Big Brother S08E21 Sudden Death, Nominations Ceremony, Week 7

  





Previously on BIIIG BROTHER!
Przed podwójną eksmisją do gry wszedł Duncan, który otrzymał immunitet.
W czasie eliminacji przed jury odpadli New York oraz Kaczka. Następnie uczestnicy zawalczyli
w pierwszym Battle of Endurance. Najdłuzej wytrzymala Spectara, która zaczela celowac w Wojcia.
Po nominacji Ika i Duncana oraz wygraniu dwóch vet alexis postanowiła uratować Ika.
Duncan wpadł w popłoch, gdy Specia nominowała przeciwko niemu Forevera.
Ostatecznie...


Wojciu: Matko boska blondwłosa


DAY 46

Stosunkiem głosów.

8-2

Duncan-  zostałeś wyeksmitowany z domu Wielkiego brata.

.
.
.
.

CONGRATULATIONS ALEXIS!
YOU ARE THE NEW HEAD OF HOUSEHOLD!


DAY 46

SpectaraOgólnie walka na HOH była czymś wow, bo ani Dejvid ani Alexis nie dawali za wygraną. :sob: Ale co ważniejsze to Wojciu się wykoleił i booo, nie może dostać satysfakcji z tego, że mnie putnie na block.

ForeverPrzeżyłem moje pierwsze nominacje. Nie było nawet tak źle ponieważ tylko dwie osoby na mnie zagłosowały. Naprawdę się nad tym zastanawiałem i wydaje mi się, że jednym pewnym głosem jest Kamilos, co mnie dziwi ponieważ naprawdę miałem z nim okej relacje. 

ForeverAle kiedy zaczął pisać, że jest "samotnym wilkiem" oraz że "potrzebuje kogoś kto go ochroni" to zacząłem trochę nabierać co do niego podejrzeń. Poza tym serio, to jest Big Brother. Tutaj wszystko nie jest czarne i białe. Nie możesz komuś pisać czegoś w stylu "w sumie to nie wiem czy jesteś na tyle dla mnie istotny, żebym Cię zostawił" piszesz coś w stylu "super, że walczysz! naprawdę dobrze Ci idzie". 

ForeverWięc tutaj akurat trochę straciłem do niego zaufanie. Ale zostałem w programie, to najważniejsze. Mam tylko nadzieje, że w tym tygodniu też nie zostanę Iko-pawnem :heart:

Spectara
The Comittee :heart:

Jack_
o nie, najgorzej :sob:

Maw 👑
Znowu jakis zjebany twist xd

Jack_
że będzie trzeba użyć tego veto

Maw 👑
Czy tam sa same veta????

Jack_
najgorszy chyba z tych wszystkich rodzajów jakie był do tej pory

Spectara
To już to
Boomerang Veto było lepsze

Maw 👑
I mean

Alexiss
Uh

Maw 👑
Ika jako pawn pewnie będzie sie cieszyl kolejna nominacja do kolekcji tylko ze jeszcze 2 osoba xd

Spectara
Co jeszcze xd

Maw 👑
To byloby trzecie hoh dejvida :nauseated_face:
Ale chociaz to koniec tego xd

Alexiss
To powiem wam
Że chyba na ten moment

Maw 
So theres that

Alexiss
Myślę o celowaniu

Maw 👑
Silver lining

Alexiss
W kogos najmniej aktywnego
uwielbiam ją Ale maja..

Maw 👑
Dla mnie spoko xd
Tylko ze ona moz wygrac bo skubana dobra jest w zadaniach

Spectara
Tak
Wbrew pozorom nie jest taka słaba

Maw 👑
Wygrla tylko jedno veto ale zawsze daleko zachodzila

SpectaraD
Ale i tak będziesz musiała przygotować sobie kogoś na replacement skoro ktoś będzie musiał zejść z blocku xd

Jack_
ale wiesz Maw,  i tak veto musi być użyte na jednym nominowanym xd
Lepiej żeby Alexis dała dwie nieaktywne osoby z których jedna się uratuje

Maw 👑
No wiem tylko mowie ze maja dobra jest xd

Jack_
niż np. Wojcia, którego ktoś może uratować :smile:

Maw 👑
Ale tez nie uwazam zeby byla taka dobra zeby ja no backdoornac
Bo ona jest dobrw w zadaniach ale poza tym to raczej srednio

Spectara
Jack ma rację

Alexiss
Nie wiem kogo mam dac
Czemu ktoś z was nie mógł wyrac xd

Maw 👑
Ja bym sie z toba zamienil xdd nie miałbym oporow
Ale to dlatego ze i tak ja mam zjebany social wiec wiem ze kilka osob we mnie celuje

Jack_
Ja bym sie z toba zamienil xdd nie miałbym oporow
@Maw 👑 to kogo by dał?

Maw 👑
Pewnie dejvida i ike z mysla uratowania iki i jako replacement ktokolwiek z trojki maja wojciu kamilos ale raczej najbardziej mi zalezaloby na odpadnieciu dejvida ofc xd
Anyways mysle ze możemy sie liczyc ze ktos jutro nas da na telefony xdd
Ciekawi mnie co za kary moga byc

Spectara
Uważajmy też z tym kogo dajemy na tych telefonach XD

Maw 👑
Ja pewnie nie zdaze nawet odebrac bo pewnie niedlugo koniec i tego bedzie xdd
Ale fakt
Bo skoro wygrany dostaje przewage to tez trzeba sie z tym liczyc
Wiec teorytycznie to nie jest az takie zle jesli ktos z nas jest nominated xd
Byle nie wszyscy
Jebne jesli ktos znowu da wojcia wiedzac o jego przewagach :heart:
Wgl wyobrazcie sobie jakie to byloby cudowne jakbysmy byli f5 xdd tym bardziej ze podobno duncan i wojciu wiedzą o tym sojuszu

Alexiss
A co myslicie
Maja I wojciu
on i tak mnie nie cierpi

Spectara
Wojciu się na pewno uratuje xd

Alexiss
Nie za bardzo
Mnie ochodzi
Kto z tej dwójki odpadnie
Duncan zdazyl mi powiedzieć że mają to pionek wojcia

Spectara
Właśnie miałam mówić, że ponoć razem grają

Maw 👑
Skoro on wie ze ty go targetowalas jak bylas pierwszy raz hoh to mozesz go dac
Mnie ciekawi co zrobilby wojciu jakby wygral hoh jak on ma tylu wrogow xd

Spectara
Nominowałby wszystkich po prostu :heart_eyes:

Maw 👑
Aczkolwiek jestem przekonany ze wojciu myslalby ze to on na bank jest twoim targetem a nie maja xdd a ty dont care

AlexissD
A chujtam co on by myslal
Xd

Maw 👑
Wgl wojciu nie pisal do mnie kilka dni i teraz nagle w dzien hoh napisal hejkacotam (doslownie) hmm xddd

Jack_
Wgl wojciu nie pisal do mnie kilka dni i teraz nagle w dzien hoh napisal hejkacotam (doslownie) hmm xddd
@Maw 👑 on tak robi co tydzień xd

Maw 👑
Nazwijmy to krystianową zagrywką :heart:

Spectara
XDDD

Maw 👑
Kocham to ze krystian nawet do polowy sezonu nie doszedl a zostawil taki impact!!

Spectara
Krystian, Duncan, Wojciu

Maw 👑
Marykani vibes

Spectar
Nic dziwnego widocznie że ich tak do siebie ciągnęło XD

Maw 👑
Imagine
Specia uzywajaca spotlight veto na wojciu :heart_eyes::heart_eyes:
Szkoda ze nie ma krystiana i wojcia to wtedy wybor bylby ciekawszy xdd


DAY 47

IkaAlexis ma zamiar nominować Maje i Wojcia ale nie wie kogo nominować potem ja jej literally mówie że tam Elm może a ona na to nie zwraca uwagi mimo że sama mówiła że on sie raczej trzyma z wojciem (*)+

Spectara:  Nominowanie przez Alexis Mai i Wojcia nie jest złym pomysłem, ale to nie znaczy, że nie ma lepszego. O ile nie chce mieć krwi na rękach i po prostu przetrwać dalej, dla mnie priorytetem jest pozbycie się kogokolwiek zagraża na tę chwilę mojej pozycji w grze. Dlatego chcę wykorzystać co tylko mogę by się wzmocnić.

Alexis:  Moja bezpieczna opcja jest nominowanie mai oraz.wojcia. Ale maja jest taka słodka. Tak mnie wkurwiaja te dwie grupy w których jestem a sa w nich osoby najmniej aktywne. Ola ktora by nie zauwazyla ze odpadla i kamilos ktory pisze raz na tydzień. Mam pomysł i chyba to zrobie. Poproszę innych zeby napisali mi kogo uważają za najmniej zaangażowanych w grę. to będzie kretynskie Ale naprawdę nie obchodzi mnie rywalizowanie z duchami

Wojciu: Eliminacja Duncana poszła zgodnie z planem. Czy się cieszę? No nie do końca. Wymieniłbym kilka nicków, które chciałbym pożegnać wcześniej. Ciąży nad moją grą paskudne fatum. Duncan, co nie ulega wątpliwością, padł ofiarą Smectry. Ona wcale nie gra tak finest gry, po prostu inni nie mają jakiejkolwiek inicjatywy, przez co Szmecia króluje. Powinienem się cieszyć z tego, że Alexis została HoH… Tylko, że pojawia się haczyk. Dla opinii publicznej my się nie lubimy i nie możemy się zdradzić, bo cały nasz potencjał trafi szlag. Kiedy to sobie uświadomiłem, z poczucia ulgi przeszedłem nagle w przerażenie. Nie wiem jakie mielibyśmy szanse na przeżycie po tym gdybyśmy się odkryli, to by było cholernie risky i bylibyśmy perfect do odstrzelenia… Chyba wiecie do czego zmierzam? Jak Alexis nie da mnie na blok to to będzie strasznie podejrzane. Oh… Już czuję tę nęcącą woń bloku… W pakiecie jest jeszcze veto, które musi być zagrane czyli albo błogosławieństwo albo gwóźdź do mojej trumny.




Alexis
Eh napiszcie mi kogo uważacie za najmniej zaangażowanych. Chce to wziąć pod uwagę. Jeśli uważacie ze to ma być pretekst żeby coś zrobic to nie piszcie nic.
Aby was zachecic
Jeśli piszesz do mnie często, merytorycznie - jesteś bezpieczny
Jeśli ja zaczynam rozmowy, kiedy muszę.sie prosić o cos
Moge cie wybrać
Powodzenia
Gramy ile już, z 50 dni
I mam dość tego ze rozmowy to towar deficytowy.
No more floating
Lubie was wszystkich, ale tu jest kurewsko nudno
Nawet shelli starała.sie do mnie pisac codziennie.

Wojciu: Nie wierzę, że ona to robi. Buduje sobie alibi pod nominowanie flopów i floaterów, ale cholernie ryzykuje i to… dla mnie? Co jeżeli teraz na nią przejdzie target w next week? Ugh, no nie mogę na to pozwolić. Obiecuję, że jak przyjdzie co do czego to mam dużo kart do zagrania. Mogę kłamać, że mam przewagi i spillnąć, że jest duży sojusz – do tego wszystkiego mam przygotowane podstawy. Nie wierzę, że to mówię, ale... Oni chcieli żebym zrobił takie rzeczy, żeby ten program był ciekawy i jak trzeba będzie, to ja je zrobię.

Alexis przechodzila tzw. meltdown.

Alexis:  Mam w pizdzie co o mnie pomyślą I co zrobią po tych nominacjach. Moja frustracja blokadą stworzona przez obie grupy sięgnęła zenitu. Jak przez to odpadne to chuj I kurwa. Jak mówiłam- nudzic się mogę bez wchodzenia na discord. 

Alexis:A tu i tak nikt nic nie pisze do mnie oprócz wojcia I ika. Czasami spectara Jack i for. A reszta to kurwa święte krowy Nie mogę nic zrobić bo czuje sie blokowania przez grupy,  które nawet ze mną nie chcą rozmawiać,.grupy ktore mysla ze sa chronione tylko przez to że istnieją. I nie mogę nic zrovic Bo jak coś zrobię To ja zostanę dziwka Więc po prostu zostanę dziwka.



Spectara:  Alexis myśli poważnie czy nie zrobić jutro piekła. Moja pierwsza myśl - Masakra dziewczyno co odpierdalasz, niszczysz sobie grę i mnie. Ale z drugiej strony po wysłuchaniu jej, rozumiem doskonale. Przez te wszystkie dni w sumie cały jej potencjał i zapał do gry były stłumione na rzecz tego co jest po prostu korzystne, a nie dla gameplayu. Po tym narodziła się druga myśl - Mogę ruch Alexis wykorzystać jako gambit. Kategorycznie może uszkodzić moją grę, ale w ten sposób mogę ją wzmocnić. Ponieważ jej wyrwanie się z pasów bezpieczeństwa poskutkuje tym, że będzie targetem. Ale w ten sposób mogę zbliżyć się bardziej do obu grup, w szczególności chłopaków z Kurnika.

Spectara: Prościej też przez jakiś czas będzie mi grać podwójną agentkę samodzielnie, niż będąc "w parze" z Alexis. WIEM, że znowu podchodzę do tego kalkulacyjnie, pragmatycznie, i ogólnie stone-cold bitch, bo powinnam być pewnie w oczach wszystkich teraz, nie wiem Rozemocjonowana i uspokajać Alexis i w ogóle najlepiej płakać, że to nie idzie po mojej myśli Ale ja też tu jestem by grać i jeśli ktoś robi jakiś ruch, ja sama muszę znaleźć sposób by z niego coś zaczerpnąć dla siebie, nawet jeśli to jest moja najbliższa przyjaciółka i najbliższa sojuszniczka Alexis.

Maja postanowiła przebaczyć Alexis.

Maja:: Szkoda, ze Duncan odpadl. Alexis mnie ostatnio przeprosila, wiec tym razem jej wybacze te uratowanie Iki i nie bedzie moim celem, ale co do Spectary to juz gorzej XD

Maja: maja napisala konfe wow


Pierwszy odebrał Forever.
Druga odebrała Maja.

Forever: Wybieram Olę i Kamilosa.

Maja: Wybieram Spectarę i Mawa.

🇷🇺🎰 Windykator Marsha 🎰🇷🇺

W tym tygodniu konczymy ruletke. A kto z was zadluzyl sie najbardziej? Moja ochrona przyjdzie zbierac dlugi od:
@Ola
@Kamilost
@Spectara
@Ma(w)sturbator


Jack: Wiem, że ostatnio jestem cicho i trochę mi przykro że nie macie do mnie żadnych pytań. To tak, opisując pokrótce. Na razie nadal jestem gdzieś na uboczu. Nie byłem jeszcze nominowany, raz trafiłem do zadania Marshy. Myślę że na etapie F11 i F10 zacznie się inna gra i wtedy już będę musiał się włączyć. Ogólnie ta porażka w zadaniu od Marshy, to aż wstyd o tym mówić nawet :smile:

Spectara:  Bycie nominowanym raz to jest możliwość bycia ofiarą niezdecydowania, ale drugi raz to już dowód czyjejś kooperacji. Z Kamilosem w tym zadaniu, który najpewniej mieszka gdzieś pod kamieniem w Sosnowcu, nie mam obaw że mam najgorszy czas, więc wiecie co? HA, HA, znowu nie udało Wam się mnie upierdolić. Better luck next time. Wiem że brzmię wkurwiająco, ale sama jestem wkurwiona takim wkurwiającym potraktowaniem. Proszę mi się nie dziwić. Mam na to kurwa prokuratora.

Maw:  Wiedzialem, ze ktos mnie nominuje w Marshy. xd Nie wiem kto, bo opcji jest wiele, ale mam na to wyjebane. Po prostu nie chcę dostać kary, a może uda się snatchnąć przewagę, co byłoby super. Nienawidzę tego twistu i liczę, że szybko sie skończy, no chyba że coś wygram to wtedy spojrzę na to inaczej. <3
HAVE NOTS

Maw - Ma(w)sturbator
Kamilos - KamiLost
Jack - Jackstrap
Wojciu - Srojciu

Wojciu:: Wojciu Srojciu to perfect imię dla mnie jako have not, czuję się doskonale z tym pseudonimem. Dobrze, że nie flopciu albo coś… Jestem ciekaw czy będzie mi dane zostać Głową Domostwa i samemu mianować Have Notów, to by było bardzo… Ciekawe! Moja zła passa musi się przerwać, ja muszę wreszcie wygrać jakieś zadanie o immunitet… Fajnie, że tak mówię na początku tygodnia, przed nominacjami, gdy moja perspektywiczna żywotność nie jest pewna.

Strategy

Alexis:  Jack mowi ze kamilos pisze raz na tydzień i czuje sie jak samotny wilk. Do widzenia Pieklo czas rozbudzić. Jak mam odpada to nudzić się będę poza discordem. Tu ma się coś dziać jak na faroe, a na razie więcej atrakcji zapowiada się na wszystkich świętych

Dejvid:  Nie chciałem wygrać tego zadania ale gdybym wylosowal to co wylosowala Alexis to jest to genialne bo mógłbym w łatwy sposób wyeliminować Maw z tej gry. Po pierwsze nie ufam mu po drugie użył double veto czym mnie zdenerwował a po trzecie ma coś z elmem jakiś deal sojusz F2. Nie wiem tego. Elm gra na dwa fronty i to mnie niepokoi
Trochę żałuję. Na block poazedlby Ika i Ola i gdyby Maw nie wygrał veta to on by z tym twistem wszedł na block

Dejvid:  Oczywiście chce tu coś porobić w sensie wykonać jakiś ruch. Wygrałem tylko 3 zadania. Powinienem wygrać więcej żeby mieć jakieś osiągnięcia w tej grze bo moja sytuacja jest chujowa. Mam wrażenie że nie gram dostatecznie dobrze w tej edycji. Powinienem zrobić coś więcej. Muszę coś zrobić by mieć jakiś wielki ruch na koncie i statystyki zadań. To ważne. Muszę pomyśleć co mogę zrobić jeszcze więcej. Chce dokonać czegoś strategicznego
Plan jest mój na najbliższe dni taki. Ryzyko strategiczne. Chce pogadać z Elmstreetem o grze i chce zaryzykować i zaproponować mu F2 oficjalnie. Oczywiście jest to polowicznie prawdziwy deal. Elm mi nie ufa na tyle na ile bym chciał by mi zaufał. Ma coś wyżej i chciałbym by on no bardziej mi ufał ale ciężko to osiągnąć. Nie potrafię poznać jego zamiarów

Dejvid:  Wiadomo że moim największym sojusznikiem tutaj jest Jack. The Killers do finału. Nie zdradzę Jacka. Nie ma opcji. To jest jedyna osoba którą tutaj szczerze lubię na ten moment i nie mogę tego mu zrobić. Granie bez Jacka w tej edycji to byłoby coś strasznego
Jestem też przekonany że jestem numerem 5 w tym sojuszu i mogą mnie poświęcić dlatego chcę wedrzec się do umysłu Kamilosa i elma bym to ja a nie tamte dwie laski był priorytetem
Chciałbym też szczerze mówiąc założyć coś z Mają ale ona mi nie ufa niestety i ciężko będzie to zmienić

Dejvid:  I teraz przechodzimy do nominacji. Sądzę że po wczorajszej rozmowie mojej z Alexis i tym co pisze publicznie to na blocku znajdzie się Maja i Ika lub Ola ale raczej Ika
Najbardziej mnie wkurza to że wczoraj to serio był fail w tym finale a ludzie będą pisać i myśleć że specjalnie to zadanie poddalem

Alexis:   Wiem że kamilos jest w mojej grupie sojuszowej. Ale ta grupa nie żyje. elm ma jakieś układy ma boki, oni prawie nic do mnie nie pisza. Kamilos raz na tydzień i to ma wystarczyć zeby byl bezpieczny. Bo jest grupa, kiedy pewnie gdyby on wygrał to wgl by mnie nie wysłuchał I nominowal.

Alexis
 Chce przypomnieć że to co napisałam dotyczy każdego I jeśli macie w dupie I nic tu nie robicie to równie dobrze możecie zająć się czymś innym I nie robić sztucznego tlumu tu. Jeśli ktoś chce mi dac pod tym reakcje to radzę się zastanowić czy nie wyjdzie na idiote

Jack:  to tak, mówiąc o sojuszach i układach. To dla mnie nadal ważny jest Shellinators. Mimo tego, że ze Spectarą mam średni kontakt, z Olą bardzo słaby, to jednak chcę się ich trzymać.
Oczywiście numerem jeden, jeżeli chodzi o inne deale to Dejvid jest numerem 1, chociaż o grze rozmawiamy coraz mniej, a więcej o życiu xd

Jack:Podobnie mam z Foreverem, dobrze mi się z nim rozmawia i nawet go polubiłem. Ale o grze nie dyskutujemy właściwie w ogóle. No może w tym tygodniu trochę więcej przez te akcje Duncana.

Jack:Co jeszcze mogę dodać, staram się też podtrzymywać jakiekolwiek relacje z Wojciem, żeby nie trafić na blok w razie gdyby on został HoH.
Tak sobie myślę, że dobrze byłoby aby ktoś w końcu zaczął grać agresywniej. Jest tyle zagrożeń, których trzeba się pozbyć, a wśród nich Elm, który próbuje kombinować w różnych kierunkach


SUDDEN DEATH COMP

Ta konkurencja nazywa się "Marsha Voices" i oto jej zasady.
Otrzymacie nagranie. Z nagrania musicie rozpoznać 6 damskich głosów celebrytek.
Na każdy głos możecie poprosić o podpowiedź - która kosztuje 2 minuty doliczonego czasu.
Uporajcie się jak najszybciej z rozpoznaniem głosów!

Spectara - 3 minuty 2 sekundy
Maw - 2 minuty 51 sekund
Kamilos - 21 minut 16 sekund
Ola - 15 minut 7 sekund

Dejvid był w szoku tym co chce zrobić Alexis.

Dejvid: Wtf Alexis. Co ty robisz? Ola i Kamilos? Bez kitu. To kompletnie zniszczy zaufanie w tym sojuszu. Kompletnie. Alexis pokazuje karty. Ma Ike więc go nie da bo zburzy zaufanie. Z drugiej strony zajebiście. Ja wskakuje na 4 miejsce w tym niby sojuszu. Tylko że ten sojusz to jak widać jest gówno wart skoro Alexis zdradza i nic sobie z tego nie robi. Alexis ma elma Ike spectare i pewnie forevera. Nie mogę już na nich polegać. Czas pogodzić się z Maw xDD nie no chyba tego nie zrobię To pokazuje tylko ze ludzie to flip flopperzy. Wszyscy oprócz Jacka. Ja uważam że to może być jakiś większy plan i jakiś backdoor. Nie sądzę że tak to się skończy. Coś mi tu śmierdzi i Kamilos będzie tu pawn a plan to backdoor Wojcia

Marsha zakradła się do Kamilosa.

🇷🇺🎰 Windykator Marsha 🎰🇷🇺
Witaj towarzyszu
Twoje dlugi sa zbyt duze zebym to zignorowala wiec
Musisz dolaczyc do mojej mafii
Twoje zadanie polega na szantazu
Blackmail - pod grozba nominacji musisz na kolejnej eksmisji na ktorej bedziesz glosowal oddac glos z mniejszoscia.

A następnie udała się do Mawa.

🇷🇺🎰 Windykator Marsha 🎰🇷🇺
Witaj.
To ja, marsha przedstawicielka Kruka.
Twoje dlugi zostaly umorzone
Byles niewinny
Jako zadoscuczynienie otrzymujesz nagrode
Marsha’s Interference - mozesz samodzielnie przed losowanie do veto wybrac osoby ktore zostana „wylosowane”. To nasza slodka tajemnica

Maw wolał eliminacje Wojcia.

Maw:  Alexis jako HOH? Ughh miałem to wygrać, a znowu sflopiłem, ale chociaż mam szansę w następnym. Xd Ale cieszy mnie, bo nie dość, że mamy sojusz i dobrą relację to drugi był Dejvid, który 100% dałby mnie, ale sflopił w tym tiebreaker. Teraz z tego co słyszę Kamilos jest głównym targetem Alexis i that's fine with me, ale sorry, Wojciu nie może tak ciągle przemykać, bo inaczej jeszcze znajdzie się w finale jak w mini. xd 

Maw: Także Specia albo Ika na następne HOH. <3 #manifesting Bo ja jak wygram to wiadomo, że celuję w Dejvida i dam jakiegoś pawn. Kaczka musi zostać pomszczona za to, jak ten cieć ją traktował.

Teorie spiskowe Dejvida.

Jack:  Dejvid nadal myśli i wczoraj o tym pisał, że Duncan na pewno ma sojusz z Mawem i to niemożliwe, żeby Maw na niego głosował xD On też ogólnie nadal twierdzi, że HoH Spectary było wykalkulowane i że ona ma F2 deal z Foreverem czasami on ma takie teorie, że aż nie wiem co mu odpowiedzieć. wgl jak wczoraj napisał że minuta ma 3600 sekund to nie wiedziałem co powiedzieć xd

Jack przestawał ufać Elmowi.

Jack:  coraz gorzej rozmawia mi się z Elmem i w sumie nawet jakoś nie za bardzo mi się chce teraz :smile: Najpierw jego jakiś deal z Kaczką, teraz próba bronienia Duncana za wszelką cenę. hmmm, wyszło dziwnie Jak pewnie pamiętacie, na początku się zastanawiałem czy sojusz z Elmem, Dejvidem i Kamilosem nie byłby dobry dla gry xd 

Jack:Ale teraz twierdzę,że to byłby chyba najgorszy sojusz w historii ogólnie przeraża mnie Elm, tak łatwo na nim wywrzeć dobre wrażenie :smile: To znaczy, niektórym osobom udaje się to bardzo łatwo jak kiedyś lsurv w Survie czy Kaczka, w ogóle teraz. Nie wiem co on w nich widział i dlaczego chciał z nimi grać xd

Alexis stresowala uczestnikow

Forever: Nie chciałem zdradzić moim sojusznikom faktu, że ja byłem odpowiedzialny za nominacje aż dwóch osób w twiście Marshy. Maja idealnie zapełniła ciekawość Wojcia i miło wiedzieć kogo wstępnie targetuje Maja. Nie będę udawał, że gram pomiędzy Wojciem i Spectarą, co jest naprawdę niebezpieczną strategią. 

Forever:Oni w końcu kiedyś się wzajemnie wykończą na to wygląda :neutral_face: co dalej to moja relacja z Alexis, którą uważam za dobrą, ale czy wystarczająco dobrą by się znaleźć w finałowej jedenastce?

Elm: Sprawy się trochę posypały. Za bardzo chciałem ratować Duncana i przypłaciłem tym wątpliwości u Alexis, która jest mądrą dziewczyną i od razu się połapała. Dla własnego bezpieczeństwa napisałem, że faktycznie miałem z nim dobrą relację (kłamiąc, że pisaliśmy dużo w którychś z pierwszych jego dni w grze, że było super i w ogóle się polubiliśmy). 

Elm: Dodałem też, że to trochę niesprawiedliwe, że nie dostał jeszcze szansy a jedyny argument Fora mówiący o tym, iż jest dłużej w grze to takie jedno wielkie IKSDE Alexis jest dla mnie ważna w tej grze i nie chce, żeby przestała mi ufać. Mam nadzieje, że dobrze to rozwiązałem, czyli będąc trochę szczerym a trochę nie XD Alexis trochę mnie dziś zdziwiła informując mnie o chęci nominacji Oli i... Kamilosa XD W sumie to jednak się nie dziwię XDDDDDDDDDD. 

Elm: Chłopak pisze zazwyczaj tylko wtedy, kiedy jest dzień głosowania XD Wchodzi na moment do gry, po czym z niej wychodzi po kilku rozmowach. Poprzez nominację Kamilosa przez Alexis istnieje możliwość, że jednak nie ma już żadnego "dużego sojuszu pięciu osób" i nie będziemy też postrzegani jako zagrożenie. Cóż, zobaczymy jakie ruchy wykona Alexis. 

Elm: Z kolei Dejvid chciał pogadać ze mną o grze. Znalazłem trochę czasu i dowiedziałem się, że chce iść ze mną do F2 XD Zdziwiłem się tego wyznania, choć wiem, że chce ze mną trzymać. Jest jaki jest, jak dotrwam do finału to moim jednym z większych argumentów, że powinienem wygrać to taki, że w ogóle z nim wytrzymałem XD 

Elm: Myślę, że to bardzo dobry argument XDDDDDDDDDDDDDDDDDD Gra się rozkręca mimo tego, że są w niej jeszcze ludzie, którym widocznie nie zależy na rozgrywce. Jedziemy dalej z tym! X

Dejvid:  Nie czuję się obecnie bezpiecznie z Alexiss jako HOH. Boję się, że jestem backdoor planem. Ona jest mega nieprzewidywalna. Nie lubię grać z takimi ludźmi. Jak dostanę backdoor w tym tygodniu to będzie to dla mnie cios. 

Dejvid:Mam nadzieję, że Alexiss nie jest na tyle głupia by atakować mnie w tej grze. Tu chodzi o coś większego a ja od tej 2 jestem lepszym graczem I każdy mnie wywali naprzeciw tej dwójki Po raz pierwszy w tej edycji wpadam w paranoje

    


Uczestnicy wychodzą na zewnątrz.
Alexis jest poproszona do HoH Room na dokonanie nominacji.









Alexis przychodzi do uczestników.

AlexisHej wszystkim, czas na ceremonie nominacji!







AlexisTo jest ceremonia nominacji. Jednym z moich obowiązków jako HoH jest nominowanie dwóch osób do eksmisji. Przede mną znajduje się pudełko z kartami zawodników:




AlexisW pudełku znajdują się karty osób, które zostały nominowane. Gdy przekręcę kartę twarz 
nominowanej osoby pojawi się na ścianie pamięci.

AlexisDlugo nad tym myślałam. Jesteśmy w finałowej dwunastce. Oryginalny skład. Zadecydowalam ze to co się działo do tej pory...Już koniec. Ile można nic nie robić, jesteśmy w grze online. Ja nudzić się mogę bez wchodzenia na discord. Dlatego spytalam kogo uwazacie za niezaangazowanych. Pokieruje sie wasza opinia. moimi nominacjami beda osoby ktore większość W tym ja uważa za niezaangazowane, które nie pokazują sobą z byt wiele i czas to zmienić.


AlexisPierwszą osobą, którą nominowałam jest...






AlexisDrugą osobą, którą nominowałam jest...





Alexis: Ola, Kamilos - od nikogo nie wymagamy obecności I kontaktu 24/7, ale miło by bylo gdyby ten kontakt byl częściej niz Raz na tydzień. Wiele osób uznało ze w ogóle nie anagazujecie się w rozgrywkę, kontakt z wami jest okazjonalny I muszę z przykrością powiedzieć że choć lubie was prywatnie,  tak to jest prawda. Wasza gra jest prawie nie istniejącą. Jesteśmy na takim etapie ze wypada się pojawić, napisać, cos sobą reprezentować. Dlatego musicie dostać kopa w dupe, musicie się zmotywować, bo niemal każdy mówi że was nie ma .myślę że każdy z nas ma dość tego ze gra jest nudna, nic się nie dzieje, nikt nic nie pisze. chujnia jest taka prawda, dlatego moim hoh nie chce narażać aktywnych graczy. To bardzo frustrujace ze tyle osob albo nic nie chce robic albo chce się przeczolgac do końca. Jesteśmy tu po to zeby grac. Jak nic nie robicie to po co tu w ogole macie byc. Nie mogę nominowac kogos kto jest aktywny. Nikt z nas nie chce dopuścić do sytuacji ze na koniec zostaną same osoby ktore nic nie robią. W skrócie zeby zrozumiał każdy, nawet Ika - obudzcie się wszyscy do kurwy nędzy.

AlexisTa ceremonia nominacji została zakończona.












CONFESSIONALS

Dejvid 7 (175)
Jack 7  (110)
Alexis 6  (258)
Spectara 5 (167)
Elm 5   (91)
Forever 5   (84)
Wojciu 3  (234)
Maw 3   (125)
Maja 2  (68)
Ika 1    (129)
Ola 0  (72)
Kamilos 0  (71)

13.Duncan  (47)
14.ZłeKaczka (68)
15.New York  (45)
16.Mikki  (107)
17.Krystian  (78)
18.MrXant  (51)
19.Katie  (35)
20.Nagini  (17)
21.Chemical   (18)
22.Krzyżak  (11)


Komentarze

Popularne posty