swoją obecność w f2 to do tego etapu będę dążyć z mają.

Maja:  Mam nadzieje, ze uda mi sie wygrac zadanie o Veto. Wtedy jesli dobrze przewiduje Jacka i Alexis na blocku, bym sciagnela Alexis i Forever bylby chyba automatycznie nominowany, czego tez nie chce, ale no bardziej nie chce aby Alexis odpadla :c Bo jakby nie patrzec, najbardziej zasluguje na wygranie tej edycji

Alexis: A po drodze trzeba uciac leb tej kanalii. Widziałam finał faroe jak niewiele wystarczy zeby takie cos jak shelli dostało glosy za nic. Już wolę przegrać niz pozwolic ice wygrać tym co sobą reprezentowal

Konfy Jacka bo dawno nie było.

Jack:  Zaczynając od zadania, już w jego trakcie wiedziałem że je przegram. Napisałem do Forevera, że już po nas jak Ika dał na B4. Ogólnie taki był mój plan żeby przeskoczyć tam w kolejnym ruchu i potem mieć prostą drogę do zwycięstwa, ale tam dał Ika. I tak oto skończyło się moje HoH jeszcze zanim się zaczęło Po zadaniu postanowiłem napisać do Ika. 

Jack:  W sumie on po zdobyciu przeze mnie HoH napisał do mnie jako drugi, zaraz po MawOli. Próbowałem nakreślić mu kontekst wszystkiego i to że słowa Oli są kompletną bzdurą, ale napisał że nie chce nic wiedzieć xd Wspaniała postawa tuż przed finałem, prawda? :smile: 

Jack:  Ogólnie zdaję sobie sprawę z niezbyt łatwej sytuacji i już rozmawialiśmy z Alexis o głosowaniu. Daliśmy sobie prawo do tego aby głosować przeciwko sobie jeżeli nie uda się jakimś cudem uratować obojga z nas. Sytuacja nie jest zbyt kolorowa, ale może jakimś cudem uda się przetrwać ten week. W ogóle ja mam nadzieję, że na finale Ola będzie w stanie przeprosić za te słowa, w których zaczęła obrażać mnie, Alexis czy Dejvida. 

Jack:  Nie wyobrażalne dla mnie jest mimo wszystko to że ona tak bardzo ufała Forowi i myślała, że jest po jej stronie. Poza tym osoba, która w tym gronie uchodzi za rasistkę mówi ciągle o tym, że Maw został bardzo zraniony i że on, Ola, Maw i Spectara powinni dalej grać. No proszę xd Najśmieszniejsze jest to zarzucanie ludziom, że mają notatki. 

Jack:  Kiedyś, za moich czasów, to każdy robił notatki. Jak jakiś tanc albo OW ich nie miał to był uważany za idiotę po prostu xd A tutaj Ola próbuje zrobić przestępstwo z posiadania notatek. Czuję, że ta edycja na finale zakończy się jakąś dramą xd W sumie to tylko mnie utwierdza w przekonaniu, że decyzja o ORGowej emeryturze była słuszna


Uczestnicy wychodzą na zewnątrz.
Ika jest poproszona do HoH Room na dokonanie nominacji.






Ika przychodzi do uczestników.

IkaHej wszystkim, czas na ceremonie nominacji!







IkaTo jest ceremonia nominacji. Jednym z moich obowiązków jako HoH jest nominowanie dwóch osób do eksmisji. Przede mną znajduje się pudełko z kartami zawodników:




Ika W pudełku znajdują się karty osób, które zostały nominowane. Gdy przekręcę kartę twarz 
nominowanej osoby pojawi się na ścianie pamięci.



Ika Pierwszą osobą, którą nominowałem jest...






Ika: Drugą osobą, którą nominowałem jest...



Ika:  Alexis-  nasz kontakt podupadl, mam wrażenie że nie masz ochoty ze mną rozmawiać, nic nie piszesz oprócz.jedneog zdania raz.na pare dni, owszem ja też mogę pogadać, ale odpisujesz w taki sposób jakbym miala po prostu spierdalac i dac ci spokój. Myślę że od pewnego czasu twoje zaangażowanie systematycznie spada i twoja obecność w grze jest niezauważalna, więc ożyw się i również życzę powodzenia. Jesscze raz powodzenia dla was obojga. Ilość nominacji ktore przetrwaliscie jest imponująca I na pewno nie da się jej zignorować. Nie każdy by tak potrafił. Chciałaś dobre explanation to masz swoje nie chce mi sie marnować na ciebie czasu <3 Jack- Napierdalasz mi o tym jak ludzie którzy już dawno zostali wyeliminowani coś tam w jakiejś konfie jakby nikogo to nie obchodzi <3 to co było to było a to co bedzie to bedzie nie umiem pisać dobrych wytłumaczeń wiec napisze że nic nie robisz w tej grze naucz sie grać dobra już chyba alexis approved jest dziękuje <3

IkaTa ceremonia nominacji została zakończona.





JURY

Ola ♛
jezus ika
slaaaaay

ElmD
Yeeeed
Yes
Nie doceniałem go

Ola ♛
jebana queen

Elm
A teraz mu kibicuje
XD

Maw
Ja nie chce was straszyc
Ale mam wrazenie ze zbliza sie final jack i forever xd ewentualnie jack i maja
Alexis jak nie wygra to jest toast a po niej ika
Tzn ja nic nie mam do fora i mai alw widzialem ze niektorzy ich hejtuja :heart:

Ola ♛
lala Ty tutaj nie pierdol
bo ika to pokazał
murzyńskie jaja

Maw
Ty mi tu nie laluj
Niech teraz Ika wygra veto :heart:

Ola ♛
lalka momo
cicho sza

Alexis:  Dziwkarz ze wsi, ktore go nie nauczony szacunku do innych ludzi, poklocic się można, ale trzeba zawsze to robić z klasą. Nie miał na mnie czasu? Zrobie wszyatko zeby ja mu poświęciła czas na kolejnej eksmisji. 

Ika: Pozamiatane przynajmniej mam nadzieje <3333 teraz tylko żeby Maja lub Alexis nie wygrały Veta

Jack:  W sumie nawet nie miałem gdzie tego wstawić. To co napisał Ika jest po prostu żałosne. Pewnie chciał tym zrobić dobrze Oli po prostu. W sensie myślałem, że będzie pisać o rats czy coś, a to takie nijakie i w dodatku trudno przeczytać i zrozumieć kontekst. Jakieś paplanie bez sensu o tym że nic z Alexis nie robimy i że w sumie dla niego nie jest ważne kto jak gra xd

Alexis: Dosłownie mi napisałam że nie będę zła za n9minacje bo to gra. I za n9minacje nie jestem, ale za te uzasadnienia tak. Myślę że pokazał w wystarczający sposób jak bardzo nie zasługuje na bycie bramy pod uwagę w kontekście finałowego głosowania. Sama myślałam że za to jego obudzenie w f5 zasługuje, ale po tym? Do widzenia, chcesz mi pojechać? Zrób to, Ale nie na poziomie shelli,  tej lampiara z doczepami o ktorej trudno zapomnieć.

Alexis komentowała Forevera i Maję.

Alexis: Z pozostałej dwójki maja i Forever. Mają od razu sie do mnie odezwała po wyranej ika.  Ona sma z siebie powiedziala I zaproponowała ze dobry plan to taki że ona wygrywa veto ratuje mnie, Forever wchodzi i odpada. Nie spodziewałam się tego. Z kolei Forever od wygranej ika nie odezwał się ani razu i musi mu ta sytuacja bardzo pasować. Kochanyi udawaj chociaz złego, nie da się być pośrodku przez caly czas chyba ze jesteś w trójkącie I lubisz być tym w srodku

DAY 89

Forever cieszył się z tego jak przebiega mu gra, żałował tylko eksmisji Oli.

Forever: Finałowa piątka! O tak! :partying_face:  ja nie chcę oczywiście nic mówić, ale tak naprawdę to HoH od Iki to chyba najlepsza rzecz, która mi się mogła przydarzyć na tym etapie gry! 

Forever: Jeżeli to dobrze rozegram to mogę spokojnie liczyć na finałową czwórkę - innymi słowami, jeżeli Maja nie wygra veta i nie postanowi kogoś ściągnąć z bloku, to praktycznie mogę się dogadać z Iką kogo by wyeliminować bez pomocy drugiej osoby... ciekawa sytuacja :heart:

Forever: Ja w ogóle wiem, że mieliśmy ten pakt, który miał nas zabrać do finałowej czwórki z Alexis, Jackiem oraz Mają, ale czy możemy uznać, że oficjalnie... RATS no longer exists skoro tak naprawdę ktoś z tej czwórki pożegna się wkrótce z programem? XD

Forever: W ogóle... hit! Ja naprawdę nie wierzę, że Ola dalej mi kibicuje, po tym jak ujawniłem to zdjęcie czterech szczurów. XD Znaczy no, teraz jak o tym myślę, to może nawet to lepiej, i teraz się zacznie prawdziwa gra. Olu, naprawdę jakbym mógł to bym Cię zabrał do final 4, ale nie mogłem. Nie chciałem się narazić xD


Witajcie na zadaniu o Veto w finałowej piątce!

Ta konkurencja nazywa się "Marsha's Favorite Moments" i 
oto jej zasady.

Otrzymaliście do obejrzenia odcinek Niani, który z pewnością
obejrzeliście zwracając uwagę na każdy szczegół. Może z wyjątkiem
tego licznika czasu, który się pojawia, gdy ruszy się myszką.

W tej konkurencji w każdej rundzie będę wam
zadewała pytanie o timestamp pewnego wydarzenia z odcinka.

W DR odpowiadacie wysyłając czas, w który myślicie, że stało się to o co zapytałem.

Osoba najdalej od poprawnej odpowiedzi zdobywa wielki, czerwony, brzydki X.
Po trzech iksach....odpadacie z zadania.

Osoba, która wytrwa najdłużej zdobędzie Power of Veto!!



1.Kiedy Frania powiedziała do Maksa, że "sama odchodzi"?

18:52

Forever - 18:59
Maja - 20:14
Alexis - 18:35
Ika - 1:10
Jack - 18:40

Ika - X

2.W jakim czasie padło słowo "nietowarzysko", po usłyszeniu, gdzie śniadanie jadała poprzednia niania?

9:16

Forever - 8:54
Maja - 12:15
Alexis - 9:00
Ika - 9:59
Jack - 9:10

Ika - X
Maja - X


3.W jakim czasie pada po raz pierwszy imię ex Frani?

1:05

Forever - 12:40
Maja - 1:20
Alexis - 1:00
Ika - 12:25
Jack - 0:45

Ika - X
Maja - X
Forever - X

4.W jakim czasie Frania kończy mówić "Miss Dolnego Śląska 98?

14:38

Forever - 14:38
Maja - 11:15
Alexis - 14:30
Ika - 15:00
Jack - 14:35

Ika - X
Maja - X X
Forever - X

5.Kiedy Konrad powiedział Maksowi, że w języku Frani je "bułę z kiełbachą"?

19:54

Forever - 19:50
Maja - 22:25
Alexis - 20:00
Ika - 10:00
Jack - 19:55

Ika - X X
Maja - X X
Forever - X

6.W jakim czasie Frania nazywa Adasia zgorzkniałym szkrabem?

7:10

Forever - 10:25
Maja - 14:50
Alexis - 7:15
Ika - 20:00
Jack - 7:10

Ika - X X X = out
Maja - X X
Forever - X

7.W jakim czasie mama Frani przedstawia się Maksowi?

21:10

Forever - 21:13
Maja - 20:05
Alexis - 21:10
Jack - 21:16

Ika - X X X = out
Maja - X X X = out
Forever - X

8.W jakim czasie Frania mówi, że pan Skalski gdyby mógł to by się jej rzucił do kolan?

23:24

Forever - 23:38
Alexis - 23:25
Jack - 23:20

Ika - X X X = out
Maja - X X X = out
Forever - X X

9.W jakim czasie Frania mówi Adasiowi, że gdy tata będzie stary to opiekę będzie mógł zganić na Małgosię?

13:21

Forever - 13:07
Alexis - 13:25
Jack - 13:22

Ika - X X X = out
Maja - X X X = out
Forever - X X X = out

10.W jakim czasie Karolina zaczęła czuć się lepiej?

17:48

Alexis - 17:50
Jack - 18:08

Ika - X X X = out
Maja - X X X = out
Forever - X X X = out
Jack - X

11.W jakim czasie Frania oferuje Zuzi TikTaka?

11:47

Alexis - 12:00
Jack - 11:46

Ika - X X X = out
Maja - X X X = out
Forever - X X X = out
Jack - X
Alexis - X

12.W jakim czasie pojawia się tytuł miesięcznika "Biznes z klasą"?

5:03

Alexis - 5:05
Jack - 5:03

Ika - X X X = out
Maja - X X X = out
Forever - X X X = out
Jack - X
Alexis - X X

13.W jakim czasie znika z ekranu tytuł odcinka?

2:16

Alexis - 2:16
Jack - 2:15

Ika - X X X = out
Maja - X X X = out
Forever - X X X = out
Jack - X X
Alexis - X X

14.W jakim czasie Karolina ripostuje Franię odpowiadając jej, czy ona nie ma ochoty paść trupem?

16:10

Alexis - 16:20
Jack - 16:38

Ika - X X X = out
Maja - X X X = out
Forever - X X X = out
Jack - X X X = out
Alexis -  X X

CONGRATULATIONS ALEXIS! YOU HAVE WON THE GOLDEN PPOWER OF VETO!!!!










CONFESSIONALS

Alexis 9  (416)
Ika 6    (227)
Maja 3   (160)
Forever 4   (167)
Jack 6   (281)

6.Ola  (149)
7.Dejvid  (258)
8.Spectara (263)
9.Maw (236)
10.Elm  (140)
11.Wojciu  (292)
12.Kamilos   (85)
13.Duncan  (47)
14.ZłeKaczka (68)
15.New York  (45)
16.Mikki  (107)
17.Krystian  (78)
18.MrXant  (51)
19.Katie  (35)
20.Nagini  (17)
21.Chemical   (18)
22.Krzyżak  (11)



Komentarze

Popularne posty